Methanol Kiti montajı

  • Konuyu başlatan ApSUVai
  • Başlangıç tarihi

ApSUVai

Bilgi Girilmemiş
MINI en büyük zorluklardan biri Eaton M45 supercharger tarafından üretilen ısı.
Bu hem, sıkıştırarak doğal bir yan ürünü olarak hava ısınma ve spin olarak kelimenin tam anlamıyla hava yenerek sürtünme ek ısı oluşturma çifte nazar vardır nispeten verimsiz supercharger tasarım vardır.



Bu, yakıt ile karıştırılır hava emme manifoldu girmeden önce mümkün olduğunca bu ısının çok kaldırmak için intercooler iş, müzik ve motor girer.
.​



Ne yazık ki, uzay ve mühendislik sınırlamaları supercharger ve alımı sağ üst tünemiş oldukça küçük intercooler sonuçlandı manifoldu ... Bu ısı, araç ve durduğu hava durur ızgara ve kaput kepçesi yoluyla akan her zaman maruz nerede.

Bunun sonucunda "ısı emmek" - nereye intercooler etkili ısı ile doymuş olup akan kompresörlü hava serin yapamaz.
-MINI soğutucuları monte üst Çok test sonrası ICs mevcut iken, hisse senedi IC tekrar hareket başladıktan sonra emmek ısı verimliliği ve hızlı iyileşme soğutma çok iyi bir uzlaşma olduğunu ve diğerleri tarafından yapılmıştır.


Bir kez motor, soğuk hava performansı üzerinde önemli bir etkisi vardır.

Soğuk hava hava, bu da daha GÜÇ yapar daha fazla yakıt, yakmak için kullanılabileceği anlamına gelmektedir soğuk olduğunda bir motor silindir sığmaktadır daha fazla oksijen, yani daha yoğundur.

Kolayca araba sıcak bir yaz günü karşılaştırıldığında, soğuk bir günde üretir ne kadar tork farkı hissedebilirsiniz.


Düşme ilk soğuk gününde hep araba çalışır ne kadar hızlı hakkında sersem değilim.
This isn't imaginary.​



Bu hayali değildir.
hava kaldırılır ısı her 10 derece F için% 1 gücü hakkında araba kazanımlar - 40 derecelik gün çok üzerinde, araba daha (10-15 daha fazla hp veya ftlb belki, mods bağlı olarak) yaklaşık% 6 daha fazla güce sahip 100 derece gün.

When running wide open, under full boost, air temperatures entering the engine can easily approach 200 degrees F - or even higher.​

hatta daha yüksek - çalıştırırken, tamamen açık, tam destek altında, motor giren hava sıcaklığı kolayca 200 derece F yaklaşım olabilir.
Bir şey bu "yük" cool için ne yapabilirim gücü üzerinde doğrudan, hemen, olumlu etkisi vardır.


Bunu yapmanın bir yolu intercooler harici bir püskürtücü eklemektir.

Bu, suda ısı kurtarmak çabuk yardımcı olabilir ve intercooler hava daha serin yapmak için ısı transferi etkinliğini arttırır.
Ama bu ne kadar etkili bir sınırı vardır ve yüksek düzeyde artırmak, yine hızlı bir şekilde soğuk havaya IC yeteneğini aşabilir.


hava yakıt eklenmeden önce ve yandı etkili karışım suyu - Yıllardır yarış kullanılmakta olan bir başka yaklaşım su İÇ hava girişi akışı püskürtme olduğunu.

İlk başta, bu kavramı "bir şey görüyorum ... bir güzel KÖTÜ bir motora bir su yanmalı motorlar, iç biz ... karşı sezgisel vardır öğretti erken çalışmalar bizim HydroLock "... ama miktarda doğru çok ince bir sis içinde zaman püskürtme, su yüksek buharlaşma ısı silindir bu verim daha yoğun hava ve su buharı olur gibi ısı önemli miktarda absorbe mümkün kılıyor.

Metanol su yerine (veya karışık) ile kullanılabilir.

Metanol karışımı bazı combustable yakıt ekler, ve metanol daha da patlama (/ ping kesiyorsun) azaltılması ve daha fazla güç verme, daha önceden zamanlama için motor sağlayan benzinli daha yüksek oktan vardır.
Metanol de suyun hızlı buharlaşma ile yardımcı olur.


Tamamen birkaç millet yıl geçmiş çift üzerinde MINI çeşitli su / metanol enjeksiyon sistemleri yüklü.

