Megane 2 Ariza

SsusS

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Selamün aleyküm arkadaslar benim şöyle bir sorunum var. Yardımcı olursanız sevinirim yoksa bu araba bana kafayı yedirecek.*

Ben 2004 model Megane 2 1.5 DCI dizel araç aldım alalı 10 gün olmadı aracı aldığımda iki ekspertize götürdüm. İkisinde hemen hemen aynı şeyleri söylediler. Aracı aldım hiç bir sıkıntı sorun yoktu. Aracın lastikler olsun alt takım olsun triger seti olsun kafam rahat olsun diye değiştirdim. Araç şehir içinde hiç bir sıkıntı cikarmadi. İlk defa aracı uzun yolla vurmak istedim. Araç düz yolda hizladim hiç bir sıkıntı yapmadı rampaya geldiğimde araç çekişte dustu başka bir araç ile aynı rampayı 5. Viteste direk çıkıyordum bu aracı 5. Vitese alınca devir 2000 kadar düştü araç resmen bayildi. Yüklü kamyonları bile geçemedi . 4. Vitesi tekrar çektim hızlanmaya başladı. Tünel rampa derken gözüm surekli haralette 70 üzerinde rampa bitti iniş inerken enjeksiyon arızası dedi servis ışığı yakti. Hemen sağ çekip durdum on kaputtu açtım araba su kaynatiyor su haznesi kenarında patlatmış. Aldım kişiye ulaşamadım aracı çalıştırmadan otoyolla çekici çağırdım. Çekici gelince adam dedi abi calistirabilirmisin direksiyon kilit açılması için bende marşa basınca araba çalıştı çekicinin üzerine çekmeden direk çıktı. En yakın tamirciye gittim Usta çekicinin üzerinde arabayı indirmeden çalıştırdı. Anlatiginiza göre mazot filtresi şişmiş olabilir mazot filtresini değiştirelim dedi. Önce bir deneyelim dedi ona göre degistiriz dedi. Deneme turu attı araba yine su kaynattı* yine aynı arızayı verdi. Üst kapak contası yanmış dedi ama bugün veremem dedi bende tamam otelde kalırım yarın alırız dedim arabayi topladı. Üst kapak contası enjeksiyon memesi turbo bitmiş dedi çin malı dedi orijinal ile değiştirdik bana baya pahalıya patladı. Arabayı denemek için yine bindi kullandı araba ısındı arabayı söndürdü. Araba ısınınca yine çalışmadı. Tekrar su kaynatmaya başladı. Arabanın devir daim pompası değiştirdi. Termostat değişti. O gün başka bir araç çağırıp eve gittim izin günüm bitti için ertesi gün kardeşim gitti arabayı almak için Usta bu arabanın elektrik sorunu var demiş fan musurunun fişi çekmiş bir başka fiş daha çekmiş adı aklıma gelmedi araba o şekilde bulundum ile geldi. Aracı aldığım kişi ile görüştüm getir bir baktiralim dedi araca bindim araç debreja bastığım halde kendi kendine gaz veriyor o şekilde sanayiye gittim. Yeni bir Usta yeni bir macera demek olduğunu orada anladım. Araba subap mi sibobmu su kaçıyor dedi tam anlamadım yalan yok arabayı ertesi gün alacağım söylendi satan kişide orada motor üst kapağı söküldü contası değişti turbo değişti o ustanın turbosu arızalı dendi. Arabayı topladı bu ustada arabada bir ses geliyordu usta enjeksiyonlar da dedi enjeksiyoncuya götürdük sokulmuş bir halde adam bu hangi aracın dedi Megane 2 dedik adam bu clionun enjeksiyonu demesin mi* satan adam diğer usta değiştirdi diye işin içinde sıyrılmaya çalışmaya başladı. Bu araba dedim oraya gitmeden arıza yaptı onu hatirlatirim sana diye çıkistim. Enjeksiyonlari değiştirdim. Araba yine denenmek için hazırdı. Araba denedik hiç bir sıkıntı yoktu sadece bir koku vardı o da sprey filan sıktık yağ kokusu dedin 1 gün sonra koku geçti arabaya güvensizlik başladı. İlk yaptirdigim ustayı aradım böyle böyle dedim parça arizaliysa getir dedi paramızı alırız dedi. Benim izinin olmadigi için kardeşime söyledim sen git dedim o da tamam dedi şehir içinde akıllı uslu giden araba yine otoyolda aynı arizayi yapıp haralet yükseltmeden su kaynatti yine yolda kaldı. Haralet müdürü değişti termostat yeni Bu aracın sorunu ne olabilir baya uzun yazdım* kusura bakmayın. Bilgisayara bağlandı bir sorun görünmedi.
 

