Dizel yakıt tavsiyesi

aRiSe

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Merhaba arkadaşlar,

Dizel yakıt tavsiyeleriniz nedir. Shell kullanıyorum fakat opete geçesim var.

Nelere dikkat etmeliyim. Tasarruflu dizel mi yoksa performanslı dizel mi alınmalı

Birde yakıt ışığı yandığında ne kadar lt yakıt kaldığını nasıl anlarız.

Önceki sahibi opet kullanıyordu aracı aldığımda 5.5 lt ortalama mevcut idi

Shell v power ile 6.2-6.3 civarlarında dolanıyorum sürekli.

Benim depo bitmek üzere opet alıp deneyeceğim ne farkı var diye.

Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Oncelikle maliyet hesabından çok verimlilik ve motor omrunu göz onunde bulundurursak shell, bp, total derim sıralama olarak. Listeme hiç bir zaman ne opet ne de petrol ofisi gibi markalari asla dahil etmem. Sebebi her ikisinin de özünde ve soylentilere göre yerli basligi altinda oldukca düşük kalite yakıt satmalari diyebilirim. Önceki sirketimde opet anlasmali araçlarda haliyle opet kullandik ve her 8-9.000 km de bir dpf tikanikligi sebebi ile ışık yakiyordu araç. ( hyundai i20 ) petrol ofisini hiç kullanmadım ama genel olarak kullanan arkadaslarim hiç memnun olmadilar. Zaten ilk saydigim uc marka neredeyse dünya devi ve temelde bir firmaya baglilar. Yakıt kaliteleri avrupa kadar olmasa da oldukca yüksek diğer markalara göre. Ama ozetle shell den disari cikmam çok mecbur kalirsam total alırım. Bp bile son alternatif benim için. Bp yi de yine iki yıl tts ile kullandim ve depo bitmeden bitmeye yakıt aldım linea da ortalama degeri hatirlamiyorum ama sehir ici yaklaşık 650-700 km menzil yapiyordu. Su anki aracım fluence en baştan beri shell kullandim hala da kullanıyorum ortalamam 5.0 ile 6.3 arası degisiyor ki bu 3 yıllık kullanimimim ortalamasi. Ayrıca uzun yolda 3.9 tutturmuslugu da vardır. Ortalama tuketim doğrudan kullanım tarzi ve surus stili yani sira kullanım kosullarindan olusacagi için herkesin elde ettigi degerler size veya bana uymayabilir.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

aRiSe

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Oncelikle maliyet hesabından çok verimlilik ve motor omrunu göz onunde bulundurursak shell, bp, total derim sıralama olarak. Listeme hiç bir zaman ne opet ne de petrol ofisi gibi markalari asla dahil etmem. Sebebi her ikisinin de özünde ve soylentilere göre yerli basligi altinda oldukca düşük kalite yakıt satmalari diyebilirim. Önceki sirketimde opet anlasmali araçlarda haliyle opet kullandik ve her 8-9.000 km de bir dpf tikanikligi sebebi ile ışık yakiyordu araç. ( hyundai i20 ) petrol ofisini hiç kullanmadım ama genel olarak kullanan arkadaslarim hiç memnun olmadilar. Zaten ilk saydigim uc marka neredeyse dünya devi ve temelde bir firmaya baglilar. Yakıt kaliteleri avrupa kadar olmasa da oldukca yüksek diğer markalara göre. Ama ozetle shell den disari cikmam çok mecbur kalirsam total alırım. Bp bile son alternatif benim için. Bp yi de yine iki yıl tts ile kullandim ve depo bitmeden bitmeye yakıt aldım linea da ortalama degeri hatirlamiyorum ama sehir ici yaklaşık 650-700 km menzil yapiyordu. Su anki aracım fluence en baştan beri shell kullandim hala da kullanıyorum ortalamam 5.0 ile 6.3 arası degisiyor ki bu 3 yıllık kullanimimim ortalamasi. Ayrıca uzun yolda 3.9 tutturmuslugu da vardır. Ortalama tuketim doğrudan kullanım tarzi ve surus stili yani sira kullanım kosullarindan olusacagi için herkesin elde ettigi degerler size veya bana uymayabilir.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Bazen bakıyorum shell genelde hep opetten 1 kuruş daha ucuz oluyor. Opet bu kadar kötü mü gerçekten?
 

Atsiz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
533
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Bazen bakıyorum shell genelde hep opetten 1 kuruş daha ucuz oluyor. Opet bu kadar kötü mü gerçekten?

