Renault Clio 1.5 dCi,Ford Fiesta 1.6 TDCi, Skoda Fabia 1.4 TDI

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,503
Tepki puanı
1,665
Puanları
113
Yaş
55
cliobj.jpg


clio2x.jpg


clio3o.jpg


clio4j.jpg


clio5y.jpg


clio6.jpg


fabiamotor.jpg


fiestamotor.jpg


clio7.jpg


fabiai.jpg


fiestai.jpg


Skoda üç silindirli geliyor

mutlu süper turbo ve rağmen daralan fiyat farkı arasında dizel küçültüleceğini benzinli motorlar: Dizel arkadaşlar tork ve kur sık seyahat değil boğucu olduğunu, özellikle. Hakkında Ford Fiesta 1.6 TDCi 90 bhp ve 212 Newton metre. 15.500 € Sahibi pahalı trend-variant kendiniz olmalı şarkı ve günlerde sıcak bir pencere açmak - radyo ve hava ekstra. Hatta sigara içen öksürük: iki paket fiyat için izmaritleri küllük kontrolü ses ya da isteğe bağlı olarak ısıtmalı ön cam, deri döşeme,.

Geniş ayar, düzenli uzay ve renkli, yüksek stil Vücut odaklı ön koltuklar aslında zorunludur. Gibi açıkça kontrol düğmeleri etiketli, menü yapısı orta konsoldaki yansıtıcı ekran, operatör sevinç, ama bir şey ile birlikte bulanıklaştırır.

Durgun 450 € 19 pahalı nispeten ile bir sevinç ekipman Renault Clio 1.5 dCi İstisna. Bu silindir içerir yarı deri döşeme, otomatik klima kontrolü, stereo sistemi, viraj farları ve seyir kontrolü ve 1.5-litre, 103 hp common-rail dört.

Skoda Fabia TDI Greenline ama, üç silindir, 01/04 yerine 80 hp, 17 390 € pahalı organik sürümünü kaydetmek tıpkı değil. 14mm yakıt değişmiş motor kontrolü, daha uzun vites oranları ve dar düşük yuvarlanma direnci lastik kaydetmek, vücut indirdi. liste için ekstra fiyat bir kaydettikten da. Iklim ve stereo sistemi, seyahat bilgisayarı ve cruise kontrol, daha lüks standart özellikleri nelerdir CO2 -gooders olmadan yapmak.

Clio aksine muhafazakar tasarlanmış. Bu ürünün yerine birleştiren yumuşak bir yüzey, tam bir uyum, temiz tıklayarak düğmeleri ve şık ahşap bar ve çok uygun bir kompakt sınıf. Küçük kusurlar, koltuklar ve düşük içeren çünkü ek olarak bir kısmen yetersiz fummel dönem yan yüksek kızdırmak çalışma konumu üzerinde sentetik-sürüş dinamikleri arkadaş decoupled direksiyon. Sadece bu da alın olsun üzerinde Skoda kırışıklıkları. taşıma geniş hassas Fabia gibi bir sportif versiyonları bozan Yeşil Hat çevrelerinde sürekli Paket Polo türevi.

Fiesta de Çevik taşıma

Böylece, dar 165/70 R 14 lastikler geçerek araç dinamiği içerisinde sadece üst kat değil, aynı zamanda uzun mesafelerde frenleme sağlamak. Bu eko-iddialarına hissediyorum bir süpermarket ve hafta sonu kaçamağı arasındaki normal günlük yaşamda zaten.

onun gerçekten, ama biraz zayıf direksiyon tepkisi pürüzsüz ve solmuş burada ele yanı sıra özellikle dengesiz süspansiyon rahatsız. orta diken diken Kısa uzun dalgalar Skoda dikey hareketler eğilimi üzerinde yolcuları için kuvvetli karşı gelmek. Clio yolcuları ve Fiesta farklı bir rota tahrik olan, her durumda yemin ederim. en çok dikkat çeken vücut rulo hafif eğilim kadar rulo bir sedanın konfor, başarı ile Denemeleri Renault, Fiesta onun eşofman kadar soyulmuştur.