Tipik bir yaklaşım bu bileşenleri iletişime geçmek tüp, bir rezervuar, bir pompa, sprey başlığı içeren bir "evrensel ilerici" kit ve supercharger destek seviyeleri ve kontrolleri artırmak artışı daha olarak sprey akışlı pompa okur bir elektronik kontrolör kullanmaktır.

MINI artırmak ve yakıt / güç arasındaki doğrusal olmayan ilişki verilen bu yaklaşımın bazı kısıtlamalar vardır ve "ideal" kurulum biraz daha yüksek ayarlı parça otomobiller için bu başa gelişmiş olması gerekir.
Ancak birçok sokak otomobiller için, destek kontrollü ilerici yaklaşımını ve hiçbir sistem ile karşılaştırıldığında iyi sonuçlar verebilir çok daha pahalı olabilir.





Bu kit parçası içinde yerine OEM TMAP sensör kullanarak ek bir sensör eklenecek gerektiren artırmak okuduğundan, nispeten ucuzdur.

O da (bazı renk eklenmiş, genellikle ön cam yıkama sıvısı sadece su ve metanol) Eğer varolan bir ön cam yıkama rezervuar kullanmak isteyebilirsiniz varsayarak, standart pakette bir rezervuar içermez. İsterseniz, sizi ekleyebilirsiniz Farklı veya daha büyük rezervuar.

.​


yüklü iken birkaç var millet Devil's Own sistemleri Minis üzerinde, bir yükleme belgelenmiş kılavuzu için böyle resmen yoktu hiç.



deki Dustin Etheredge zaman AutoXCooper kitleri Kendi's karar satmak Devil, ben bulgular benim writeup ve MINI kiti, çalışma sayesinde bir çalışmak onu almak düzenlenmiş sorunlarını özel montaj.
I'ma glutton for punishment.​




Ben ceza için obur.
So here goes!​


Işte gidiyor!

First, the disclaimer: These instructions are designed to augment - NOT replace - the Devil's Own Universal Stage 2 Kit Installation Instructions .​


Ilk uyarı: uzatmak - - replace DEĞİL Bu talimatlar şekilde tasarlanmıştır Devil's Own Universal 2. Aşama Kit Yükleme Talimatları .
Please read those instructions thoroughly and ensure you understand them before undertaking this project.​




iyice bu talimatları okuyun ve bu projeye girişmeden önce onları anlamak emin olun.



Bu yükleme orta mekanik becerilere sahip herkes tarafından yapılabilir inanıyorum iken, YAPAR kaldırma gerektiren ve otomobilin birçok hayati parçaların değişmesi ve başınızın üzerinden olsun, eğer aracınızın yeniden birleştirilen kadar undriveable bir durumda bitebileceğini yetenekli bir kişi tarafından.



Bu yükleme Xenon farlar ile 1 nesil MINI Cooper S Cabrio tarihinde tamamlanarak - Yükleme diğer modeller için biraz farklılık gösterebilir.
These instructions are NOT for 2nd gen turbocharged MINIs - while the kit may work on those models, I have not tested it!​


kit bu modeller üzerinde çalışabilir iken, ben henüz denemedim - Bu talimatlar Minis turboşarjlı 2 gen için değil var!

Here's the kit:​
Burada kiti:
progressive_kit.jpg


From the top, it includes a pump, plastic split cable looms, hose, the controller, zip ties, electrical and fluid fittings, nozzles and a checkvalve.​
üstünden, bir pompa, plastik split kablo tezgahlarda, hortum, kontrolör, zip bağları, elektrik ve akışkan bağlantıları, püskürtme ve bir çekvalf içerir.

Standard installation instructtions are included with the kit, and can also be found here .​
Standart kurulum instructtions ve kiti dahildir olabilir de burada bulabilirsiniz .

Before you begin, read ALL instructions, and think through how the installation will go - where you're going to put the pump and controller, how you're going to route the wires and hoses, where the reservoir will be, what tools and supplies you'll need to get it done.​


Başlamadan önce, TÜM talimatları okuyun ve yükleme gidecek nasıl düşünmeye - etmenize ve teller ve hortumlar, rezervuar olacak, yol gidiyoruz nasıl hangi araçları pompa ve denetleyici koymak için gidiyoruz ihtiyacınız olacak malzemeleri onu halletmek için.
Plan it all out, and mentally work through the entire process in your head.​




Plan yok, ve zihinsel kafanın içinde tüm süreç boyunca çalışır.
If something doesn't make sense, don't start taking your car apart until it does… believe me, I've learned this the HARD way.​


bir şey anlam ifade etmiyor, bu ne kadar dışında ... inan bana araba almayı başlatmak değil, ben bu HARD yolu öğrendim.

