Kangoo için K&N Filtre

Entrapman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
331
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Yeni aldığınız filtre ile yüksek devirlerde rahatlama oldumu? Yada sizin fark ettiğiniz olumlu yâda olumsuz yönleri nelerdir?

filtreden önce son hızım 190 dı..hafta sonu otobanda 200 ü gördüm..yalnız alt devirlerde yani 2500 ve 3500 devir aralıklarında büyük fark var olumlu manada..kalkışlarda fazla yüklenirsen araç sağa sola kafa atar gibi kalkıyor..filtre bence epey fark etti..dediğim gibi son hızda 10 km gibi bir artış oldu..gaz pedalına bastığında devir daha hızlı yükseliyor eskisine göre...ama modifiye öyle birşeyki anladığım kadarıyla hepsi birbirine bağlantılı...mesela arkadaşım intercooler ve turbo arasındaki plastik ve şişme yapan kısmı direk sert aliminyum boruyla değiştir diyor..sebepte gaza yüklendiğinde aradaki şişme yapan boru gecikme ve güç kaybı yaptırıyor diyor..aslında mantıklı..gaza yüklenince o boru şişiyor ve turboda gecikme yaptırıyor..

filtre ile ilgili olumsuz olan tekşey kullan at bir filtre değil o yüzden her 10000 de bir çıkarıp havayla temizleyip özel bir yağı var onunla yağlayıp tekrar takmak..1milyon kilometre garantili yani bu racın ömrü boyunce değişmeyecek filtre...bide bakımda mutlaka servise filtreyi bildirmek gerek..çıraklardan birine denk gelirsen kesin çöpe gider.. :)
 
Son düzenleme:

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
filtreden önce son hızım 190 dı..hafta sonu otobanda 200 ü gördüm..yalnız alt devirlerde yani 2500 ve 3500 devir aralıklarında büyük fark var olumlu manada..kalkışlarda fazla yüklenirsen araç sağa sola kafa atar gibi kalkıyor..filtre bence epey fark etti..dediğim gibi son hızda 10 km gibi bir artış oldu..gaz pedalına bastığında devir daha hızlı yükseliyor eskisine göre...ama modifiye öyle birşeyki anladığım kadarıyla hepsi birbirine bağlantılı...mesela arkadaşım intercooler ve turbo arasındaki plastik ve şişme yapan kısmı direk sert aliminyum boruyla değiştir diyor..sebepte gaza yüklendiğinde aradaki şişme yapan boru gecikme ve güç kaybı yaptırıyor diyor..aslında mantıklı..gaza yüklenince o boru şişiyor ve turboda gecikme yaptırıyor..

filtre ile ilgili olumsuz olan tekşey kullan at bir filtre değil o yüzden her 10000 de bir çıkarıp havayla temizleyip özel bir yağı var onunla yağlayıp tekrar takmak..1milyon kilometre garantili yani bu racın ömrü boyunce değişmeyecek filtre...bide bakımda mutlaka servise filtreyi bildirmek gerek..çıraklardan birine denk gelirsen kesin çöpe gider.. :)
Bizim araçların filtreleri çok yoğun bir yapıya sahip (kağıt filtre önünde elyaf filtresi) bu nedenle havayı çekerken bile eziyet çekiyor 😀 performans kutu içi filtre mantıklı olacaktır diye düşünüyorum sizde zaten olumlu sonuç almışsınız 😊
 
Üst