Meg 3 yakit tuketimi

dikizaynasi

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
491
Tepki puanı
25
Puanları
0
Arkadaslar dci 85 hp meg 3 erzurum bayburt arasi yakit tuketimim ort yakit 4.7, tuketilen yakit 12.1 ,yapilan km 253, ort hiz 72.1 yolu bilenler vardir erzurum askale arasi bolunmus akaleden kop daginin belli bir kismina kadar yine bolunmus kop tek geli tek gidis yol yapim calismasi zaman zaman 2 vitese dusuyorsun tsngur tungur genel 3 vits cikis. Koptan bayburta kadar bolunmus yol . Ort hiz biraz dusk geldi bolunmus yolda 110km altina inmedim 130 m ustune ckmadm kop ort hizi baya etkilemis birde gelirken klimayi actim sogumasi pek hosuma gitmedi egenin sicaginda yazin 2. Kademede isimi goruyordu icerisi gayet iyi oluyordu erzurumda 20 derece fakat ayni performansi vermedi sanki acaba dis sicaklik fazla yuksek olmayinca klim kasmiyomu fazla hast olmuyalim diye tamin...ayrica kop dagi rakim 2504 rsakim yuksek oldugu yerde ksijen azligindan aracin cekisi dusuyor ve yskiti artiyor hatirlatma ....yakit degerlerim sizce nasil ayrica arac 18300 km
 

C.Kaan

Kaan ÖNTAN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
4,543
Tepki puanı
123
Puanları
0
Yüksek Bir Oran Gibi Gözükse'de o Tip Yerler İçin Normal Diyebileceğimiz Bir Seviyede Sizinde Dediğiniz Gibi Rakım Ne Kadar Yükselirse Oksijen Oranı Bir o Kadar Düşüyor Alışık Olmayan Bir İnsan Bile o Rakımlara Çıktığında Nefes Alması Zorlanıyor - Göğüs Kafesinde Bir Baskı Hissediyor. Araç İçinde Bu Gayet Normal Motora Giren Hava Miktarı Azaldıkça Benzin - Mazot Değeri Artıyor Araç Zengin Karışıma Geçmeye Başlıyor + Olarak Düşük Vites Yüksek Devir Kullanıldığından Ötürü Yakıt Tüketimi Hali İle Artıyor :eyv
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
geçtiğin yola göre tüketim normal. rampalı, bozuk yollarda kullanmışsın ve bölünmüş yolda da 120 civarı hız var, rakım yüksek oksijen az. dci motor yine hakkını vermiş tüketimin:)
 
Üst