Clio rs için carbon parçalar yapım aşamaları

Cliocup172

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
764
Tepki puanı
27
Puanları
0
09082012046.jpg

By cliocup172 at 2012-08-09
 

iynn-rs

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
kolay gelsin:) carbon fiber güzeldir.
bende kendi çapımda calışmalar yapıyorum vakıt buldukça.
 

Cliocup172

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
764
Tepki puanı
27
Puanları
0
kolay gelsin:) carbon fiber güzeldir.
bende kendi çapımda calışmalar yapıyorum vakıt buldukça.

eyw saolasın :)
sanırım filte kazanı gibi bir çalışmaydı varmıdır fotoğrafları
 

iynn-rs

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
eyw saolasın :)
sanırım filte kazanı gibi bir çalışmaydı varmıdır fotoğrafları


evet filitre kazanıda yaptım.onun dışında engine cover denilen emme manıfoltunun ustundekı kapak,ayna kapakları,sol sisten hava giriş portu,sağ sis kapağı vs:)

tabi ben bunları kalıp alarak direk carbon fiber olarak yaptım,kaplama değil.

buda genel görünüş bi foto.


Uploaded with ImageShack.us
 

Cliocup172

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
764
Tepki puanı
27
Puanları
0
evet filitre kazanıda yaptım.onun dışında engine cover denilen emme manıfoltunun ustundekı kapak,ayna kapakları,sol sisten hava giriş portu,sağ sis kapağı vs:)

tabi ben bunları kalıp alarak direk carbon fiber olarak yaptım,kaplama değil.

buda genel görünüş bi foto.


Uploaded with ImageShack.us

Çok Güzel olmuş hepsi ellerine sağlık
zamanında vitrin mankenleri üzerine 3D tasarım yapıyordum o zamanlar elimizde malzeme çoktu ve zamanda vardır benimde 1-2 kalıp almışlığım vardı şimdi öyle bir imkanım olmadığından ve üzerindeki orjinal tırnaklarını kullanmak ıcın kaplamayı tercih ediyorum açıkcası yoksa direk carbon fiberden yapılırsa daha güzel olur tabiki :)f
 

mustrix2005

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Cok ugrastırıcı bir işe benziyor elinize saglık orjinalden hiç farkı yok.
 

Cliocup172

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
764
Tepki puanı
27
Puanları
0

nakkas ne gezıyosun konumda :D


Cok ugrastırıcı bir işe benziyor elinize saglık orjinalden hiç farkı yok.

Teşekkürler evet bi hayli zor bir iş olmasına rağmen başarabilmek ve boyle guzel yorumlar almak benim için yeterli :)
 

Alper22

Alper ACAR,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
1,590
Tepki puanı
24
Puanları
0
Yaş
28
Nasıl yaptın ne malzeme kullandın bayaa iyi olmuş yaaa :)
 

mustrix2005

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bu epoxy dediğiniz mazeme nasıl bir mazeme neden böyle birsey tercih ettiniz nebileyim 2 veya 3 kat vernik neden değil merakımdan soruyorum bende kapı kolları için düşünüyorumda boya artı vernik atmayı benim amacım astar atmadan kalkmıyacak sert bir tabaka olusturmak bilmem anlata bildimmi.Vernik aracın içindeki cok el sürülen yerde cok yıpranırmı cizikler gibi deforme olurmu ne dersiniz.
,
 

Cliocup172

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
764
Tepki puanı
27
Puanları
0
Bu epoxy dediğiniz mazeme nasıl bir mazeme neden böyle birsey tercih ettiniz nebileyim 2 veya 3 kat vernik neden değil merakımdan soruyorum bende kapı kolları için düşünüyorumda boya artı vernik atmayı benim amacım astar atmadan kalkmıyacak sert bir tabaka olusturmak bilmem anlata bildimmi.Vernik aracın içindeki cok el sürülen yerde cok yıpranırmı cizikler gibi deforme olurmu ne dersiniz.
,

selamlar
carbon kumaşın yüzey ile birbirine tutumunu sağlayan bir malzemedir o yuzden kullanıyoruz bunu dünya üzerinde herkez kullanıyoru :)
normal carbon stıcker veya 3m carbon malzeme degıl bu direk kumaştır orjınaldır
sizin sorunuza gelince ilk asamada yapmanız gereken yüzeyi zımparalamak 800 numara uygundur
sonrasında 2 kat plastık astar boyası atıcaksınız kuruması 5 ıle 10 dk bulur
sonrasında araba kaportalarında kullanılan normal astar atıcaksınız kı yüzey pürüzsüz olsun
sonrasında 1 kat ıle alt tabaka rengını kapatabılırsenız ne ala kapatamassanız 2 kat boya atıcaksınız
en son olarakta kurutarak 3 kat vernik atıp sıcak bır ortamda 2 gun cıvarı bekletmek olucak
bu asamalar sonrası uzun soluklu kullanırsınız kolları
 
Üst