clıo ve kangoo ıntercool takma ve 105 hp lık türbin ve kompresör pervanesı uygulama

turbo27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
cıkma ıntercool ara borular,montaj, kaportacı ucretı dahıl malıyet 400 tl,10 hp garanti...
 

turbo27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
turbo emme pervane buyutme ıntercool hersey dahıl 800 tl,20 hp garanti,hem emme hem türbin pervanesı değişimi ıntercool dahil 25-30 hp arası garanti 1000 tl.
 

turbo27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
beslemenınde bı sınırı var asırısını tavsıye etmıyorum,pıston kolları,krank sıboplar aşırısını kaldırmaz, cok yüksek beslemelı ve tadılatlı rally araclarının motorları bır yarıslıktır,gerısını sız düşünün :slc
 

turbo27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
istanbul,şişli dolapderedeyim dinamik turbo servisi
 

GokhanRS

Gökhan GÜMÜŞ ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
766
Tepki puanı
1
Puanları
0
şuana kadar yazılım yaptığımız hiç bir araçta rolanti sapıtması yada aşırı duman gibi sorunlar olmadı. ne renault meganeda ne clio 3 de ne c5 de hiç birinde sıkıntı çıkmadı.

siz demekki yanlış yerleri tavsiye etmişsiniz. yazılım denilen işte kendi kendine sürekli dosyaları kurcalayarak açan kişilerde bu tür sıkıntılar çıkıyor olabilir. ancak biz ingiltereden denenmiş dosyalar alıp yüklediğimiz için (ingiltere özellikle renault konusunda çok başarılıdır) hiç bir sorun sıkıntı yaşamıyoruz.

megane-fu eren özellikle chipten sonra çok sert kullanımlarda da bulundu aracı ona rağmen kusursuz kendiside görürse yazar. halil abide anlatsın. bahsettiğiniz gibi sorunlar yazılımla yaşanmaz.

ama bahsettiğiniz mekanik işinde her zaman risk vardır. şimdi siz turbo büyütüceksiniz daha fazla hava ama yakıt aynı kalıcak? belki 1000km belki 5bin km bişey olmayacak. ama ideal yakıt karışımını bozarsanız böyle bir uygulamadan sonra yazılım müdahalesinde bulunulmazsa mutlaka o aracın ömrünün kısalması mecburdur.
 

*Korkmazbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,425
Tepki puanı
16
Puanları
0
Yaş
39
Gökhan eline sağlık kardeşim yaptığın chip on numara bir yıldır bı sorunla karşılaşmadım...:eyv
 

ÖzgürYaşam

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
şuana kadar yazılım yaptığımız hiç bir araçta rolanti sapıtması yada aşırı duman gibi sorunlar olmadı. ne renault meganeda ne clio 3 de ne c5 de hiç birinde sıkıntı çıkmadı.

siz demekki yanlış yerleri tavsiye etmişsiniz. yazılım denilen işte kendi kendine sürekli dosyaları kurcalayarak açan kişilerde bu tür sıkıntılar çıkıyor olabilir. ancak biz ingiltereden denenmiş dosyalar alıp yüklediğimiz için (ingiltere özellikle renault konusunda çok başarılıdır) hiç bir sorun sıkıntı yaşamıyoruz.

megane-fu eren özellikle chipten sonra çok sert kullanımlarda da bulundu aracı ona rağmen kusursuz kendiside görürse yazar. halil abide anlatsın. bahsettiğiniz gibi sorunlar yazılımla yaşanmaz.

ama bahsettiğiniz mekanik işinde her zaman risk vardır. şimdi siz turbo büyütüceksiniz daha fazla hava ama yakıt aynı kalıcak? belki 1000km belki 5bin km bişey olmayacak. ama ideal yakıt karışımını bozarsanız böyle bir uygulamadan sonra yazılım müdahalesinde bulunulmazsa mutlaka o aracın ömrünün kısalması mecburdur.


bu tamamen bencede üç kuruş fazla kazanacağım derdinde olupta yazılımı kendim yapayım diyen tiplerden kaynaklanıyor kopyala yapıştır :D
 

GokhanRS

Gökhan GÜMÜŞ ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
766
Tepki puanı
1
Puanları
0
Başka bir konuya deyinmek gerekirse mekanik işine girişmek her zaman risk işidir. Yarışıyorsanız rolling yapıyorsanız hırs yapıyorsanız mecbur mekaniğede giriliyor. turbo büyütülür gerekirse var olan intercooler büyütülür. yazılımlada bu işler desteklenir. Ondan sonra kendinden üst sınıftaki araçları geçmeye başlarsınız. ancak o insanları geçerken yol görüşlerini kapatırsınız çünkü dizel araçta motorun verebileceğinin üstünde güç alınmaya başlandımı aşırı duman çıkmaya başlayacaktır. 2+2 = 4 ise Kapasite Üstü Güç + Dizel = kara duman.

Ancak yok ben aracımdan keyif almak istiyorum. Daha hızlı olsun ama efendi kullandığımda da daha az yaksın derseniz bunun tek çözümü yazılımdır. (iyi bir yazılım)
Zaten yazılımla daha güçlü olmasına rağmen daha ekonomik gidebilmenin mantığı motor ne kadar güçlü olursa o kadar daha alt devirde kullanıma imkan sağlar.

Ben mekaniğe kesinlikle karşı değilim aracımın içi komple forged. gt2876r turbo sipariş ettim yakında da onu takıyorum. Ancak alt yapı hazır ve amacım yarış. Yani günlük kullanım değil. 2 adet aynı model dizel aracın 65 lik ve 85 lik motoru söküp dağıttığınızda bir sürü farklar çıkıyor. Dıştan bakınca aynı görünsede aynı değiller.

Gökhan eline sağlık kardeşim yaptığın chip on numara bir yıldır bı sorunla karşılaşmadım...:eyv
eyv. abi uzun yıllarda bir sorun yaşamazsın allahın izniyle inş.
 
Üst