F5R için motor modifikasyonları

tahtelbahir

Evren MERCAN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
447
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar merhaba,
İDE motor için yapılacak modifikasyonlar olduça sınırlı, hava filtresi, egzoz ve İDE'yle uyumlu çalışacak bir chip gerek. Merak ettiklerim:
1- Hava filtresi sorunsuz ve en verimli şekilde nasıl yerleştirilecek, hangi malzemeleri kullanmak gerekir?
2-(Bilmiyorum bir yolu var mı?) Polise yakalatmayan basmadıkça çok bağırmayan bir egzoz sistemi mevcut mudur? Supersprint'i öneriyorlar...
3- Bunları desteklemek için mutlaka yazılıma gerek var mı? Şimdilik headers düşünmüyorum.

Basmadıkça sesi çıkmayacak, basınca verimli ve tok ses verecek bir formül var mıdır? Cevaplar için teşekkürler..
 

ÖzgürYaşam

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
düz boru orta susturucu iptal ve sadece son susturucu ile rahatlama olur fakat normal bir performans ekzoz ile sadece yüklenmelerde ses çıkar ama tabii bu göreceli birşey olduğundan beklendtin ne bilemiyeceğim ,bende mesela sadece son susturucu var ve orjinali var üstünde hiç ses yok .
 

RenaultSporT

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
993
Tepki puanı
0
Puanları
0
o motora hiç dokunma bir bozdunmu parcaları dunya para
renaultta parcası en pahalı motor sadece enjektor hattı hatırladıgım kadarı ile 4000 lira falan
 

ÖzgürYaşam

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
o motora hiç dokunma bir bozdunmu parcaları dunya para
renaultta parcası en pahalı motor sadece enjektor hattı hatırladıgım kadarı ile 4000 lira falan

yamak istsediği zaten hava filtre ekzoz anadığım kadarıyla,chip bencede gerek yok....
 

EREN34

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Kas 2010
Mesajlar
1,032
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Vakti zamanında ide yapıp yürüten oldu.Bu arada ben numaranı kaybettim sanırım arkadaşım.Bana tekrar pm atarmısın?
 

KRMH

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
207
Tepki puanı
1
Puanları
0
bu tip araçlardan devamlı güzel ses almak için supersprint vb pahalı egsozlar şart fakat kat iptali düzboru güzel bir son susturucuya artı olarak kumandalı vana takarsanız istediğiniz zaman bağırır istediğiniz zaman kapatıp normal şekildede devam edebilirsiniz ama yinede imkan varsa kaliteli egsoz iyi bir seçim olacaktır :eyv
 
Son düzenleme:

tahtelbahir

Evren MERCAN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
447
Tepki puanı
0
Puanları
0
İşe bakın, güyya dönemin en kral motoru diye sürdüler piyasaya, direkt püskürtmeli enjeksiyon geyiğiyle..Allah için bende yakıtı ve performansından memnunum. Ama sanki araç daha fazla gidecekmişde, gitmiyor gibi oluyor :)) Chip uygulaması sakat, İDE'ye göre yazılım yok. Stand alone kullanmak gerekiyormuş, oda işin tadını bozarsa, mazallah motoru elimize alırız gibi geliyor...
Peki katalitik ve orta susturucu iptali motorun ayarlarını bozar mı? Ayrıca egzoz işi hala net değil. Son susturucu kalmalı mı? Yoksa az ve öz ses çıkaran bir performans egzozu mu gereklidir? Teşekkürler
 

KRMH

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
207
Tepki puanı
1
Puanları
0
bir sıkıntı çıkarmaz aksine araba çok rahatlar çıkıcak tek sıkıntı yakıt artıcaktır
 

tahtelbahir

Evren MERCAN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
447
Tepki puanı
0
Puanları
0
bir sıkıntı çıkarmaz aksine araba çok rahatlar çıkıcak tek sıkıntı yakıt artıcaktır

Neden? Araba rahatlıyorsa, yakıt düşmez mi? Katalitik sonuçta çevreye zararlı maddeleri daha az zararlı maddelere dönüştüren bir aparat değil mi?
 

KRMH

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
207
Tepki puanı
1
Puanları
0
ne kadar performans rahatlama o kadar yakıt hava filtresi egsoz vs artı yakıt demek
 
Üst