Here are the things I ended up using, and what you'll need to for a similar install:​


Burada kullanarak sona erdi şeyler olduğunu, ne benzer bir yüklemek için gerekir:
  • Devil's Own Stage 2 Progressive Kit, with 2 gph nozzle and 2.5bar controller


    , 2 GPH memesi ve 2.5bar kontrolör Takımı Devil's Own Aşama 2 Aşamalı
  • Devil's Own Self-Sealing Tank Tap (”Bulk Head”)​


    Devil's Own Self-Sızdırmazlık Tank dokunun ("Toplu Head")
  • Circuit Tap for adding a circuit to your fusebox ( like this , available from any auto parts store)​


    Devre (fusebox sizin devresine bir ekleme için dokunun böyle parça deposu oto, mevcut herhangi bir)
  • 7″ long, 1″wide 12 gauge galvanized steel strap​


    7 geniş 12 gauge galvanizli çelik kayış ", 1 uzun"
  • Two 1-1/4″ long, #10 stainless pan head screws, with washers and nylock nuts​


    Iki 1-1/4 "uzun, # contalar ve nylock fındık ile 10 paslanmaz pan başlı vidalar,
  • Optional but recommended: Hose clamps for air intake hose (approx 3″) and bypass valve hose (approx 2″)​


    Isteğe bağlı ancak önerilir: hava girişi hortum (yaklaşık 3 ") için Hortum kelepçeleri ve baypas valfi hortum (yaklaşık 2")
Tools:​




Araçları:
  • 1/8NPT tap (works best with a tap handle)​


    1/8NPT (bir musluk kolu ile çalışan en iyi) dokunun
  • 11/32″ drill bit​


    11/32 "matkap ucu
  • 1/4″ dill bit​


    1 / 4 "dereotu bit
  • 3/16″ drill bit​


    3 / 16 "matkap ucu
  • Electric Drill​


    Elektrikli Matkap
  • Work light​


    Çalışma ışığı
  • T30 Torx Driver​


    T30 Torx Driver
  • 8, 10, 11mm sockets​


    8, 10, 11mm soketleri
  • Ratchet and extensions​


    Kilit ve uzantıları
  • 11mm wrench​


    11mm anahtarı
  • Various pliers and screwdrivers​


    Çeşitli pense ve tornavida
  • Wire stripper / crimper tool​


    Kablo sıyırıcı / crimper aracı
  • Magnetic pick-up tool​


    Manyetik pick-up aracı
  • Recommended: magnetic parts tray​


    Tavsiye: manyetik parçalar tepsi
Let's get started!​


Hadi başlayalım!

The Reservoir
Rezervuar

My car has xenon headlights, with built in washers.​


Benim araba yıkama yerleşik, Xenon farlar bulunuyor.
While the washers are cool, I HATE the idea of these things spraying fluid on the front of my car every third time I use the windshield washers when the lights are on… if that ever actually happens… I don't know if I've EVER used my windshield washers with the headlights on… I keep my car and headlights clean… and I don't need the washers… so I decided to use the Xenon washer tank as my reservoir for this system.​




pullar serin olsa da ışıkları ... zaman, bunu hiç aslında olur I've eğer ... Bilmiyorum ben ön cam yıkama kullanmak her üçüncü kez arabamın ön sıvı püskürtme bunların fikir HATE EVER üzerinde ... Arabamı ve farlar temiz tutmak farlar ile benim ön cam yıkama kullanılır ... ve pullar ... gerek yok bu yüzden bu sistem için rezervuar olarak Xenon yıkama tankı kullanmaya karar verdi.
It's located behind the left (driver's side) A-panel, just to the rear of the front wheel.​




O ön tekerleğin arka hemen, A-panel sol (sürücü tarafı) arkasında yer alır.
It holds about 2/3 of a gallon - sufficient for my needs - should last for a couple of tanks of gas for normal driving, and for at least one track session.​


benim ihtiyaçları için yeterli - - Yaklaşık 2 / 3 bir galon tutan normal sürüş için gaz tankları bir çift sürmelidir ve en az bir parça oturum için.

