- Katılım
- 9 Ağu 2011
- Mesajlar
- 818
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
Kadir geçmiş olsun
öncelikle s.a arkadaşlar ben Renault flash txe 1.7 araç marş konusunda öyle bir sorun yaşadım ki anlatamambendede aynı sorun vardı kısaca özet geçicem benim aracım ısındığı zaman marş basmıyordu ve ustaya gittim marş baştan aşağı değişti kömür vs otomatik vs kolektör işçilikle beraber bana 200 tlye mall oldu ve 2 hafta kulandım yine aynı sorun oldu bu sefer çıkmacıya gittim marş motru aldım taktım 2 saat sonra yine yaptı ve artık tek çözüm gittim role bağlatımm kontakla marş akü arasına sorunum çözüldü ve bana 20 tlye maal oldu bu arada bana geçmiş olsun inş yardımcı olmuşumdur
öncelikle s.a arkadaşlar ben Renault flash txe 1.7 araç marş konusunda öyle bir sorun yaşadım ki anlatamambendede aynı sorun vardı kısaca özet geçicem benim aracım ısındığı zaman marş basmıyordu ve ustaya gittim marş baştan aşağı değişti kömür vs otomatik vs kolektör işçilikle beraber bana 200 tlye mall oldu ve 2 hafta kulandım yine aynı sorun oldu bu sefer çıkmacıya gittim marş motru aldım taktım 2 saat sonra yine yaptı ve artık tek çözüm gittim role bağlatımm kontakla marş akü arasına sorunum çözüldü ve bana 20 tlye maal oldu bu arada bana geçmiş olsun inş yardımcı olmuşumdur
Aynısı benimde başıma geldi benimkide röleli şu anda. Sorun kontak anahtarından kaynaklanıyor sanırım. http://www.renaultfanclub.com/renau...-mars-tiklamasi-ve-marsa-role-baglanmasi.html
Kerem abi sonuna kadar katılıyorum sana.
Dostlar 2 nizde büyük hata yapıyorsunuz röle işi hikaye ve tehlike 11'lerin ennn zayıf ve sakat tarafı KONTAK !!! Eski konularıma göz atacak olursanız her 2 flashımdada marş ve kontak hikayelerim yardımcı olacaktır.Sırf yan sanayi kontak yüzünden yanıyordu makinalar ne yapın edin ORJİNAL kontak alıp takın öncelikle.Emin olun diğer türlü saatli bomba gibisiniz Allah'a kalmış yani.Umarım bu uyarımı dikkate alırsınız şakası yok sahiden.Kazasız belasız ..........