- Katılım
- 10 Eki 2012
- Mesajlar
- 40
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
Bugün fuara gittim ve Clio4 ü detaylı şekilde inceleme fırsatım oldu. Özellikle 90HP Dizel ICON modeline baktım.Dilim döndüğünce incelemelerimi yazmaya çalışıcam.İmkanı olan birçok arkadaş değiştirmeyi düşünüyordur.
Güzel bir özellik bence kaputta amortisör. Mesela yeni mondeoda baktım yoktu o ağırlığa rağmen
Bu fotoğraf 0.9 turbo araçtan çekildi. Dizel olanda arkalar manueldi. Çok da önemli değil ama insan gene de 4 cam otomatik olsun istiyor olmuşken
Bu açıdan bakınca araç mükemmel gözüküyor. Sanırım en yakışan rengi de bu.800liraya değiyor
17" jantlar bunlar. 16" lerden çok daha şık duruyor. Sanırım 600lira farkı vardı. Değer mi bence değer, ama yine de fark çok fazla. Sonuçta maliyeti nedir ki bu jantın .. diğer jantlar + 600lira yapıyor maliyeti.
Bu renk ve kırmızı iç çok yakışıyor. Kalitesi de bence gayet iyi konsolun. Ancak direksiyon altındaki piano black parçalar köşelerinden ele geliyor. Hanı eli kesebilir bile o derecede keskindiler. İleride sorun yaratacakları kesin. KM saatleri falan görünümü müthiş. Keske c4 lerdeki gibi Dijital kadranın rengi de değiştirilebiliyor olsaydı , çok daha güzel olurdu .
Bu da bahsettiğim arka manuel cam söze gerek yok yıl 2012. Bir de parlak krom kapı kolları güzel ancak Renaulttan bildiğimiz soyulma vs sorunlar ilerde ortaya çıkarsa hiç şaşırmıcam.
Bagaj Clio3'den daha geniş gibi duruyor. Ama kullanımda çok da fark edeceğini sanmıyorum. Stepne yine arabanın altında ve eli bu işlerre yatkın olmayan yada bayanlar için olası lastik değişiminde zorluk çıkaracak. Bagajda bass falan varsa da aynı zorluk devam ediyor. Bunu düzeltmeleri gerekirdi, kullanışssız bir tasarımı var oranın.
Sanırım bu arabanın en sevdiğim kısmı arkası. Görünüm çok güzel. Geniş duruyor ve C sınıfı Megane dan bence çok daha şık ve sportif. 3.stop daha güzel bir led tasarıma sahip olabilirdi. Aynı şekilde plaka aydınlatması beyaz Led olsaydı daha güzel olurdu.
Arka kapı kolu tasarımı çok güzel. Her ne kadar insalar Seat'tan falan çalınmış dese de bu şekilde olması Clio4e çok yakışmış.Bence başarılı .
Clio3 lerin de kapı kolu tasarımını çok sevmiyorum. Kapı kollarını genelde gri yapardı Renault. Böyle yapması iyi olmuş. Ama umarım ilerde oralardaki boya suan gri renkli olan aracımdaki gibi aşınmazlar
Bunlar da lansman dönemi geçtikten sonra kişiselleştirmesi daha kolay olacak parçalar. Nikelajlı kısım kırmızı olsa çok daha güzel olur sanırım. Benim tercihim kırmızı araba üzerine piano black ve kırmızı şeritler.
Yine abidik gubidik bir anten tasarımı Şöyle şaşırtıcak birşey yakışırdı bu arabaya sharklet tarzı..
Ufak detaylar aracı daha kaliteli kılıyor. Siyah parça piano black.
