- Katılım
- 2 Şub 2013
- Mesajlar
- 8,051
- Tepki puanı
- 928
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
Marka | Renault |
Model | Clio |
Nesil | Clio I (B/C57,5/357) |
Motor | Williams |
Kapı | 2/3 |
Güç | 150 bg |
Maksimum sürat | 215 km/saat |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.8 saniye |
Yakıt deposu hacmi | 43 Lt |
Üretim başlangıç yılı | 1993 yıl |
Son üretim yılı | 1997 yıl |
Kasa tipi | Hatchback |
Model Motor | F7R |
Motor pozisyonu | Ön, enine |
Motor hacmi | 1998 cm[SUP]3[/SUP] |
Tam güç devri | 150/6100 dev/dak |
Tork | 175 Nm |
Yakıt Sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Valf yapısı | DOHC |
Silindir pozisyonu | Inline |
Silindir Adedi | 4 |
Silindir çapı | 82.7 mm. |
Silindir içi vuruş | 93 mm. |
Sıkıştırma oranı | 10 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt Tipi | Benzin A-95 |
Çekiş | Ön |
Vites sayısı (düz şanzıman) | 5+1 |
Ön süspansiyon | McPherson |
Arka süspansiyon | Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
ABS | Evet |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Ağırlık | 1010 Kg |
Lastik boyutu | 195/50/15 |
Jant Boyutu | 15 |