To access the tank, first remove the front left wheel:​
ilk tank erişimi kaldırmak için ön tekerlek sola:
img_4555.jpg


There are several (I think 8 or so) plastic expanding clips and two screws attaching the plastic wheelwell liner to the chassis.​


(I 8 düşünmek ya da öyle) plastik genişleyen klipleri ve çeşitli vardır kasaya plastik wheelwell liner takılarak iki vida.
One of the clips is under the sill to the right.​




kliplerin biri sağ eşik altındadır.
The clips remove by unscrewing the center screw about 1/2 inch, then pulling the whole clip out.​




Klipler merkezi sökerek tarafından kaldırmak sonra tüm klip çekerek, 1 / 2 inç hakkında vida.
Remove all of these, and the liner should pull out easily - if it doesn't, stop and look for more screws or clips.​




ve bu tüm çıkarın liner kolayca çekin gerekir - bu değilse, stop ve daha vidalar veya klipleri arayın.
When done, you'll see the tank:​


Bittiğinde size tank görürsünüz:
img_4559.jpg


With my kit, I also got a “Self Sealing” tank fitting - I hear this will come standard with kits in the near future, but be sure to ask, because it's a key part to make the install easier.​


Bu yüklemek kolaylaştırmak için önemli bir parçası olduğundan, bu, yakın gelecekte kitleri ile standart gelecek ama sormayı unutmayın duyuyorum - benim kiti sayesinde, ben de tank uydurma bir "Sızdırmazlık Öz" var.
With this fitting, you WILL NOT need to remove the tank!​




Bu uydurma ile, değil tank kaldırmanız gerekir OLACAK!
If you don't have the Xenon headlights, I THINK you can buy this tank and install it if you like - though I haven't tried that.​




Eğer Xenon farlar yoksa, ben bu tankı satın alabilirsiniz ve isterseniz yüklemeniz THINK - Bunu hiç denemedim bile.
If you need to remove the tank, you can do so easily by removing one bolt and nut shown in the photo above, plus one bolt hidden behind the side vent (below).​




Eğer tank kaldırmanız gerekiyorsa, bir cıvata ve somun yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi, artı delik yan arkasında gizli bir vida (aşağıda) çıkararak kolayca yapabilirsiniz.
Remove the vent by prying out the front end with a plastic tool until it snaps out, then slide forward.​


ileri kaydırın, sonra dışarı oturana kadar plastik bir araç ile ön uç dışarı meraklı tarafından delik çıkarın.
img_4557.jpg


In my case, since I'm disabling the Xenon washers, I removed the washer pump.​


Benim durumumda, ben Xenon pullar devre dışı değilim, çünkü ben yıkayıcı pompa kaldırıldı.
Just unplug it:​


Sadece çekin:
img_4561.jpg


And pull up to remove pump and clip.​


Ve pompa ve klibi silmek için yukarı çekin.
Slide the clip that locks the hose onto the pump and remove the pump from the hose.​




pompa üzerine hortum kilitler ve hortum gelen pompa kaldırmak klibi kaydırın.
This will leave a rubber grommet in the plastic tank.​




Bu plastik tank içinde bir lastik grommet bırakacaktır.
Remove the grommet.​




grommet çıkarın.
The resulting hole is just large enough to snap in the self-sealing tap - you'll have to tilt the tap and snap the edge of the base of the tap through the hole - you can't push it straight through.​




Çıkan delik yeterli snap kadar büyük kendinden yapışkanlı dokunun - Eğer musluk tilt gerekecek ve delikten dokunun temelinin kenarına snap - Eğer düz üzerinden bas edemez.
Once in place, tighten the fitting until snug (but don't overtighten).​


Yerleştirildikten sonra (ama aşırı sıkmayın yapmak) rahat kadar uydurma sıkın.
img_4566.jpg


The silver tape is from an experiment that didn't work out.​


Gümüş şerit işe yaramadı bir deney değil.
I also purchased a float-based fluid level sensor, to detect when the reservoir is low on fluid.​




Ben de rezervuar akışkan düşük olduğu tespit etmek, bir float bazlı sıvı seviye sensörü satın aldı.
Unfortunately, there's no good place to put it in this reservoir that is (a) low enough, (b) wide enough to accommodate the length of the sensor, and (c) with enough outside clearance for the external part of the sensor and wiring.​




Ne yazık ki, hiçbir iyi yerdir bu rezervuar koymak için orada (a) yeterince düşük, (b) yeterli sensörünün uzunluğu karşılamak için geniş ve (c) sensörü ve kablo dış kısmı için yeterli dışında klirensi .
So I'll just check the fluid every time I fill up with gas.​


Bu yüzden sadece sıvı Ben gaz dolmaya her zaman kontrol edeceğiz.