Opetin diğer hizmetlerinden iyi olanlar var. Mesela tuvaletleri diğerlerinden daha iyi gördüm her zaman o konuda gerçekten işi sıkı tutuyorlar yoksa anında şikayette bulunabiliyorsun.
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Opetin diğer hizmetlerinden iyi olanlar var. Mesela tuvaletleri diğerlerinden daha iyi gördüm her zaman o konuda gerçekten işi sıkı tutuyorlar yoksa anında şikayette bulunabiliyorsun.

Evet tuvalet konusunda çok iyiler. Hatta market tarafinda da hepsi tabi koc gurubunun olduğundan cogunda migros gibi karketler oluyor ve benzinlik marketine göre çok daha ucuz satılıyor urunler.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Baymonster

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
666
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Shell iyi evet daha çok yol gidiyor
 

blueparadise

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
56
Tepki puanı
0
Puanları
0
bir depo mazotta 100 km civarında fark var opel ve shell arasında.opet shelle göre 100 km daha fazla gidiyor.shell mazotu daha ince opete nispeten.
 

neconecoay

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Shell'de kal mazotu bence iyi
 

zekicey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Mar 2018
Mesajlar
83
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Oncelikle maliyet hesabından çok verimlilik ve motor omrunu göz onunde bulundurursak shell, bp, total derim sıralama olarak. Listeme hiç bir zaman ne opet ne de petrol ofisi gibi markalari asla dahil etmem. Sebebi her ikisinin de özünde ve soylentilere göre yerli basligi altinda oldukca düşük kalite yakıt satmalari diyebilirim. Önceki sirketimde opet anlasmali araçlarda haliyle opet kullandik ve her 8-9.000 km de bir dpf tikanikligi sebebi ile ışık yakiyordu araç. ( hyundai i20 ) petrol ofisini hiç kullanmadım ama genel olarak kullanan arkadaslarim hiç memnun olmadilar. Zaten ilk saydigim uc marka neredeyse dünya devi ve temelde bir firmaya baglilar. Yakıt kaliteleri avrupa kadar olmasa da oldukca yüksek diğer markalara göre. Ama ozetle shell den disari cikmam çok mecbur kalirsam total alırım. Bp bile son alternatif benim için. Bp yi de yine iki yıl tts ile kullandim ve depo bitmeden bitmeye yakıt aldım linea da ortalama degeri hatirlamiyorum ama sehir ici yaklaşık 650-700 km menzil yapiyordu. Su anki aracım fluence en baştan beri shell kullandim hala da kullanıyorum ortalamam 5.0 ile 6.3 arası degisiyor ki bu 3 yıllık kullanimimim ortalamasi. Ayrıca uzun yolda 3.9 tutturmuslugu da vardır. Ortalama tuketim doğrudan kullanım tarzi ve surus stili yani sira kullanım kosullarindan olusacagi için herkesin elde ettigi degerler size veya bana uymayabilir.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Hocam merhabalar. Manuel icon 2014 110 lul araç var bende. Bende bir kaç kez hariç hep shell den alıyorum yakıtı. Bir depo ile ortalama 1000-1050 km gidiyorum şehir içi. Bu normal midir. Ayrıca bir sorum daha olacak. Araç verileri hiç tutmuyor bende, km ve yakıt sıfırlıyorum hep depoyu fullediğimde, örneğin tüketilen yakıt 58 lt yazıyor ancak depo 53-54 lt alıyor, ortalama tüketim 6-6.3 arası gösteriyor oysa hesaplamalarıma göre 5.5-5.8 arası oluyor. Bu neden oluyor.
 

muhsin_cepelli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
198
Tepki puanı
0
Puanları
16
Hocam merhabalar. Manuel icon 2014 110 lul araç var bende. Bende bir kaç kez hariç hep shell den alıyorum yakıtı. Bir depo ile ortalama 1000-1050 km gidiyorum şehir içi. Bu normal midir. Ayrıca bir sorum daha olacak. Araç verileri hiç tutmuyor bende, km ve yakıt sıfırlıyorum hep depoyu fullediğimde, örneğin tüketilen yakıt 58 lt yazıyor ancak depo 53-54 lt alıyor, ortalama tüketim 6-6.3 arası gösteriyor oysa hesaplamalarıma göre 5.5-5.8 arası oluyor. Bu neden oluyor.
Benimki 2015 touch edc benim de şehir içi kullanımda 0.5-1.0 Lt şehirler arasında 0.1-0.2 lt/100km gösterge ile pompa arasında fark oluyor. Bende anlamadım. Bugün 900 km yaparak depo fulledim 53 lt aldı ve 6.0 lt /100 km oldu. Ama araba 6.9 gösteriyordu ve 60.8 lt yakmış diyordu

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst