- Katılım
- 7 Nis 2012
- Mesajlar
- 180
- Tepki puanı
- 4
- Puanları
- 0
- Yaş
- 50
aynı şeyi yazacaktım. Bu kadar ayırmamalı...Sanki yeni otomobile biraz iltimas geçilmiş gibime geldi , bu kadar fark olmamalı
Sanki yeni otomobile biraz iltimas geçilmiş gibime geldi , bu kadar fark olmamalı
Neden olmuyorki.Sıfırdan kalkıyorlar ve tork çok önemli.Ayrıca edc şanzuman farkı da var.Sonuç gayet normal.Rolling yapılsa ve durum böyle olsa o zaman bi düşünürdük acaba mı diye ki rolling de geçerliliği olan bir yarış şekli değil bu tür testlerde
Şöyle ki fabrikanın açıkladığı teknik değerlere bakarsak Clio 3 rs Cup 2.0 / 200Hp ve 158 Nm. torka sahip Clio 4 Rs ise 1.6 turbo 200 Hp ve 174 Nm. torka sahip yani çok büyük bir fark yok aralarında hızlanmalara bakarsak Clio 3 Rs Cup ' ın 0-100km. hızlanması 7.3 sn., Clio 4 Rs 'in ise 7.1 sn. Yine fabrikanın verdiği 400 mt. verileri Clio Rs 3 Cup 14.3 sn. Clio 4 Rs ise 14.6 sn. Tabiki yeni teknoloji şanzuman ve turbo besleme farkı ile bir parça daha iyi olmalı ama bu videoda Clio 3 bariz tutuk...
Torklarda yanlışınız var 174nm torku şu devirde dizeller veriyor zaten :aytuğ
215nm tork Clio3 Rs
240nm tork Clio4 Rs[/QUOTE
Haklısınız Armağan Bey, yanlışlıkla tork/ağırlık ratio'sunu yazmışım... Yine de 215 Nm. ile 240 Nm. arasında da 400 metrede bu kadar fark olmamalı diye düşünüyorum zaten önümüzdeki günlerde iki otomobilin bir çok karşılaştırması olacaktır o zaman daha detaylı görebiliriz...