Attach one end of the tubing, and feed the tubing up through the top of the opening, in front of the bonnet hinge.​


, Tüp bir ucunu ve kaput menteşe önünde, açılış üst yoluyla boru kadar besleme.
Ensure that the hinge doesn't snag or crush the tubing when the bonnet closes and opens.​




menteşe emin olun budak vermez veya kaput kapandığında açılır ve tüp ezmek.
Feed the tubing through the rubber wiring grommet under the weatherstrip, into the cowl area (you may need to enlarge the hole in the grommet).​


(Eğer grommet delik büyütmek gerekebilir) baca şapkası alana fitilin altından lastik kablo kılıfı sayesinde tüp, Yem.
img_4567.jpg


Replace the wheelwell liner and wheel, and you're done with the reservoir!​
Yerine wheelwell liner ve tekerlek ve rezervuar ile bitti!

The Pump
Pompa

I chose to install the pump in the right side cowl, beside the ABS/DSC unit.​


Ben ABS / DSC birim yanında sağ tarafında baca şapkası içinde pompa, yüklemek için seçti.
I experimented with various ways to mount it in there, and eventually settled on a simple bracket to enable it to mount to an existing stud.​


Ben, orada bağlayabilmek için çeşitli yollar denedi sonunda varolan bir damızlık monte sağlamak için basit bir parantez yerleşti.
img_4574.jpg


This is just a simple 7″ long piece of 1″ 12 gauge galvanized steel strap, with three holes - the 1/4″ hole you see above, plus two 3/16″ holes to which the upper pump mounts are attached with stainless screws and nylock nuts.​


Bu üç delik ile 12 gauge galvanizli çelik kayış sadece basit bir 7 "1 uzun parçası" olduğunu - 1 / 4 "you bkz. delik, artı iki 16/03" delikleri üst pompa paslanmaz vida ile bağlı olan bağlar hangi ve nylock fındık.
The heads of the screws are on the back of the strap, to allow it to lie flush against the black plastic panel behind the ABS unit.​




vida başları o ABS birim arkasındaki siyah plastik pano karşı floş yalan sağlamak için kayış arkasında, üzerinde bulunmaktadır.
It's held in place by an existing nut and stud which holds one corner of the black plastic cowl panel.​


Varolan bir somun ve saplama siyah plastik kaplama panel bir köşesinde tutar tarafından yerinde tutulur's.
img_4578.jpg


Attach the ground wire to this same stud, or extend it and attach it to the existing ground stud in the outside end of this cowl space, near the bonnet hinge (as shown).​
Bu aynı damızlık için toprak teli ya da genişletmek ve kaput (gösterildiği gibi) menteşe yakınında bulunan bu şapkası alanı dışında sonunda mevcut kat damızlık ekleyin.
img_4641.jpg


The Nozzle
Memesi

This is the most technical part of the installation.​


Bu kurulum en teknik kısmıdır.
If you're not comfortable with this part, you might opt to have a tuner/mechanic install this part, and you can do the rest!​


Bu kısmı rahat değilseniz, size / install mekanik Bu bölümde bir tuner var düşünebilirsiniz ve dinlenme yapabilirsiniz!

The nozzle is installed in the intercooler outlet horn.​


Meme intercooler çıkış boynuz yüklenir.
To do this properly, this horn must be removed from the car, to prevent getting any metal shavings inside the engine!​


düzgün Bunu yapmak için, bu boynuz motor içinde herhangi bir metal talaşı almak önlemek için, araba uzaklaştırılmalıdır!

This was easier for me because I recently replaced my Bypass Valve with the Detroit Tuned BPV, and the procedure to remove the intercooler outlet horn is the same. Helix has an excellent writeup on the BPV install that you may wish to reference!​
ve, BPV Tuned Valve bu oldu Bypass son zamanlarda yerini benim ben daha kolay benim için çünkü Detroit prosedür aynı kaldırmak intercooler bir çıkış boynuz. Helix yüklemek writeup üzerinde mükemmel olan bir BPV başvuruda isteyebilirsiniz sen!

FIRST - use a Sharpie to mark the location for the nozzle - find a spot where the nozzle and checkvalve will not interfere with the intercooler or any hoses.​


FIRST - meme ve çekvalf intercooler veya hortumları engel olmayacak bir yer bulmak - meme için yeri işaretlemek için bir Sharpie kullanın.
See below:​


Aşağıya bakınız:
img_4532.jpg


Remove the four torx bolts holding the plastic intercooler cover in place, then remove this cover.​


bu kapağı kaldırıp, yerine plastik intercooler kapağını tutan dört Torx sökünüz.
Remove the two black brackets holding the front of the intercooler by removing two bolts from each - CAREFUL - don't drop these bolts! Loosen (but do not remove) the eight Torx bolts on the intercooler boot clamps.​




