Clio 3 HB lastik ebat değişimi

haldunak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
470
Tepki puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar konularda aradım bulamadım. umarım fazlalık konu olmaz.

artık lastik değişim vaktim geldi. orjinal lastik ölçülerim 185/60/15. malum virajlarda bizim cliolar biraz bırakır kendini.
195/55/15 ebada geçmeyi düşünüyorum. lastik hesaplama programlarının dediğine göre önemsenmeyecek bir değişim söz konusu. acaba tabandaki 1 cm genişleme sürtmeye falan sebep olurmu std haliyle.
uzun dönemde arabayı basmayı düşündüğümü söylesemmi bilmiyorum :) megane coupelerde aynı değişim sıkıntı yapmıyor, cliolarda bunu yapan oldu mu? fikirlerinizi bekliyorum.
lastik markası ise ya hankook k110 ya da k425, toyo t1r...
 

burakdinler

Burak DİNLER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
6,048
Tepki puanı
1
Puanları
0
jantları 17 inç yapmadıgın ve dip basmadıgın sürece sürtme gibi bir sıkıntı olmaz...lastik olarak ben toyo t1r kullanıyorum memnunum...
 

*Korkmazbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,425
Tepki puanı
15
Puanları
0
Yaş
39
Dert ettiğin şeye bak o çamurluk içi daha ne cm'ler kaldırır...:D
 

haldunak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
470
Tepki puanı
0
Puanları
0
hehe doğru halil abi ama ne bileyim belki deneyen falan olduysa diye merak ediyorum. yoksa o boşluğa ooooooo :D
toyo için aklıma takılan acaba geç ısınması t1-s te olduğu gibi mi? benim için virajda tutunsun yeter :D düzde yağmurda pek dert değil :p
 

burakdinler

Burak DİNLER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
6,048
Tepki puanı
1
Puanları
0
çok virajlara okdara hızlı girip çıkıp otaraz kullanan biri değilim:)kuru havada bazen deniyorum virajın içinde direksiyonu kırıyorum bakayım bırakıcakmı arakasını diye araç sedan oldugu için azda olsa bir birakma oluyor..clio kısa oldugundan daha iyi sonuç verir...:eyv
 

*Korkmazbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,425
Tepki puanı
15
Puanları
0
Yaş
39
Ben niyeti iyice bozmuştum bi ara 215 40 17 yapacaktım lastikleri jantları bile ayarlamıştım ama işler ters gitti ertelemek zorunda kaldım, lastikten pek anlamam ama anlayanlar çıkar mutlaka...:)
 

ApSUVai

B A Ş K A N,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
17,869
Tepki puanı
188
Puanları
0
Yaş
46
benim aracım virajlarda kuş oluyodu eskiden epten 175 taban lastik ve jeep yüksekliğinde olduğumuz için :D
şimdi ise 195 taban lastiklerim ve spor yaylarım sayesinde virajlara güvenle girebiliyorum.

reklamlar bitmiştir :D

Sürtme olmicaktır bence :)
 

haldunak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
470
Tepki puanı
0
Puanları
0
direksiyondan gelen takur tukur sesler şimdiden canımı sıktığı için jant büyütüp yanak küçültmekten korkar oldum. yoksa en az 16 jant ii gidecek.
bi bakım vaktim gelsin merak ediyorum servis ne diyecek. bir rot balansçıya uğradım, elektrik destekli direksiyon olduğu için bu sesler normal olabilirmiş, özellikle kış aylarında :S
 

duman58

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
95
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bende bugun LAstik Havalarini ayarladim. 185 / 60 / 15 R 88H lastige fabrika cikisi 46 hava basmislar her cukurda tak tuk sert bi ses cikiyodu. bugun onu 35 e arkayi 30 a dusurdum bir iki tur attim araba daha bi yumusak oldu ve yere daha cok basiyo....

bende baya bi arastirma yapmistim ve genelde bizim araclar icin (Clio III HB) 195/50/ 16R oneriyorlar..

http://www.michelin.com.tr/tr/front/affich.jsp?codeRubrique=20061009160830&lang=TR
 
Son düzenleme:

*Korkmazbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,425
Tepki puanı
15
Puanları
0
Yaş
39
46 hava nedir yaw bu araçlar kontrolden geçmiyor mu?:pislik
Bende bi kontrol edeyim bari kaç hava var...
 
Üst