Onun taşıma gibi temiz ve şık iç mekan tasarımı gibi. önde Düz? Ne sıkıcı. dört metre Ford da, ama aslında o yanal ivme tepki rağmen. O zaman onun elektrik destekli direksiyon, merkezi konumundan pürüzlü fişleri ve her türlü virajlarda kontrol altına çekinmeden daldırır

rekabet DAHİL gibi acil durumlarda olduğu gibi kolayca gelince, Fiesta yük geçiş lunges tasarlanmış tarafsız verkneift ilk, çevik ve ikinci alır konservatif ESP ayarlanmış olmak. oyun ile güçlü frenler. Fabia Fiesta daha uzun beş metre civarında 100 km bakım için kendi kendinizi tedavi sırasında Clio ısırma çekici durdurmak rağmen, biraz daha uzun sürüyor.

Fabia tasarruf şampiyonu

Ama yanma odalarına hatta düpedüz pipetle yakıt olacaktır. kaput nihayet efsanevi pompa meme sondaj gürültüler altında, ileri zaten üç litrelik Audi A2 tasarruf öncülerinden ve VW Lupo çakılmış. uzun Huber yatıştırıcı denge mili rağmen aynı zamanda Skoda herhangi düşük hızda uzun bir çeviri gibi o zaman kükremesi, özellikle ekonominin önceliğini dönme krank olamaz hatırlatıyor.

Bununla birlikte, TDI motor kendiliğinden tepki, güçlü geçiyor ve kendi tarafına machinists kararlıdır. gücünü daha çok yumuşak rahat sunar Renault dCi, aksine. Değişken geometrili yükleyici ve kum Dizel karakteri dahil olmak üzere altı delik meme piezo elemanları. Ve Ford? O, her zaman dizel olarak tanımlanır ortasında kendisini gördüğü ağır Fiesta tıknaz ileri 1.143 kg sürücüler. Clio (altı-hız) onun Fünfgangbox itiraz kaydetmek için Fabia (yüksek oran beş-ileri şanzıman) ve feragat olduğunu aksine. Bir kene rekabet daha yüksek 6.9 L/100 km düşmek: tüketime etkileri ile.

Fabia Greenline az ortalama 6.4 L/100 km kışın beklenen talepleri daha paragöz. Bununla birlikte, günlük küçük araba filolarından görünümünde, Rudolf Diesel kendi kaide üzerinde bir süre tutun bekleniyor. Bu testte, her durumda, Ford Fiesta Podyum gider.

1. Ford Fiesta 1.6 TDCi
puanları 487 ile 650
çevik yol tutuşu, yüksek güvenlik ve sağlıklı süspansiyon konforu sunuyor Fiesta. Buna ek olarak bir sabit dizel motorudur. Sadece Ortalama: uzay ve çok yönlülük.

2. Renault Clio 1.5 dCi
476 650 puanları
Baskın süspansiyon, sessiz, düşük titreşim motoru ve yüksek İçişleri sondaj: o diğer kriterler ile bile kesin olmayan direksiyon rağmen artık yapar nispeten pahalı Clio puan toplamak için.

3. Skoda Fabia 1.4 TDI
puanları 459 ile 650
aksi takdirde başarılı ekonomi Fabia feragat tarafından yayılan bir Yeşil Hat versiyonu gibi. arıtma ve sürüş dinamikleri Bazı çekici. gürültülü üç silindirli, vites oranı ve uzun dar düşük yuvarlanma direnci lastik aykırı duruyor.
 

YAVUZ

Ali Yavuz Bengüoğulları,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
399
Tepki puanı
0
Puanları
0
bişi anladıysam ne oliim:))
 

car_club22

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Hepsi güzel.:):):)
 

YAVUZ

Ali Yavuz Bengüoğulları,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
399
Tepki puanı
0
Puanları
0
ford fiesta başka duruyor gibi
 

borakia

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
274
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bence iç konfor görünüşte Fiesta ,ama dıştan Clio tabiki de :eyv
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,503
Tepki puanı
1,665
Puanları
113
Yaş
55

YAVUZ

Ali Yavuz Bengüoğulları,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
399
Tepki puanı
0
Puanları
0
işin espirisi tabi...aslında biraz kastıkmı anlaşılıyor... yeni fiestayı kullandım malzeme gerçekten kalite...
 

tolga

Tolga NAGAS,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
660
Tepki puanı
0
Puanları
0
Ford ve reno derim...
 

bekolito

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
1,475
Tepki puanı
0
Puanları
0
bence tasarım olarak en güzel fiesta
 
Üst