memo_16
Bilgi Girilmemiş
kat iptali, 51 mm düz boru, otto son susturucuya tatminkar bir ses elde edilebilir dizellerde
Herhangi bir yerde yaptırabilir o zaman bu işlem dediğinize göre.
Peki sadece son susturucuyu iptal etsek ve oraya kadar gelen boruyla aynı boyutta boruyla devam edip ucu taksak performansda bir eksiklik yaşatırmı?
kat iptali, 51 mm düz boru, otto son susturucuya tatminkar bir ses elde edilebilir dizellerde
tamamda dizelde ses alınmak isteniyorsa başka çare yok ila ses alıcam denirse yoksa zaten bende biliyorum dizellerde adam akıllı ses alınamaz benzinli gibiKusura bakmayın ve yanlış anlamayın ama herkes ezberlemiş bir 51 lik boru ama teknik açıdan düşünen pek yok.
Ayrıca bu motorda DPF var sesi tutanda bu zaten. Egzoz borusu direk DPF den geliyor bizim araçlarda.
Ben aracı aldığımda kaldırıp birçok yerini söküp inceledim bunlara dayanarak söylüyorum.
Ayrıca tekrar söylüyorum Stock motorda DPF yada Kat iptali yapılıp üstüne egzoz çapı büyütüldüğünde performans düşmesi yaşanır, alt devirler ölür üst devir belli belirsiz iyileşir.
Desenizki yazılım ile yüklenilecek basınç artacak alt devirler yüklenmiş olacak ozaman farklı ama stock motorda böyle değildir.
Bugune kadar birçok kombinasyon denediğim için bizzat yaşanmış bir tecrübem var. Dizel araçların egzozu benzinli gibi olmaz.
Dediğiniz işlem evet kolaydır son susturucu sökülür ve uç takılır.
Son olarak herhangi bir performans kaybı yaşatırmı bunu yapsak?