Geldik aracın en güzel kısımlarından birine. Ekran kullanımı falan gayet kolay. İleride piano black kısım kesin çizilecek. Sevmediğim tek konu şu, aynı ekran yeni symbol ve dacianın modellerınde de kullanılıyor ve ayağa düşecek Klima tuşlarına bakarsak , bu dijital olan . Clio3 teki dijital klima tarzı çok daha güzeldi. Clio4 de manuel klima çok daha güzel duruyor şekli şemali.Zaten onlar da elektronik gibi butonlu. Olmamış diyorum . Ses sistemi öyle reklamını yaptıkları kadar ahım şahım değil. AlfaRomeoGuilletta'ya bindim ve BOSS marka müzik sistemini denedim. Bu kadar olur diyorum orjinal bir ses sistemi için. Clio3ün basları biraz iyi hali şuanki
Yine aynı vites Sevabına oturup 35 topuz modeli yollamak lazım bu adamlara. Aracım 2008 model Clio 3. Bugün aynı vites topuzunu sıfır alıp değiştirdim aşındığı için Hem de tamamen aynısı. 40BİNkmden sonra Clio4lerde de vites topuzu ve direksiyon aşınacak olarak kenara not alıyoruz
Minicik bir torpidomuz var Işık tabiki yok Yorum da yok ..
Havalandırmaların tasarımı ve kullanımı gayet iyi bence. En ufak ses de yapmıyor plastik aksam. Bu iyi.
Bu da bahsettiğim dijital klima. Tasarımını ben beğenmedim. Derece seçimi dijital olabilirdi. Aynı şekilde çift taraflı klima olsaydı keşke.. Kart okuma Start butonu falan zaten standart artık.
Sinyal ve silecek kolu keşke Clio3 gibi ufak olsaymış. Eşek kadar kol var Alışık olduguma mı bilmiyorum kocaman geldiler. Direksiyondaki parçalar da ileride sıkıntı yapabilir. Fuar aracında direksiyonun arkasındaki plastik kırılmıştı, bu kadar çabuk mu dedim kendi kendime
Ön aydınlatma . Beyaz led olabilirdi. Altta Peugeot 208'inkini koyuyorum fark ortada. Beyaz led ve mercekli olan mükemmel duruyor. Suan kendi Clio3ümün iç aydınlatmalarının beyaz kuvvetli ledlerle değiştirdim ve çok şık duruyor. Sarı ışığı ve panelini beğenmedim daha özel birşey olabilirdi. Sanırım arkada da aydınlatma yok ,Clio3 dynamic aracımda var 3lü ön ve arka. Emin değilim ama bundan.
Bu da 208in üstte bahsettiğim ön aydınlatması...
Hep aynı şeyler..
1.80cm den fazla boyum var. Bunlar da ön ve arkanın mesafeleri.Arkası Clio3den kesinlikle dar. Ama sonuçta B sınıfı araba fazla da beklentim yok.
Bu da fuardaki en gözde arac benim için 58BİNLİRAYA Kadar çıkıyor fiyatı. Clio4ün tam karşısında . Megane'dan falan çok çok iyi. 1.6 Dizel sunrooflu modeline baktık. Renaultu seviyoruz ediyoruz ama şöyle bir araba yapmıyor işte ..
Bu da zurnanın zırt dediği yer
İlk defa araç acaklar için güzel bir seçenek . Segmentindeki bütün araçlardan iyi bence. Birçok anlamda. Zaten Kırmızı rengi ve tasarımı bitiriyor olayı. Yeni araç alıcak birinden çok Clio3den Clio4e geçmek isteyen biri gibi inceledim aracı. Zaten motor vs anlamında alışık olduğum bir araç. Ben açıkçası arabamı satıp 15-20milyar fark verip Clio4 almam. Bu sonuca vardım. Çünkü çok fazla birşey vermiyor . Clio3ün donanımlı bir modelinden artıları , dokunmatik ekranı, yeni tasarımı ve rengi , ve düşen yakıtı bana göre. Eksileri fiyatı , sunroof olmayışı diyebilirim.İlk defa aracım olsa düşünmeden alırım diyebilirim. Ama yine de B sınıfı bir arabaya 45milyara yakın bir para vermek bana mantıklı gelmiyor. Ne clio ne polo ne 208 ne diğerleri açısından.