DİKKAT - - her iki cıvata kaldırarak intercooler önünde tutan iki siyah dirseklerini çıkarın! Bu civatalar düşürmeyin gevşetin (ama çıkarmayın) intercooler önyükleme kelepçeler üzerinde sekiz Torx cıvata.
Slide the intercooler to one side to remove it from one of the boots.​




intercooler Slayt bir tarafı çizme birini çıkarın.
Then tilt it up and pull it out of the other boot.​




Sonra o kadar eğilme ve diğer boot dışarı çekin.
Remove the boots with clamps intact.​




kelepçeler bozulmamış çizmeler çıkarın.
Set all these pieces aside.​


bir kenara tüm bu parçaları.
img_4517.jpg


Remove the clamps that attach the air intake hose to the airbox and the throttle body.​


airbox ve gaz vücuda hava giriş hortumu takmak kelepçeleri çıkarın.
Also remove the small breather hose that plugs into the intake hose.​




Ayrıca emme hortum takılan bu küçük havalandırma hortumu.
If you are still using the OEM clamps, you may wish to purchase some “normal” hose clamps for reassembly later - it will make things MUCH easier.​




Hala OEM kelepçeler kullanıyorsanız, size reassembly sonrası için bazı "normal" hortum kelepçeleri satın almak isteyebilirsiniz - bu işler daha kolay KADAR yapacaktır.
Remove the intake hose.​


emme hortum çıkarın.

Remove the clamp that attaches the main part of the plastic snorkel to the rubber segment, then just snapping the scoop portion of the snorkel out of the radiator surround.​
Sadece radyatör şnorkel dışında kepçe bölümünü çevreleyen yakalamaya sonra, lastik kesimi için plastik şnorkel ana parçası verdiği kelepçe çıkarın.

Now it should look kind of like this:​
Artık bu gibi tür görünmelidir:
img_4520.jpg


Snap the snorkel out of the airbox by pulling it forward, and set it aside.​
Snap öne çekerek airbox ve şnorkel çıkışı ve bir kenara koyun.
img_4523.jpg


Unplug the throttle body.​


throttle body çıkarın.
Remove four bolts holding the throttle body in place.​




yerinde throttle body tutan dört sökünüz.
Lift the throttle body up and set it out of the way on top of the engine.​


Asansör throttle body yukarı ve motor üstünde yol onu yola çıktı.

Note the hose connected to the bypass valve, under the intercooler horn.​
intercooler boynuz altında baypas valfi bağlı hortum unutmayın.
img_4518.jpg


It's where you see a hose clamp in the lower left of the photo above.​


Size alt yukarıdaki fotoğrafın sol bir hortum kelepçe görmek burada.
This will probably be an OEM-style clamp - this is another place where you'll want to substitute a normal hose clamp as shown for ease of reassembly - it's about a 2″ clamp.​




Bu muhtemelen olacak OEM tarzı kelepçe - Bu reassembly kolaylığı için görüldüğü gibi normal bir hortum kelepçe yerine isteyeceksiniz başka yerde - bu 2 "kelepçe ilgili.
You need to release this clamp.​


Bu kelepçe açıklaması gerekir.

Now remove the three nuts holding the intercooler horn onto the studs on the intake manifold.​


Şimdi emme manifoldu üzerinde çiviler üzerine intercooler boynuz tutan üç fındık kaldırın.
Be VERY careful as you remove these… if you drop one into the engine bay, it may be quite an expedition to find it… I find it's best to use a magnetic wand to hold the nuts as you unscrew them, to prevent dropping them.​


Bu kaldırmak gibi ÇOK dikkatli olun ... Eğer motor koy içine bir damla bile, onu bulmak için oldukça sefer olabilir ... Ben bunları bırakarak önlemek için, onları sökün olarak fındık tutmak için manyetik bir değnek kullanmak en iyisidir bulabilirsiniz.

Once the nuts/washers are removed, you need to GENTLY work the intercooler horn out.​


fındık / pullar kaldırılır sonra, intercooler boynuz işe hafifçe gerekir.
The trick to this is that you have to unplug the bypass valve (on the bottom of the horn) from the hose, while simultaneously pulling the horn off the studs.​




bu hüner aynı anda Çıtçıt kapalı boynuz çekerken, hortumdan baypas valfi (boynuz altındaki) çıkarın için olması.
The problem is, the bottom end of the bypass valve hose is connected to a plastic manifold that connects the throttle body and the supercharger.​




Sorun baypas valfi hortumun alt uç kısma beden ve supercharger bağlayan bir plastik manifold bağlı vardır.
It's pretty easy to break this plastic manifold if you force it or move it too much in any direction.​




Eğer kuvvet veya herhangi bir yönde çok fazla hareket Bu manifoldu bu plastik kırmak için oldukça kolay.
You can wiggle it back and forth gently with your right hand while wiggling and pulling up on the intercooler horn to work the bypass valve out of the hose - but do NOT let the plastic manifold move too much… take your time.​


kıpır kıpır iken ve hortum baypas valfi iş dışarı intercooler boynuzunda yukarı çekerek yapabilirsiniz sağ eliniz ile hafifçe ileri geri deniyordum - ama değil plastik manifoldu taşımak çok fazla izin verebilirim ... zaman ayırın.

