IDE Upgrade

cantekin67

Cantekin YAVUZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
647
Tepki puanı
7
Puanları
0
Yaş
35
Merhaba Arkadaşlar,
Nisan ayından sonra IDE'm de geliştirme yapmayı düşünüyorum. Motor bölümünde yalnızca chip uygulayacağım.
Fakat aracı biraz basmak istiyorum. Bizim araçlara göre ve satın alma linki olan bir yay önerisi bekliyorum. Yurt dışında birkaç marka var ama konforu bozuyormuş ciddi anlamda. Laguna Lip, Remus'un bizim araçlara özel üretilen egzozu vs vs geliştirmeyi planlıyorum.

Önerilerinizi bekliyorum.
 

cantekin67

Cantekin YAVUZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
647
Tepki puanı
7
Puanları
0
Yaş
35
​güncel :)
 

memo_16

Bilgi Girilmemiş
egzos olarak otto spec te öneririm, Onur abinin (onur2ran) F7Rında var ve acayip tatlı bir ses veriyor, motora spor hava filtreside düşünülebilir, hem performans hemde ses anlamında + ları olacaktır :eyv
 

cantekin67

Cantekin YAVUZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
647
Tepki puanı
7
Puanları
0
Yaş
35
Motor olarak o şekilde geliştirme düşünmüyorum kardeşim. Zaten özel bir kitim var kazanlı, çok güçlü başarılı bir ses elde ediyorum yüklendiğimde. Egzoz olarak uzun yolda baş ağrıtmayacak birşey düşünüyorum. Otto lar konusunda fikrim yok ama yurt dışından Remus'un IDE için özel üretim egzozunu getirtmeyi düşünüyorum.
Şu an en büyük düşüncem basmada. Basarken tüm amartisörleri değiştiricem ama yayı nasıl yapıcam bilmiyorum. Uzun yola sık çıkan birisiyim, konforumu etkilermi bilmiyorum.
 

*Gökhan42

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
0
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
34
Merhaba Arkadaşlar,
Nisan ayından sonra IDE'm de geliştirme yapmayı düşünüyorum. Motor bölümünde yalnızca chip uygulayacağım.
Fakat aracı biraz basmak istiyorum. Bizim araçlara göre ve satın alma linki olan bir yay önerisi bekliyorum. Yurt dışında birkaç marka var ama konforu bozuyormuş ciddi anlamda. Laguna Lip, Remus'un bizim araçlara özel üretilen egzozu vs vs geliştirmeyi planlıyorum.

Önerilerinizi bekliyorum.
aracı basmak konfora cok etki eder o az bu cok gibi degil benm bildgm cok cok farkeder
 

memo_16

Bilgi Girilmemiş
Motor olarak o şekilde geliştirme düşünmüyorum kardeşim. Zaten özel bir kitim var kazanlı, çok güçlü başarılı bir ses elde ediyorum yüklendiğimde. Egzoz olarak uzun yolda baş ağrıtmayacak birşey düşünüyorum. Otto lar konusunda fikrim yok ama yurt dışından Remus'un IDE için özel üretim egzozunu getirtmeyi düşünüyorum.
Şu an en büyük düşüncem basmada. Basarken tüm amartisörleri değiştiricem ama yayı nasıl yapıcam bilmiyorum. Uzun yola sık çıkan birisiyim, konforumu etkilermi bilmiyorum.
yay konusunde hiç bir fikrim yok maalesef, bir arkadaşımda arabasına taktırmak için bakıyor araştırıyoruz ama konforu etkilermi bilemiyorum
 

Burak61

Bilgi Girilmemiş
Eibach düşünmenizi tavsiye ederim konfordan en az ödün verdiği söylenir
 

cantekin67

Cantekin YAVUZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
647
Tepki puanı
7
Puanları
0
Yaş
35
Zaten IDE'ler orjinalden K4M'lerden daha basık ve kuleleri farklı. Bildiğim kadarıyla yalnızca birkaç yay modeli oluyor diğerleri olmuyor.
 

AlperB.

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
420
Tepki puanı
1
Puanları
0
aracınız ide motor yapısı komplike çok fazla motor içine girmenizi tavsiye etmem yapılacak en iyi şey güzel bir açık hava filtresi kiti düzgün bir egsoz sistemi tabiki remus daha iyidir ottodan fiyatlarından da bu anlaşılır fakat onu uca takmayla çözülmüyor önden arkaya kadar mümkün oldugunca bogumsuz ve en az ekli şekilde gelicek bir düz boru faydalı olucaktır düşüklük konusunda sertlik yumuşaklık ayarlı amörtisör ve yay tercih ederseniz konforunuzdan da ödün vermezsiniz fakat bu maliyet olarak yüksek çıkıcaktır. araç düşürmedeki ana mantık yol tuttusunu arttırmaktır yol tuttuşu düşmeyle birlikte süspansiyonların sert ve esnemeye müsait olmamasından gelir ondan dolayıda sertleşicektir ben gerçekten bu işe girişicek olsam ide yi satardım f7r alırdım bu başta sert bir fikir gibi gelebilir fakat f7r daha önü açık ve rahat hareket edilebilece bir motor yapısına sahip fakat son olarak eibach kullanmış birisi olarak 5 cm lik alsanız cok cok öyle aman ben naptım dercesine bir şikayetiniz olucagını sanmıyorum aracınızı iyi günlerde kullanın nargile
 
Üst