Kronik Clio 4 sorunları

Clio Tr

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Merhabalar,
Kısmet olursa şubat sonu gibi 2015 model Clio almayı planlıyorum. 0 km ilk aracım olacağı için baya hevesliyim.
Fakat araç hakkında forumlardan okuduklarım ve çevremdeki aracı kullanan arkadaşlarımdan duyduklarım kafamı oldukça kurcalıyor. Forum sitelerinden birinde, hatta bu googleda da en başta çıkıyor 'Clio şikayet rekoru kırıyor' şeklinde bir ifade var. Neyse bunlar abartı ve/veya karalama olabilir. Ben bu sorunların zaman içinde çözülmüş olduğunu düşünüyordum. Fakat, bugün 2014 model aracı olan bir arkadaşımla konuştuğumda en bilindik sorunlardan olan;
- 90 km üzerinde aracın içine rahatsız edici şekilde rüzgar ve motor sesi girmesi
- Direksiyon kutusundaki sorunların aynen devam ettiğini söyledi. Ne yalan söyleyeyim, baya moralim bozuldu..
Konuyu birde sizlere danışmak istedim. Sizin bu sorunların (benim bilmediğim başka yaygın sorunlarda olabilir) devam edip etmediği ile ilgili bilginiz var mı?
Mais bu sorunların çözülmesi için ne gibi iyileştirmeler yaptı ve bu iyileştirmeler sorunu çözdü mü bilginiz var mı?

Saygılarımla
 

isoş

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Şub 2013
Mesajlar
276
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Merhabalar,
Kısmet olursa şubat sonu gibi 2015 model Clio almayı planlıyorum. 0 km ilk aracım olacağı için baya hevesliyim.
Fakat araç hakkında forumlardan okuduklarım ve çevremdeki aracı kullanan arkadaşlarımdan duyduklarım kafamı oldukça kurcalıyor. Forum sitelerinden birinde, hatta bu googleda da en başta çıkıyor 'Clio şikayet rekoru kırıyor' şeklinde bir ifade var. Neyse bunlar abartı ve/veya karalama olabilir. Ben bu sorunların zaman içinde çözülmüş olduğunu düşünüyordum. Fakat, bugün 2014 model aracı olan bir arkadaşımla konuştuğumda en bilindik sorunlardan olan;
- 90 km üzerinde aracın içine rahatsız edici şekilde rüzgar ve motor sesi girmesi
- Direksiyon kutusundaki sorunların aynen devam ettiğini söyledi. Ne yalan söyleyeyim, baya moralim bozuldu..
Konuyu birde sizlere danışmak istedim. Sizin bu sorunların (benim bilmediğim başka yaygın sorunlarda olabilir) devam edip etmediği ile ilgili bilginiz var mı?
Mais bu sorunların çözülmesi için ne gibi iyileştirmeler yaptı ve bu iyileştirmeler sorunu çözdü mü bilginiz var mı?

Saygılarımla
aracımı 2013 mart ayında sıfır aldım şukur şuanakadar hiç bir problem çıkmadı tık yok. bu işler birazda şans işi sanırım sıkıntılar belli olduğu için mutlaka iyileştrmeler olmuştur bence okadar kasmayın kendinizi :berbat
 

Clio Tr

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
aracımı 2013 mart ayında sıfır aldım şukur şuanakadar hiç bir problem çıkmadı tık yok. bu işler birazda şans işi sanırım sıkıntılar belli olduğu için mutlaka iyileştrmeler olmuştur bence okadar kasmayın kendinizi :berbat

Aracını güzel günlerde kazasız cezasız kullan inş.
0 km araç olunca insan biraz daha hassas oluyor ister istemez.
0 alıp sonra servis servis gezip çözüm aramak pek hoş olmaz.
Bende sorunların çözüldüğü umuyorum.İnşallah kalıcı çözümler bulunmuştur.
Bu iyileştirmeler hakkında bilgisi olan arkadaşlar bizleri aydınlatırsa memnun olurum.
 

nofrost

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ocak 2015
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
MErhaba, ben 1 yıldır 1.5 joy modelini şirket aracı olarak kullanıyorum. araç bildiğiniz eşşek gibi kullanılıyor bir kaç kişi tarafından ama henüz bir sorun çıkarmadı. Gayet memnunuz. sadece 20 bin kilometreye geldiğinde balatası bitip diske sürtmeye başlamıştı, bu kadar erken balatayı sıfırlamasına şaşırmıştım o kadar.. sanırım parçaları servis ömrü kadar üretiyor reno..

