Megane 4'le ilk servis deneyimimim :D

EskiJapon

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2017
Mesajlar
43
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
52
Merhabalar arkadaşlar.
Aracımı ilk bakımı olması dolayısıyla yetkili servise götürme zorunluluğu içersinde, servisi arayarak saat 10:00'a randevu aldım. Aldım almasına da, aracım saat 10:00'dan 13:30'a kadar kapının önünde park
halinde bekletildi. Ben ise bol bol TV izleyip kahve içtim. Allah için kahveleri çok güzeldi. :) Neyse yemek molası sonrasında lütfedip benim uyarıyla karışık sitemimle aracımı lifte kaldırdılar.
Zaten ilk bakım olduğu içib eften püften, laf ola beri gele parçaları ve yağı değiştirdiler. Neden bu kadar geç aldınız aracımı diye sorduğumda, yoğunluk var o sebeple bekletmek zorunda kaldık sizi dediler.
Peki madem öyle bana sabah saat 10:00'a neden verdiniz diye sordum? Makyajlı dünya güzeli servis elemanı abla gülerek gözlerin yukarı kaldırdı. Neyse 3.5 saat bekleyip yarım saat lifte kalan aracımı
kısa sürede liften indirip kenara çektiler. Servisten önce de adamlara sordum, R-Link 2 2.küsürden 3.3. küsüre güncelleme istiyorum. Android Auto'yu kullanmak istiyorum dedim. Yaparız
sıkıntı yok demişlerdi. Onun içinde 2 saat bekledikten sonra, bunun olamayacağını söyleyip üstüne aracımın lastik rodajını yapmadan ve hatta hatta yıkamadan bana teslim ettiler.
Ben elimde 6. bardak kahvem ve 780 TL'lik faturamla birlikte vezneye giderken çok gereksiz bir servis gününü daha arkamda bıraktım.

Çıkardığım dersler.
1- Megane 4 güzel araba ama bu R-Link 2 olayı işi bozuyor. 112.000 TL verip araba alıyorsun, ekranda harita üyeliğinizin bitmesine az süre kaldı diyor.
2- Servislerin hepsi aynı. Samimiyetsiz ve direk para odaklı. Müşteri memnuniyeti diye birşey söz konusu değil. Mini etekli güzel bayanları ön plana sürüp işin üstünü örtüyorlar. Yer mi anadolu çocuğu? Yiyenler oluyor tabikide... (ben yemedim)
3- Bir sonraki servisi pas geçip, Yine Japon'a dönüp Honda almaya karar verdim. Eşimi ikna çalışmalarına da hızlı bir şekilde başladım.

Fransa'daki olaylar ve Dizel araçların Avrupa genelinde üretiminin durdurulması acaba bizim dizel araçlara nasıl yansır sizce? Kısa vadede Benzinliye dönüş yapmalımıyız?

Zaman ayırdığınız için teşekkürler.
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Merhabalar arkadaşlar.
Aracımı ilk bakımı olması dolayısıyla yetkili servise götürme zorunluluğu içersinde, servisi arayarak saat 10:00'a randevu aldım. Aldım almasına da, aracım saat 10:00'dan 13:30'a kadar kapının önünde park
halinde bekletildi. Ben ise bol bol TV izleyip kahve içtim. Allah için kahveleri çok güzeldi. :) Neyse yemek molası sonrasında lütfedip benim uyarıyla karışık sitemimle aracımı lifte kaldırdılar.
Zaten ilk bakım olduğu içib eften püften, laf ola beri gele parçaları ve yağı değiştirdiler. Neden bu kadar geç aldınız aracımı diye sorduğumda, yoğunluk var o sebeple bekletmek zorunda kaldık sizi dediler.
Peki madem öyle bana sabah saat 10:00'a neden verdiniz diye sordum? Makyajlı dünya güzeli servis elemanı abla gülerek gözlerin yukarı kaldırdı. Neyse 3.5 saat bekleyip yarım saat lifte kalan aracımı
kısa sürede liften indirip kenara çektiler. Servisten önce de adamlara sordum, R-Link 2 2.küsürden 3.3. küsüre güncelleme istiyorum. Android Auto'yu kullanmak istiyorum dedim. Yaparız
sıkıntı yok demişlerdi. Onun içinde 2 saat bekledikten sonra, bunun olamayacağını söyleyip üstüne aracımın lastik rodajını yapmadan ve hatta hatta yıkamadan bana teslim ettiler.
Ben elimde 6. bardak kahvem ve 780 TL'lik faturamla birlikte vezneye giderken çok gereksiz bir servis gününü daha arkamda bıraktım.

Çıkardığım dersler.
1- Megane 4 güzel araba ama bu R-Link 2 olayı işi bozuyor. 112.000 TL verip araba alıyorsun, ekranda harita üyeliğinizin bitmesine az süre kaldı diyor.
2- Servislerin hepsi aynı. Samimiyetsiz ve direk para odaklı. Müşteri memnuniyeti diye birşey söz konusu değil. Mini etekli güzel bayanları ön plana sürüp işin üstünü örtüyorlar. Yer mi anadolu çocuğu? Yiyenler oluyor tabikide... (ben yemedim)
3- Bir sonraki servisi pas geçip, Yine Japon'a dönüp Honda almaya karar verdim. Eşimi ikna çalışmalarına da hızlı bir şekilde başladım.

Fransa'daki olaylar ve Dizel araçların Avrupa genelinde üretiminin durdurulması acaba bizim dizel araçlara nasıl yansır sizce? Kısa vadede Benzinliye dönüş yapmalımıyız?

Zaman ayırdığınız için teşekkürler.

