Bütün servisler böylemidir????

Maktek1534

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
124
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar servis mi anlamıyor sorunun kaynagını yoksa gitsin gelsin bize para kazandırsın mantığıylamı iş yapıyorlar anlamadım BAĞDATLILAR servisinden soğumaya başladım bayram öncesi tavan cıtalrımın takılması için servise bıraktım aracımı... bayram telaşı olduğu içinde apar topar memlekete gittik tabi.....

Sorunlar silsilesi başlıyor şimdi

* Serviz tarafından hız kontrolünün tamiri yapıldı ama yolda yine çalışmadı....
* Otomatik katlanır aynanın değişmesi gerektiğini söyleyen servisin değişim yerine tamir yapıldığını gördüm.
* Aracımı temizlemek için paspaslarımı cıkardığımda orjinal megan paspaslarımın değiştirildiğini gördüm...

şimdi ne yapmalıyım arkadaşalar şikayetimi nasıl kime yapmalıyım bilmiyorum.
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,502
Tepki puanı
1,665
Puanları
113
Yaş
55
Bağdatlılar kısa süre önce el değiştirdi ve bu süreçte bazı aksamalar oldu sanırım, 1 Eylül sonra yeni isim ve yeni sahipleriyle yola devam edecekler,aracını bu tarihten sonra tekrar götürmeni tavsiye ederim,işin yine olmazsa yeni servis müdürüyle görüşürüz...:eyv
 

Maktek1534

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
124
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar yukarda yazmış olduğum sorunlar için buğün tekrardan servise gittim durumu anlattım yetkili kişi detaylıca anlattı...

Katlanır aynanın içindeki mekanizma ve kasanın değiştiği mevcut kapağın takıldığı söylendi...
Değişmiş olan paspaslarda karışıklık olabileceğini söyleyip yenileri hediye edildi...

Servis konusundaki düşüncemi böylece netliğe kavuşturmuş olduk....
 

Onur Gönüllü

RENAULT MAİS SERVİS DANIŞMANI,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
6,190
Tepki puanı
517
Puanları
0
çok yanlış şeyler çok paspas kesin yıkamada karıştı ayrıca yetkili servis tamir yapmaz yapsa bile sizin izniniz ile yapar imzalı kağıt alır sizden sorumluluk almamak için bu işte acayiplik var siz tekrardan servise gidin ve servis müdürü ile bizzat konuşun.
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
1. Yapılan tamir işlemi fayda etmediyse sorunuzu bildirin .
2. Adamlar sizin kesenizi düşünmüş . Değişim yerine tamir yapmışlar . Parça sök takı herkes yapar .
3. Yıkamacı şahısın hatası .

3 ayrı sorunuzu bildirirsiniz . Gerekeni yaparlar . Yapmışlar mesela paspas vermişler .
 
Üst