hatta daha yeni gittim kendime 0.9 tce icom modelini satın aldım, 1 haftadır kullanıyorum, ve kaanatim eğer şirket aracı gibi aşırı kilometre yapılmayacaksa, yılda 10 bin kilometre civarı kullanacaksanız 0.9 tce en avantajlı motor. hem sürmesi, motor sesi vs keyifli hem vergisi az, hem alırken daha ucuz hem de az yakıyor. tatlı bir şekilde kullandığımda 1 litre benzin ile 20 km yol gidiyorum.. bu da 45 lt benzinle 900 km yola denk geliyor ki dizel ekonomisi ile hemen hemen aynı..
 

arifguncu

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Aracını güzel günlerde kazasız cezasız kullanman dıleklerımle hayırlı olsun..
sıfır aldım hoyrat ve sert kullandım 4 ay oldu alalı 1.5 90 lık touc ..7 bın klmre gıbı oldu ufak tefek tıkırtıların (bozuk yolda) dısında benı rahatsız eden bırsey olmadı( yerlı arac olacak okadar) ruzgar sesınden baska sorunu yok.duzeltılmısmı dıyelım sansmı dıyelım bılemem ama anlatılanlar gıbı dıreksıyon ve vıtes sorunum sımdılık yok olacagınıda sanmıyorum ekonomok ve hızlı benı tatmınn edıyor hatta mart ayı gıbı yurt dısına gıtmeyıı planlıyorum..sınıfında tr de ve avrupada encok satan model allah ıcıne sındırsın ...
 

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bende 2014 temmuzda almıştım. 1.2 75 velakin ne direksiyon sorunu nede vites kutusu sorunları yaşadım gayetde güzel. rüzgar sesi motor sesi alması normal dizel araçlar daha fazla motor sesi alıyor nice markalar var mercedesin dizelleri çok fena ses aldığına şahit oldum ama inan ki clio 2014 de ben rahatsız olmadım bu ses alma sorunu lastik basınçlarından da kaynaklı olabiliyor ki sen 2015 alıyorsun büyük ihtimalle rüzgar sesisi dışında sorun yaşamazsın şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız kullanmayı nasip etsin rabbim çok zevkli bir araba . teslim alırken heryerini kontrol et heyecan yapma kaputu aç içeri bak kapıların kapanışı kontrol et vs bnmde ilk arabam. ilkler başkadır :)
 

airarmada

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
28
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
geçen sene seat leon 1.2 tsi dsg full led farlı aracı 0 km satın aldım. Daha 600 km'de iken kendimi serviste buldum. Sol yolcu kapısında birşeyler taktuk ediyordu.Ayrıca ön göğüste bildiğiniz şahisten kartaldan gelen çatçut sesler vardı.Kapyı çözdük ama konsol problemi çözülmedi.
200 km sonra 2500 tl farkla aldığım led farlarn aydınlatmasından şikayetçi oldum yönleri düzeltildi.
1000 km sonra farlar buğu yaptı şikayetçi oldum hiçbişey yapmadılar.
1500 km sonra yakıt pompası arızalandı değişti sorun çözülmedi bu sorun kronik dediler.
Depoyu tam doldurduğunuzda lukur lukur yakt sesini duyuyosunuz kronik problem çözülmedi.

En son ben bu işlerden sıkılıp 6500 km'de aracımı SATTIM.

Bu senede clio 4 1.2 tce edc icon aldım.Şuanda araç 400 km'de yaşadığım ufacık sorun şu ;
araç özellikle ilk marştan sonra 1.vitesten 2.vitese geçerken zorlanıyor.3000 devir sonrası geçiyor. Birde arka kapılar zor kapanıyor.

Anlayacağınız hepimizin gıpta ile baktığı alman araçlarında cliolardan çok çok daha fazla sıkıntılar var.Clioyu 50ye aldım leon şuan 58.000 TL.
umarım yardımcı olmuşumdur
 

Clio Tr

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Öncelikle verdiğiniz bilgiler teşekkürler arkadaşlar.
Bu işlerin şans işi olduğu ve lüks marka araçlarda da olabileceği doğrudur, kesinlikle katılıyorum.
Fakat dediğim gibi, forumlardan ve çevremden çok fazla aynı şikayetleri duyunca kafam takıldı haliyle.
Önümüzdeki hafta sonu test sürüşü yapıp özellikle rüzgar sesine dikkat edeceğim.
Konu hakkında detaylı bilgisi olan veya bizzat değişiklikleri fark eden arkadaşlarda tecrübelerini paylaşırsa çok memnun olurum.
 

