Kadjar'da tespit edilen arizlari burada toplayalim

bambam11

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
807
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
bayramda yağmur yokmuş. hayirli bayramlar. biz gavur malına böyle tamah edip sineye çektikce " avrupa kasalar apayrı içine bir bin acayip kaliteli" cümlesini çok duyarız.
 

Semavi

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
83
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
kazasız belasız bineceğimiz aracımız olsun yeter :)
 

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
bayramda yağmur yokmuş. hayirli bayramlar. biz gavur malına böyle tamah edip sineye çektikce " avrupa kasalar apayrı içine bir bin acayip kaliteli" cümlesini çok duyarız.

Sorma be bambam :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

hha

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
58
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
her kese tek yazida cevap vermeye calisacagim


reno bana musteri memnuniyeti adi altinda ilk bakim hediye dedi size sorun yasattik bende guldum git gel yaptigim zaman kaybi stres bedeli bumu dedim ... sonra
aracimi alip satmayi teklif etti bu alis veriste 15 000 tl zarar ediyorum en az
sonra istersem yeni kadjar istersem talisman verelim dedi yeni aracida bayi maliyetinin ustune 1000 1500 tl kar ederek yaptilar . ve yeni fiyat listesinden

ben aracimi 108 bin kusure malettim pesin geri alis fiyati standart bayi fiyati 85 000 oldu sonra miz miz 95 000 ve bu surecte videolarimin kaldirilmasi istendi mudur abiler rahatsiz oluyormus ve bana yardimci olabilmeleri icin videolarin kalkmasi gerekli imis ....

kadjar 122 bin liste 114 bin bana alin dediler benim arac 95 bin e sayariz dediler 19 bin tl zarar edecektim

esim ve ben bu aractan yeni araca geciste
1 ayni araci almak ayni sorunlari yasamak korkusu
2 renonun hala bize ticaret mantigi ile kasa her zaman kazanir tavri sebebi ile vaz gectik

benim aracimdaki arizalara gelince sizlerdeki duzelmeler bendede bi yeri yapiolar yeni bir bolum ariza yada hata yapior .
benim aracim kapali garajda duruyor ve aktif yol yapan bi arac diil market kizimin kurs disinda bir yere gitmez bu kadar az kullanima bu kadar kusur enteresan ve ben bu hatalari video resim lerle servise bildire bildire bi hal oldum aracim servis te bakima 3 gun 5 gun alindi yerine yedek arac verildi ve bana anlatilan hocalarimiz muhendislerimiz araci inceliyoruz bakiyoruz olayi dikkatle ele aliyoruz fransa ispanya konuyu takip ediyor oldu disardan dinlesen nasa muhendisleri benim aracimla ilgileniyor gurur duydum .... gel git bekle cikan sonuc su oldu aracta gerekli test inceleme yapildi hic bir sorun yok her sey normal 0 hata dedim sorun nerde bendemi yapabilecegimiz bir sey yok her sey normal mais musteri hizmetleri gorus gorus derdini anlatama diyorum anahtar isareti yaniyor bi sorun var deniyor servis bakti sorun yok .. dedim bu arac bi hata yapar ve ben kaza yaparsam yada esim yaparsa sorumlu kim olacak ses yok bizim servis bakti sorun yok -....

ben pisikologa gittim arkadaslar 3 ay sorun bende ne var diye
su an istinye reno aracimla yakindan ilgili kemer hatasi son videoda kemer tokasi degisti koltuk altinda bi parca degisti ama sorun bitmedi hala devam edior
https://www.youtube.com/watch?v=EBEfi6Oxjdo

isin ozu ben ww t5 otomatik kullanan biri idim reno ile capturla tanistim ww de cok arizalar yasadim sorunlar buyuk ve masrafli idi ama ben kahve icerken cay icerken servis danismani ile sohbet ederken sorun bu cozum soyle deniyor ve is yapiliordu ... paronayak manyak yerine hic konmadim musteri hizmetlerini 1 kere aradim oda ek garanti sartlari icin fatura edilen 300 tl oldu onuda iptal ettiler ww de 3 kere dsg sanjumanim degisti kilima pompasi bozuldu vsvsv bana ne nasil diye bir soru bile sormadilar.... video resim bile vermedim sorun bu cozum bu oldu
capturda hic bir sorun yasamadim 0 hata aldim 3 yil bindim sattim capturu da sifir aldim .....

