Jant

batari

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
308
Tepki puanı
0
Puanları
0
Selam beyler.. aracimda 16 jant var. 18 kullanan varmi. Eksisi artisi ne olur degistirsem. Veya 17 ye gecmek daha mi mantikli olur.
 

Atsiz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
533
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Hiç gerek yok güzel görünüyor lakin konfor düşüyor gerek yok 16 iyidir çok isterseniz belki 17 ama 18e hiç gerek yok konfor dandun olur. Sonuçta yüksek viraj kabiliyeti yada motor gücü olan spor otomobil kullanmıyorsunuz keyfinize bakın 16da kalın :)
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Selam beyler.. aracimda 16 jant var. 18 kullanan varmi. Eksisi artisi ne olur degistirsem. Veya 17 ye gecmek daha mi mantikli olur.

Araç stok durumdaysa 17” gayet güzel. Stok durumdan kastım spor yay vs yoksa. 17” olanı kullandım konfor olarak 16” dan geri kalır yani. Tek fark 16” olan 60 yanak 17” olan 55 yanak. Ayrıca görüntü olarakta oldukça hoş duruyor.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

omer26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
18 orjinal jant alacaksanız tek kaybınız, ince yanak lastik ile kullanacağınız için konfor kaybı olur. 18 jant replika merdiven altı jant alacaksanız, ince yanak lastik darbeleri daha az emecektir ve jant kırılabilir, eğilebilir, darbe almasa bile büyük ihtimalle yüksek hızlarda titreme yapabilir araç. Jant alacaksanız orjinal 17 ıcon jantı almanızı tavsiye ederim hem yakışıyor hem güvenli.
 
Üst