- Katılım
- 13 Ağu 2016
- Mesajlar
- 4
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 33
|
0
|
|
|
İyi geceler. Aynı araçtan bende de var. Şuan 123 binde. Benimde performans düşük yakıt fazla. Arabayı 97 binde iki yıl önce aldım. Aldıktan sonra trigerini değiştirdim. Değiştiren usta önceden trigerin sentesinin yanlış ayarlandığını söyledi. Gel zaman git zaman benim bekkediğim performan artışı yine olmadı. Geçen yıl sömestri tatilinde Ankaraya gittim usta buldum yağlı kasnagı (eksantrik açı kaydırıcıyı) değiştirdim. Ankaradaki usta da önceden triger sentesinin yanlış ayarlandığını söyledi. Daha sonra performansında yine değişiklik olmadı. Araştırmalarım sonucu şu kanaate vardım; Triger kayışını sökmeden önce mot1509 aparat ile emme ve egzoz dişlilerini kilitlemiyorlar. Sadece krank ve eksantrik millerini kilitlemek yetmiyor. Aynı şekikde triger kayışı takıldıkdan sonra sıkıştırma vidalarını sıkarken trigerin ayarı kaçıyor. Sıkma işleminden sonra motoru 2-3 dk çalıştırıp, tekrar krankı kilitleyip eksantrik millerinin doğru konumda olup olmadığını aparatla kontrol etmiyorlar. Bu benim şansıma işten anlamayan ustalara denk gelmem oldu. İki yıl para ve zaman kaybım oldu. Nasip olursa bir ay sonra yıllık izine çıkacağım iyi bir usta bulup beraber bu işi çözmeyi düşünüyorum. Hayırlı ve kazasız sürüşler dilerim herkese.Filitreleri kontrol et.