kadjar lansman slogani gibi yasamaya basladik maceraya katildik ve bitmeyen bir macera devam ediyor .. yakinda otomatik park ile ilgili bir yeni video hazirliyacagim

evt araclar hata uretir insanlar da hata uretir ama cozumde uretebilir ...
ben bilirim bu dogrudur yada cozum bize gelene kadar oyalayin sallayin sistemi ile kurumsal basari olmaz ....
musteri memnuniyeti zarar ettirilerek olmaz musteri magdur edilerek asagilanarak musteri hizmetleri olmaz

umarim her kesin sorularina cevap verebilmisimdir yasadiklarim bu ben sadece sorunuma cozum aradim bu arac 10 tanede sorun cikarsa problemin turkiye deki ustalar yada satici olmadigini biliyorum ama musteri olarak aldigim deger beni cok rahatsiz etti bana yasatilani yasayan varmi bilmiyorum bu videolari ben sorunum bu cozum icin yardim edin diye cektim aldigim cevap

HERSEY NORMAL oldu tesekkurler
 
Son düzenleme:

bambam11

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
807
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
siz bu yazılarınızı bir yere kopyalayin silinirse tekrar açması kolay olur.
 

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
Evet aman mudahale falan ederler kaldirtirlar silerler yazinizi kanit belge falan alin :)
Hukuki surec en guzeli sayin hha.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Semavi

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
83
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Bence hha sonuna kadar haklı,kim bu kadar bir sorunla uğraşmak ister üstelik sıfır aldığı bir araç olursa.Umarım bir çözüme ulaştırılır,sorun olduğu halde sorun bulunamıyorsa yani servisin anladığı bir durum yoksa ver al şeklinde bire bir değişim yapılmalı.En güzel yol tüketici haklarına birebir değişim talebiyle baş vuru yapılması olacak.Çok kısa bir sürede sonuç verecektir diye umuyorum.
 

CagdaAktan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
115
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
49
Burada anahtar nokta, daha önceki aracında da yaşanan ve bu araçta yaşanmaya devam eden sorunlar...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 

alfa-xxx

F1 Bölüm Sorumlusu,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
1,019
Tepki puanı
6
Puanları
0
Yaş
44
Tüketici haklarınızı niçin kullanmıyorsunuz yeteri kadar kanıt servis kaydı video kaydı var.Aracınızı da kullanabiliyorsunuz.Sadece başvuru yapıp süreci başlatın dava süresince aracınızda sizde olacak.Bakın sizin önceki aracınız vw t5 yani transporter da yaşadığınız sorunları başka bir vw kullanıcısı da yaşamıştı size davranıldığı gibi davranılmamış kullanıcı hatası denilmiş,Transporter sahibi de şanzıman nedeniyle dava açmıştı (kullanıcı hatası denildiği için) kazandı sıfır T5 Transporter aldı.

Sizde süreci başlatın niçin bekliyorsunuz?? Hem 2015 leri bitirdiklerinden size sıfır 2016 verilir.Başlatın süreci hem aracı kullanın hem sonuçlanınca yeni aacınıza kavuşun ister biner ister satarsınız.

Bambamcıım birde iyiki bu renaultfanclub gibi bir site var çok güzel paylaşımlar oluyor , silinmeden :) yağmursuz havalarda :)
 

eskipapaz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
53
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
67
Sayın hha, ben Mali Müşavirim ve bir firma aleyhinde Tüketici Mahkemesinde dava açtım. İnanın hiç zor bir olay değil ve sizin elinizdeki kanıtlar ile tek celsede aracınız için ayıplı mal olarak birebir değişim alırsınız. Bence bu konuyu oluruna bırakmayın ve hemen harekete geçin. Sizin videoları Kadjar kullanmayan biri tümünde oluşan bir hata olarak algılar ve bu da hepimizin ileride zarar görmesi demektir. Lütfen biran önce mahkemeye müracaat edin. Saygılarımla.
 
Üst