Hangi fluence geçer ?

saruja

Selim Levent SARUHAN, T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2015
Mesajlar
141
Tepki puanı
0
Puanları
0
biz de iki araçta var.
iksini de kullandım.
dci geçer diyorum. tork iyi canlı ve dinamik bir araç dci.
ayrıca biri atmosferik motor diğeri turbo şarjlı.
doğal olarak turbo şarjlı daha etkin ve dinamik bir araç.turbo devri de düşük olunca çok atik davranış sergiliyor araç.
malum dünyanın en iyi 1.5 dizel motoru şu anda ......
 

muzi3535

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 May 2015
Mesajlar
120
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bu konuyla ilgili benim arkadaşımda inatlaşıyor Ford Focus 1.6 Dci 90 hp var geçerim diyor bendeki araç Fluance1.5 Dci 110 hp Edc privilage imkanın yok diyorum ama inanmıyor :)
 

tuky

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
143
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
27
En başta şöforluk. Gerisi teferruattır. Birisi gelir 65 hp ile 110hp dciyi geçer. Ayrıyeten. Bence yazılım attırmalısınız bende 1.6dci 130 hp 320 torklu aracıma yazılım attırdık 165hp 380-400arası torku var son hız 230düz yolda [emoji5]️


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tuky

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
143
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
27
Yakıtta düştü


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

BaselTuning

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
608
Tepki puanı
16
Puanları
0
Günlük kullanımda kesinlikle turbo dizel olan Fluence düşük devirde daha yüksek tork ürettiği için daha performanslı gibi gelebilir, fakat işin içine yarış girerse (yakıt tüketimini göz önüne almazsanız :) ) 0 dan kalkışta ilk anda benzinli olan kafa çıkartır sonrasında da bu fark neredeyse hiç açılmadan ufak ufak artar.. (160-180 km/h süratlerde arada max 3-4 boy olur benzinli önde olur)
Ama işin içine eğim girerde yokuş yukarı deneme yapılırsa turbo olan araç daha iyi gidecektir.

Benzinli motor olarak torku daha az üretsede şanzıman oranlarının daha kısa olması nedeniyle bazı durumlarda daha avantajlı olur.. Son sürat olarakta yine hemen hemen aynı olurlar ama benzinli 3-5 km/h daha iyi olur.. (örneğin 3.vites 3000 devirde dizel 80 km/h gibi bir hızla giderken benzinli 60 gibidir muhtemelen yani 3/4 oranda daha kısa şanzımanı (lastikler ebatları aynı ise) )
 

BaselTuning

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
608
Tepki puanı
16
Puanları
0
Bu konuyla ilgili benim arkadaşımda inatlaşıyor Ford Focus 1.6 Dci 90 hp var geçerim diyor bendeki araç Fluance1.5 Dci 110 hp Edc privilage imkanın yok diyorum ama inanmıyor :)

Şoförlük bile önemli değil EDC'de gaza basın direksiyonu sıkı tutup önünüze bakın yeter.. Geçmesi imkansız.. ama 115 hp olan versiyonları geçecektir sizi..
 

hackkoss

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
düz yolda ne olur bilmem ama hafif yokuş olan yolda kesinlikle dizel olan benzinliyi geçecektir. Hatta ben şu tork ve beygir meselesini kendimce şöyle değerlendiriyorum. tork=güç
beygir=hız
 

Kortac

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ara 2015
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Bir çok farklı araç kulanmış biri olarak her türlü aracımla alırım anahtarını mayk:cool:renault fluence 1.5 dci 110 bg edc :kupa
 

europa60

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Benzinli gecer diuen arkadaslar neyin kafasini yaşıyor anlamadim. Bende benzinli privelej vardi 2yil kullandim. Vallahi bütün araclarin hep aarkasindan baktim durdum. Onu sattim 110 bg icon aldim. Arada daglar kadar fark var. İlk kalkista belki 1.6 benzinli yarim boy one geçer vitesler her iki aractada 3 geldiginde 1.6 benzinli 1.5 dizelin arkasindam plakasını bile okuyamaz. İddiaya girene anahtari koyarim ortaya.
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
Günlük kullanımda kesinlikle turbo dizel olan Fluence düşük devirde daha yüksek tork ürettiği için daha performanslı gibi gelebilir, fakat işin içine yarış girerse (yakıt tüketimini göz önüne almazsanız :) ) 0 dan kalkışta ilk anda benzinli olan kafa çıkartır sonrasında da bu fark neredeyse hiç açılmadan ufak ufak artar.. (160-180 km/h süratlerde arada max 3-4 boy olur benzinli önde olur)
Ama işin içine eğim girerde yokuş yukarı deneme yapılırsa turbo olan araç daha iyi gidecektir.

Benzinli motor olarak torku daha az üretsede şanzıman oranlarının daha kısa olması nedeniyle bazı durumlarda daha avantajlı olur.. Son sürat olarakta yine hemen hemen aynı olurlar ama benzinli 3-5 km/h daha iyi olur.. (örneğin 3.vites 3000 devirde dizel 80 km/h gibi bir hızla giderken benzinli 60 gibidir muhtemelen yani 3/4 oranda daha kısa şanzımanı (lastikler ebatları aynı ise) )

aynı fikirdeyim. ufak bi farkla önde olur

günlük kullanımda benzinli ne olursa olsun dizel zevkini vermez. avantajı sessizliği:)
 
Üst