Malesef hemen herkes için servis maceraları benzer nitelikte o yüzden o konuya çok girmek istemiyorum. Diger yandan su anki aracım dizel ama benimde bu son dizel tecrübem olacak. İlk isim benzinli 1.4 veya 1.6 almak olacak. Gerek dizel ve benzinin litre fiyatlari arasında fark olmaması gerek ise günümüz benzinli araçlarının artık dizelden bile az yakan modellerinin olduğu dönemde dizel arac alıp hem ağır bakım masrafları hem gereksiz emisyon hemde benzinli motora göre daha yüksek ariza riskini açıkcası göze alamayacağım.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

EskiJapon

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2017
Mesajlar
43
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
52
Dizel konusunda aklın yolu bir o zaman.
 

Taner.r

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eki 2018
Mesajlar
451
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
6.5 yıl sonra 1.4tsi benzinliden dizele geçtim.

Kasa kasa 60 kuruş yakmaktan bıktım. basa basa 30 kuruş yakmanın keyfine vardım.

Dizelden sonra tek seçeneğim %100 elektrikli.

Servis deneyiminiz volkswagenden bir tık iyi..

Aynı şartlarda aynı bakıma 1200TL ödemiş olacaktınız. birde vw de yüzler gülmez.

Birdaha gelirsen ekime kadar gelmezseniz hoşçakalın kafası mevcut :)
 

Baymonster

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
666
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Malesef hemen herkes için servis maceraları benzer nitelikte o yüzden o konuya çok girmek istemiyorum. Diger yandan su anki aracım dizel ama benimde bu son dizel tecrübem olacak. İlk isim benzinli 1.4 veya 1.6 almak olacak. Gerek dizel ve benzinin litre fiyatlari arasında fark olmaması gerek ise günümüz benzinli araçlarının artık dizelden bile az yakan modellerinin olduğu dönemde dizel arac alıp hem ağır bakım masrafları hem gereksiz emisyon hemde benzinli motora göre daha yüksek ariza riskini açıkcası göze alamayacağım.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Dizel araçların Türkiye’den erkenden kalkması kolay değil çünkü elektrikli araçlar daha yaygınlaşmadı ve fiyatları (akü çok pahalı) çok yüksek. Sistemin kendisi zaten sizi elektrikli araçlara geçmeye zorlar zaten bunu ilerde anlarsınız. Ben uzun yol şu sıralar çok yaptığım için dizeldeyim. Dizelin bakım masrafı pahalı gibi bişey söz konusu değildir. Siz aracınıza ve motoruna iyi bakıyorsanız çakma mazot almıyorsanız motoru turbo yağlanmadan kapatmıyorsanız (30 sn) sıkıntı olmaz. Ben dizelde henüz kötü bişey görmedim. Şehir içindeyseniz çok az yada hiç uzun yola çıkmıyorsanız benzin (1200 motor )mantıklıdır.
 

sharkemre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
322
Tepki puanı
1
Puanları
16
Yaş
42
kimse hayal görmesin ve elektrikli ,suylu bilmemneli vs. boş işler Türkiye de dizel enaz 10 sene daha devam eder öyle kolay değil Türkiye de insan hayatı yaşam kalitesi paradan her zaman sonra gelmektedir. O yüzden avrupa da çıkan dizel muhabettlerine bakıp aynı şeyi bizim için düşünmeyin.Ayrıca bir tutturmuşlar dizelin bakım masrafı fazladır diye bana göre şehir efsanesi iyi bakımlı bir dizel benzinliden çok daha az arıza çıkarır bunu sadece kullandığım 2 araç ( megane 3 dci , punto multijet ) e bakarak söylemiyorum şirketimizdeki fluence lerin hepsi dizel düzenli bakımları yapılıyor ve hiçbirinde bir sorun olmuyor bakıma girdiğinde benzinli ile yaklaşık aynı fiyatları çıkıyor ayrıca fındık motorlu ufak araçları hariç tutarsak 1,4 lük veya 1,6 lık benzinli dci den az yakan motor ben görmedim ki işim gereği bir çok araç kullanıyorum dizel ve benzinli o yüzden dizel Türkiye gibi ülkede enaz 10 sene daha cazipliğini korur
 

gurkanyil

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Ben ilk servis deneyimimi güzel yaşadım. Aracım 1.6 megane 4 benzinli. önce şehirdeki (Ankara) servisleri arayıp pazarlık yaptım fiyatta burnundan kıl aldırmayan işine gelirse tarzı olanları direk eledim. daha önce ufak tefek sıkıntılarla bir kaçını denemiştim tavır ve çözüm önerilerinin saçmalıklarından onlarıda eledim :) sonrasında bana uzak ama yaklaşımları samimi geldiği için evime ters noktada olan bir servisi tercih ettim. Saatlerine sadık kaldılar ve kısa sürede müşteri memnuniyetinin en üstte olduğu noktada deneyimimi bitirdim. sonrasında gıcırtı sesinden gittiğimde olma ihtimali olan seçenekleri söylediler açıkladı benim anlayabileceğim bir şekilde ilk olarak yağlamayı denediler eğer bu da olmazsa parça değişimini yaparız dediler. yağlama tutmadı yakınlarda vakit bulup gidebilirsem parça değişimini yapacaklar :) servis sonrasında arayıp bir sorun veya probleminiz var mı diye sormaları evet dediğinizde peşine düşmeleri vs benim çok hoşuma gitti. bunlardan dolayı en azından bozulana kadar OR-AY'ı tercih edeceğim
 

Michael Owen

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2018
Mesajlar
97
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Bana 2. bakım için araç 18000 km de 690 TL fiyat verdiler fiyat alanlar yazabilirimi 1.6 benzinli benim araç
 
Üst