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
Selamün aleyküm arkadaslar benim şöyle bir sorunum var. Yardımcı olursanız sevinirim yoksa bu araba bana kafayı yedirecek.*

Ben 2004 model Megane 2 1.5 DCI dizel araç aldım alalı 10 gün olmadı aracı aldığımda iki ekspertize götürdüm. İkisinde hemen hemen aynı şeyleri söylediler. Aracı aldım hiç bir sıkıntı sorun yoktu. Aracın lastikler olsun alt takım olsun triger seti olsun kafam rahat olsun diye değiştirdim. Araç şehir içinde hiç bir sıkıntı cikarmadi. İlk defa aracı uzun yolla vurmak istedim. Araç düz yolda hizladim hiç bir sıkıntı yapmadı rampaya geldiğimde araç çekişte dustu başka bir araç ile aynı rampayı 5. Viteste direk çıkıyordum bu aracı 5. Vitese alınca devir 2000 kadar düştü araç resmen bayildi. Yüklü kamyonları bile geçemedi . 4. Vitesi tekrar çektim hızlanmaya başladı. Tünel rampa derken gözüm surekli haralette 70 üzerinde rampa bitti iniş inerken enjeksiyon arızası dedi servis ışığı yakti. Hemen sağ çekip durdum on kaputtu açtım araba su kaynatiyor su haznesi kenarında patlatmış. Aldım kişiye ulaşamadım aracı çalıştırmadan otoyolla çekici çağırdım. Çekici gelince adam dedi abi calistirabilirmisin direksiyon kilit açılması için bende marşa basınca araba çalıştı çekicinin üzerine çekmeden direk çıktı. En yakın tamirciye gittim Usta çekicinin üzerinde arabayı indirmeden çalıştırdı. Anlatiginiza göre mazot filtresi şişmiş olabilir mazot filtresini değiştirelim dedi. Önce bir deneyelim dedi ona göre degistiriz dedi. Deneme turu attı araba yine su kaynattı* yine aynı arızayı verdi. Üst kapak contası yanmış dedi ama bugün veremem dedi bende tamam otelde kalırım yarın alırız dedim arabayi topladı. Üst kapak contası enjeksiyon memesi turbo bitmiş dedi çin malı dedi orijinal ile değiştirdik bana baya pahalıya patladı. Arabayı denemek için yine bindi kullandı araba ısındı arabayı söndürdü. Araba ısınınca yine çalışmadı. Tekrar su kaynatmaya başladı. Arabanın devir daim pompası değiştirdi. Termostat değişti. O gün başka bir araç çağırıp eve gittim izin günüm bitti için ertesi gün kardeşim gitti arabayı almak için Usta bu arabanın elektrik sorunu var demiş fan musurunun fişi çekmiş bir başka fiş daha çekmiş adı aklıma gelmedi araba o şekilde bulundum ile geldi. Aracı aldığım kişi ile görüştüm getir bir baktiralim dedi araca bindim araç debreja bastığım halde kendi kendine gaz veriyor o şekilde sanayiye gittim. Yeni bir Usta yeni bir macera demek olduğunu orada anladım. Araba subap mi sibobmu su kaçıyor dedi tam anlamadım yalan yok arabayı ertesi gün alacağım söylendi satan kişide orada motor üst kapağı söküldü contası değişti turbo değişti o ustanın turbosu arızalı dendi. Arabayı topladı bu ustada arabada bir ses geliyordu usta enjeksiyonlar da dedi enjeksiyoncuya götürdük sokulmuş bir halde adam bu hangi aracın dedi Megane 2 dedik adam bu clionun enjeksiyonu demesin mi* satan adam diğer usta değiştirdi diye işin içinde sıyrılmaya çalışmaya başladı. Bu araba dedim oraya gitmeden arıza yaptı onu hatirlatirim sana diye çıkistim. Enjeksiyonlari değiştirdim. Araba yine denenmek için hazırdı. Araba denedik hiç bir sıkıntı yoktu sadece bir koku vardı o da sprey filan sıktık yağ kokusu dedin 1 gün sonra koku geçti arabaya güvensizlik başladı. İlk yaptirdigim ustayı aradım böyle böyle dedim parça arizaliysa getir dedi paramızı alırız dedi. Benim izinin olmadigi için kardeşime söyledim sen git dedim o da tamam dedi şehir içinde akıllı uslu giden araba yine otoyolda aynı arizayi yapıp haralet yükseltmeden su kaynatti yine yolda kaldı. Haralet müdürü değişti termostat yeni Bu aracın sorunu ne olabilir baya uzun yazdım* kusura bakmayın. Bilgisayara bağlandı bir sorun görünmedi.
Aleyküm selam geçmiş olsun
Silindir kompresyon testi yaptılar mı belki motor blogunda çatlak var yada blok üst yüzeyi yada silindir kapağı çarpık yamuk olabilir bu video daki testi yaptırmanızda fayda var diye düşünüyorum
https://youtu.be/CkgaNrTW88k
 
Üst