Clio 4 Arka Cam Sileceği Motorunu Sökmek

sagaya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2017
Mesajlar
32
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Merhaba arkadaşlar,aynı sorundan bende epeydir şikayetçiydim.Taakii bir gün tamirciye sorduğumda komple değişmesi gerekiyor diyene kadar,önce perçinleri matkapla çürüterek kopartıyoruz bu işlem çok basit herkes yapabilir.sonrasında hep söylenen dişlinin sıkışması veya içerisindeki yağın gresin donmasından dolayı olabilir deniliyordu.Ama öyle değilmiş içerisi gayet temiz (aracım 2012 model)öncelikle motorla dişliyi birbirinden ayırdım torx vida ile bağlamışlar bu arada.sonra motor sağlam mı testine giriştim elimde 12volt adaptör vardı motora akım verdim ve motor gayet sağlıklı çalışıyordu.sonra dişli ve motoru eski haline getirdim topladım ve motora bu şekilde iken akım verdim(motor üzerindeki +- kutuplardan)ve silcek komple çalıştı olması gerektiği gibi.anladım ki kablo girişi işe motora giden bağlantıda bir sorun var.baktığınızda hemen görüyorsunuz bu ara bağlantı için bir kapak var altından metal bağlantı yolları plakaları var fotodan görebilirsiniz.işte sorun oradaydı sorun temassızlık.Fotoda belirttiğim kırmızı daire içerisine aldığım yerler ben orayı lehimledim ve geri topladım,silcek motorunu araca takarken de M8 x 30 Altı köşe başlı civata,M8 somun ve M8 rondela aldım,ve fotoda gördüğünüz gibi monte ettim.Bütün olay bu kadar şuan gayet güzel çalışıyor.Umarım aynı sorundan muzdarip başka arkadaşlara da yardımcı olurum bu paylaşımla.

ukzgNj.jpg
NzNL9I.jpg
qXyF0m.jpg
d54iWw.jpg
xs9ZHn.jpg
 

formvell

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Teşekkürler dostum .
 
Üst