Whew!​


Üf!
Once this horn has been removed, you're ready to drill and tap it.​


Bu boynuz kaldırıldı sonra, matkap ve dokunun hazırsınız.
img_4526.jpg


Use a 1/8NPT tap, and the drill size specified for your tap (probably 11/32″).​


(Muhtemelen 11 / 32 ") musluk için belirlenmiş bir 1/8NPT dokunun ve matkap boyutunu kullanın.
Use some cutting oil to make drilling easier and to save your drill bit.​




ve daha kolay sondaj yapmak için matkap kaydetmek için bazı kesme yağı kullanın.
It's important to drill perpendicular to the spot on the horn where you're drilling to enable the best seal for the nozzle.​




Sizin meme için en iyi mühür sağlamak için sondaj konum boynuzunda noktaya dik matkap önemlidir.
Once the hole is drilled, tap it, again using cutting oil.​




delik delme sonra tekrar kesme yağı kullanarak dokunun.
Clean out ALL metal filings that may have gone inside the horn or bypass valve area.​




Temiz TÜM dışarı boynuz ya da bypass kapak alanı içine gitmiş olabilir talaşlı.
Inspect this carefully.​




Bu dikkatle kontrol edin.
Thread the nozzle into the hole to test fit.​




deliğe Konu başlığı uygun test etmek.
Then attach the 90 degree fitting and checkvalve to the nozzle to protect the filter.​


Daha sonra filtre korumak için memeye 90 derece uydurma ve çekvalf ekleyin.
img_4528.jpg


Reverse the procedure to reassemble everything.​


her şeyi bir araya getirmek, prosedür Ters.
Be sure to affix all hose clamps, and be sure to plug the throttle body back in!​




Tüm hortum kelepçeleri tutturmak için ve geri throttle body fişi mutlaka emin olun!
Ask me how I know!​


Ben nasıl biliyorsam bana sor!

Route the tubing through the cowl area, to the inlet side of the pump, and from the outlet of the pump, back through the cowl, through the driver's side cowl wall into the engine bay, and past the airbox and hoses to the nozzle.​


meme motor yuvasına sürücü yan baca şapkası duvarın üzerinden pompa çıkış, arka baca şapkası ile, ve geçmiş airbox ve hortumlar kadar pompanın giriş tarafına baca şapkası alanından Route boru, ve.
Attach the hose to the checkvalve.​


çekvalf için hortum takın.
img_4654.jpg


The Controller
Kontrolör

The controller unit is small and can be placed anywhere convenient to the driver for monitoring and adjustments.​


Kontrol ünitesi ve küçük bir izleme ve ayarlamalar için sürücü için uygun herhangi bir yere yerleştirilebilir.
I chose to install mine in left end of my euro parcel shelf.​


Ben euro parsel raf sol ucuna mayın yüklemek için seçti.
img_4652.jpg


I removed the shelf and drilled a hole for the controller cable, then threaded the cable through and slid the controller into place.​


Ben rafa kaldırıldı ve daha sonra üzerinden kablo dişli kontrol kablosu için bir delik açılmış ve yerine denetleyici kaydırdı.
I've seen others install the controller below the center stack, velcroed to the bottom of the toggle switch panel.​




Başkalarının geçiş anahtarı panelinin altına velcroed yığını merkezi, aşağıda denetleyicisi yüklemek gördüm.
You could also install it on the steering column.​


Ayrıca direksiyon kolonu üzerine yükleyebilir.