edwardkrc

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2014
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Herkese merhaba,
2013 Mart Ayında Sıfır 1.2 icon satın aldım,
ilk etapta sorun yoktu , 2014 e girerken havalar soğuduğunda alt takımdan ön ve arkadan bence amortisörlerden kasislerde ve hafif çukurlarda metal sürtmesi gibi ses gelmeye başladı, servise gittim, amortisörlerden değilde direksiyon kutusundan geldiğini söylediler ve değişimi yapıldı, sol sürücü Kapısı'ndan da rüzgar ıslık sesi geliyordu onu düzelttiler, 2014 yazın bu ses hiç olmadı 2015 kışa girerken geçen seneye göre daha çok ses gelmeye başladı, tekrar servise gittiğimde amortisörlerden geldiğini söylediler fakat yıkayıp yağlama işlemiyle Parça Değişimi yapmadan beni uğurladılar, 2 gün ses gelmedi sonra aynı sorun tekrar nüksetti, telefon açtım sorun olduğunu söyledim tekrar çağırdılar, gittiğimde ön amortisörleri değiştirdiler,arkaları neden değiştirmediniz diye sordum gerek duymadıklarını söylediler, bence Bursa merkez fabrika ile yazışma yapıyorlar ordan onay gelmezse ucuz yırtmak için bu yöntemle müşteriyi paketliyorlar, şu an 1 hafta oldu ses yok ama tekrar bu sorunu yaşayacağım diye umuyorum, pek güvenim kalmadı servislere ,bilgide vermiyorlar sanki uçak yapıyorlarmış gibi hallettik sıkıntı yok merak etmeyin gibi gizli kapalı sözlerle geçiştiriyorlar, verdikleri belgelerde de çok açıklayıcı net bilgiler yazmıyor.
Servise davet mektubu geldi geçenlerde bazı güncellemeler için çağırıyorlar, gittim ots işlemi yapacaklarını söylediler, o ne dedim, işte bazı güncelleştirmeler yapacağız dedi, çok açıklayıcı bir bilgiydi gerçekten, aman söyleme bende araba üretimine gircem zaten, neyse baktım sonra verdiği mekanik kontrol kağıdında Yakıt borusu ile ilgili işlem balatalar ile ilgili işlem var el freni sertleşmiş ordanda belli biraz ellemişler balataları, bagaj kapağıyla ilgili bişeyler yapmışlar...Yokuş Kalkış destek sistemi ile ilgili sorun yaşadım, bakalım dediler bi bilgi vermediler, arada bir arıza işareti veriyor ve çalışmıyor yokuşta dedim, motor arıza ışığı yandı bi kaç kez onu söyledim bi yorum yapmadı, bilgisayara bağlamışlar arabayı,bilgisayar çıktığında hiçbir sorun görülmedi yazıyor, sorunsuz Çalışıyor maşallah araba !! Şuanda araç 13binde ama pek çok sorun yaşadım Sıfır Arabanın bu kadar sorun çıkarması hiç Hoşuma gitmedi, servisteki arkadaşa dedim üç günde bir buraya mı gelcez yaşı geçmiş 20 senelik arabalar bu kadar gitmiyordur sanayiye dedim, tabi adam saygıyla bi sorun yaşarsanız tekrar bekleriz gibi klasik cevapla uğurluyor beni her seferinde, benzine yazık zamana yazık, iş güç var, son olarak garanti süresini sormayı unuttum, resmi sitede 3 sene olarak gördüm ancak net bilen var mı arkadaşlar??
herkese kazasız ve Güvenli sürüşler diliyorum, araba ve teknoloji alımları gerçekten şans işi Malın iyisine denk gelmek önemli, yoksa böyle Uğraş verilir, sorun yaşamayan kullanıcılarda olduğuna inanıyorum. Burda arabayı kötülemek değil bu arabanın prim yapması başarılı olması için memnuniyet duyulması önemli olan, saygılar
 
Son düzenleme:

ersinmart

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
149
Tepki puanı
0
Puanları
0
Öncelikle verdiğiniz bilgiler teşekkürler arkadaşlar.
Bu işlerin şans işi olduğu ve lüks marka araçlarda da olabileceği doğrudur, kesinlikle katılıyorum.
Fakat dediğim gibi, forumlardan ve çevremden çok fazla aynı şikayetleri duyunca kafam takıldı haliyle.
Önümüzdeki hafta sonu test sürüşü yapıp özellikle rüzgar sesine dikkat edeceğim.
Konu hakkında detaylı bilgisi olan veya bizzat değişiklikleri fark eden arkadaşlarda tecrübelerini paylaşırsa çok memnun olurum.

icon veya gtline almayacaksanız marka seçeneği çok. rüzgar sesi evet var. direksiyon kutusu sesi hele de motor sesi hiç yok. sıfır araçta lastiklere dikkat psi değerleri 42-44lerde geziyor 30-33 değeerlerine indirmek lazım. Belki sorunun ana kaynağı bu bile olabilir. Aşırı sarsıntı amörtisörlerde direksiyon kutusunda sorun yaratabilir. Araç alınabilir tabi şans işi biraz da.
 
Üst