clio 4 1.2 edc- yokuş kalkış desteği ve esc uyarısı ,çekişten düşme ve titreme

Çaylak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2018
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
merhaba arkadaşlar 2014 model 1.2 icon edc araç sahibiyim, şanzıman için 2 gün önce yeni bir güncelleme yapıldı. Bugün işten gelirken bir anda yanıp sönen motor lambası uyarısı, akabinde yokuş kalkış desteği uyarısı ve esc kontrol ettirin uyarısı verdi. araç çekişten düştü ve titremeye başladı sağa çekip bekledim. servise danışarak yavaş ve arada durarak eve ulaşabildim. Aracın bütün bakımlarını yetkili servisinde yaptırmaktayım. uzatılmış garantim vardı bitti bitecek. benzer bir sorun yaşayan oldu mu bilgi verirseniz memnun olurum. yarın aracı servise bırakacağım sizlerin değerli fikirlerinden de faydalanmak istiyorum. şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.
Not: Bujileri son bakımda değiştirdim.
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
merhaba arkadaşlar 2014 model 1.2 icon edc araç sahibiyim, şanzıman için 2 gün önce yeni bir güncelleme yapıldı. Bugün işten gelirken bir anda yanıp sönen motor lambası uyarısı, akabinde yokuş kalkış desteği uyarısı ve esc kontrol ettirin uyarısı verdi. araç çekişten düştü ve titremeye başladı sağa çekip bekledim. servise danışarak yavaş ve arada durarak eve ulaşabildim. Aracın bütün bakımlarını yetkili servisinde yaptırmaktayım. uzatılmış garantim vardı bitti bitecek. benzer bir sorun yaşayan oldu mu bilgi verirseniz memnun olurum. yarın aracı servise bırakacağım sizlerin değerli fikirlerinden de faydalanmak istiyorum. şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.
Not: Bujileri son bakımda değiştirdim.

Sebep pek çok şey olabilir. Çok basit yazilimsal bir hata olabileceği gibi agir bir masrafta çıkartabilir.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Çaylak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2018
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Sn.er.tansel, öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. bugün servisle görüşmemde aracın ciddi sıkıntısı olduğu 1. silindirin çalışmadığı belirtildi. son bir yılda termostat arızasından (kullanıcıdan kaynaklı değil) gerekli değişimler, sırasıyla 2 kez servis kaydı açılmak suretiyle rüzgar sesinden sağ ve sol kapı cam fitil değişimi, ayrı bir kayıtla bu kez klape motoru değişimi, şanzıman için beyin değişimi onayı alındı, en son da ne yazık ki bu durumla karşı karşıyayım araç daha 67 bin km de tüm bakım ve onarımlar süresinde yetkili serviste yapıldı. ilginç olan ne yazıki bakımdan çıktıktan bi kaç ay gibi kısa süre içerisinde bu sıkıntılar baş gösterdi. ilgili arkadaşla görüştüğümde bu hususun kullanıcıdan kaynaklı olmadığını tam olarak söylemese de ( zira bu beyanda bulunamıyorlar) bir nevi beyan etti. şahsen artık aracın hatalı üretim olduğunu düşünmekteyim. zira tarafıma makul olsun olmasın bir açıklama sunulamamakta, son çıkan fatura yüzde 20 indirimli 19 bin. araca dikkat eden biriyim zira günlük kullanmaktayım. bu konuda hassasımdır aracı hırpalamam ve aşırı zorlamam. bundan sonra Renault marka bir araç artık alırmıyım büyük konuşmak istemiyorum. bu arada aracın uzatılmış garantisi bu ay bitecek, bunun dışında diğer ufak tefek problemlerden hiç bahsetmiyorum. En basitinden aracın gösterge panelinin içinde toz var, trim sesi vs. kısacası bu süreçte araçtan ve markadan soğudum. Kesin olmamakla birlikte muhtemelen yargı yoluna başvuracağım.
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Sn.er.tansel, öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. bugün servisle görüşmemde aracın ciddi sıkıntısı olduğu 1. silindirin çalışmadığı belirtildi. son bir yılda termostat arızasından (kullanıcıdan kaynaklı değil) gerekli değişimler, sırasıyla 2 kez servis kaydı açılmak suretiyle rüzgar sesinden sağ ve sol kapı cam fitil değişimi, ayrı bir kayıtla bu kez klape motoru değişimi, şanzıman için beyin değişimi onayı alındı, en son da ne yazık ki bu durumla karşı karşıyayım araç daha 67 bin km de tüm bakım ve onarımlar süresinde yetkili serviste yapıldı. ilginç olan ne yazıki bakımdan çıktıktan bi kaç ay gibi kısa süre içerisinde bu sıkıntılar baş gösterdi. ilgili arkadaşla görüştüğümde bu hususun kullanıcıdan kaynaklı olmadığını tam olarak söylemese de ( zira bu beyanda bulunamıyorlar) bir nevi beyan etti. şahsen artık aracın hatalı üretim olduğunu düşünmekteyim. zira tarafıma makul olsun olmasın bir açıklama sunulamamakta, son çıkan fatura yüzde 20 indirimli 19 bin. araca dikkat eden biriyim zira günlük kullanmaktayım. bu konuda hassasımdır aracı hırpalamam ve aşırı zorlamam. bundan sonra Renault marka bir araç artık alırmıyım büyük konuşmak istemiyorum. bu arada aracın uzatılmış garantisi bu ay bitecek, bunun dışında diğer ufak tefek problemlerden hiç bahsetmiyorum. En basitinden aracın gösterge panelinin içinde toz var, trim sesi vs. kısacası bu süreçte araçtan ve markadan soğudum. Kesin olmamakla birlikte muhtemelen yargı yoluna başvuracağım.

Hakkınızı mutlaka arayın. Benim merak ettiğim konu şu aslında, bugune kadar bir çok sorun meydana gelmiş ve hepsi garantiden yapılmışken bu soeun için neden top size atılmış? Büyük markalar genelde masraf yüksek çıktığında malesef ki ( burada suçlu su veya bu demiyorum genel işleyiş böyle malesef ) yasalarin da yetersizligini bildiklerinden topu doğrudan kullaniciya atiyorlar. Diğer yandan renault sahibi olupta trim sesi almayan sanırım yoktur. Bu çok normal aslında kullanilan malzeme ve malzeme kalitesi kismen de olsa rakiplere göre düşük fiyat avantajini ancak böyle yakalayabiliyorlar.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Üst