The green and blue wires must be run into the engine bay.​


Yeşil ve mavi telleri motor yuvasına çalıştırılması gerekir.
You can thread them through a large grommet in the firewall, up behind the dash.​




Ne kadar çizgi arkasında, güvenlik duvarı büyük bir kılıfı ile iplik onları olabilir.
These come out above and behind the brake booster in the driver's side cowl.​


Bu yukarıda ve sürücü tarafında baca şapkası içinde fren güçlendirici arkasında çıkar.
img_4642.jpg


Route the green wire along with the tubing into the engine bay toward the nozzle.​


başlık doğru motor koy içine boru ile birlikte Route yeşil tel.
Here it helps to remove the rubber seal along the top of the radiator surround.​




Burada radyatörün üst surround boyunca lastik conta giderilmesine yardımcı olur.
It just slips off and back on.​




Sadece kapalı ve arka kayıyor.
This provides easier access to the TMAP sensor.​




Bu TMAP sensör daha kolay erişim sağlar.
Use the red Posilock tap to tap the Yellow/Purple wire (passenger side) of the TMAP sensor on the front of the intake manifold.​




kırmızı Posilock emme manifoldunun ön TMAP sensörünün Sarı / Mor tel (yolcu tarafı) musluk musluk kullanın.
Cover the wire with a protective split loom.​


koruyucu bir split örtün tel tezgah.
img_4655.jpg


Route the blue wire through the cowl to the pump, and attach to the red pump wire.​


Rota pompa baca şapkası ile mavi kablo ve kırmızı pompa tel takmak.
Again, cover the wire with a protective split loom.​




Yine koruyucu bir split tezgah ile tel kapağı.
While under the hood, check ALL the wiring and tubing one more time - make sure all wiring is protected with split loom covers, and make sure neither the wiring nor the tubing passes too close to a hot heat shield nor near any mechanical parts where they may get pinched!​




başlık altında, TÜM kablolama ve borulama bir kez daha kontrol ederken - emin Tüm kablolama yapmak kapsar tezgah ve emin olun ne kablo ne de tüp çok sıcak bir ısı kalkanı yakın geçer ne de herhangi bir mekanik parça yakın split ile korunmaktadır nerede olabilir çimdikledi olsun!
Use zip ties as necessary to tie your routed wiring and tubing in place.​




senin yönlendirilen kablo bağlamak için gerekli ve yerinde tüp olarak zip bağları kullanın.
Leave sufficient slack to allow for movement of the engine - it moves around quite a bit in the engine bay when under load!​


yeterli bolluk motorun hareketini sağlamak için bırak - ne zaman yük altında motor koy etrafında biraz hamle!

Back inside the car, attach the black wire to a good ground point - I found a suitable screw into the metal dash frame.​


araba arka içinde, iyi bir zemin noktaya siyah tel takmak - Ben metal çizgi çerçeveye uygun bir vida bulundu.
Attach the pink wire to a switched power source using a 10amp fuse.​




Bir 10amp sigorta kullanarak anahtarlamalı güç kaynağına pembe teli.
I chose to use a circuit tap from the auto parts store, and plugged it into a switched fuse slot in the footwell fusebox as shown.​




Ben, otomobil parçaları deposundan bir devre musluk kullanmayı seçti ve gösterildiği gibi ayak fusebox bir açık sigorta yuvasına takılı.
This is easy to disconnect for testing or maintenance.​


Bu test veya bakım için kesmek kolaydır.
img_4572.jpg


Kurulum

Dolgu / metanol çözeltisi su ile rezervuar. Set soldaki düğmeyi maksimum artırmak yaklaşık% 25 (ben 5 mayın set) ve sağ tarafta "max" düğmesi yer almaktadır "açmak" maksimum yaklaşık% 75 olacak şekilde denetleyicisi tutamaklar Boos (I 12 mayın ayarlı). ateşleme açın - kırmızı ışık ve üzerinde gelmelidir sarı ışık ardından iki uzun yanıp söner vermelidir birkaç kez hızlı bir şekilde yanıp söner. Eğer hiçbir ışık veya farklı ışık olsun, bir şey yanlış kablolu.

Bir sürücü için araba al! Yeşil ışığı, sen artırmak düzeyi "açmak" ulaştığınızda ilk tarihinde loş gelmelidir artırmak arttıkça parlak olmalıdır. Eğer kurduğunuz "max" düzeyi çarptığında, sarı ışık ve sürekli yanacak yeşil ışık tam parlaklık olacaktır. Tutmak için rezervuar ve kapalı tepesinde birkaç ayda bir muayene ve filtre temizliği için meme kaldırma.

Tadını çıkarın! Ben şimdiye kadar benim hoşlanıyorum. Umarım ben ve önümüzdeki birkaç hafta içinde bazı dyno zaman alırsınız ve olmadan test edebilirsiniz. Ben "soğuk hava" performans ... tabanlı diğerleri, ben düşünüyorum oldu sonuçlarına şey daha yakın olabilmek için mümkün olacak eğer - Ama nihai test o kadar dışında ısındığında bu yaz olacak!
 

ApSUVai

Bilgi Girilmemiş
Güncel kımsemı bişi demez ya
 
Üst