Renault fransa müşteri hizmetleri mail adresi

Atsiz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
533
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Ben daha önce aynı şeyi yaptım, Fransa'ya mail attım mais dönüş yaptı bana, gelin çözelim vs diyorlar gidiyorsun bir dünya yol orda yine kendilerinin haklı olduğunu diretiyorlar değişen birşey yok. Bilerek ve isteyerek Renault araç alıyoruz.
 

egetrk75

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
evet tabiki bilerek alıyoruz ama benim durum biraz farklı sıfır diye hasarlı araç satılmış bana bunu kabul etti Türkiye deki bayi en sonunda bunun genel merkez tarafından da bilinmesini istiyorum. hukuki olarak bir şekilde haklarımı aramak da benim hakkım diye düşünüyorum. Hasar görmüş boyanmış aracı bana sıfır diye sıfır ücreti ile satmışlar tesadüf öğrendim ayıplı mal satışı söz konusu..
 

Atsiz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
533
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
evet tabiki bilerek alıyoruz ama benim durum biraz farklı sıfır diye hasarlı araç satılmış bana bunu kabul etti Türkiye deki bayi en sonunda bunun genel merkez tarafından da bilinmesini istiyorum. hukuki olarak bir şekilde haklarımı aramak da benim hakkım diye düşünüyorum. Hasar görmüş boyanmış aracı bana sıfır diye sıfır ücreti ile satmışlar tesadüf öğrendim ayıplı mal satışı söz konusu..

Bu kötü bir durum tabi fiyatında indirim ile bilgilendirerek yine satabilirlerdi ama söylememeleri köyü olmuş lakin Türkiye'deki bayi bunu kabul etti ve elinizde bunu gösteren birşeyiniz varsa tüketici haklarına başvurarak en azından ayıp bedeli kadar olan ücreti iade alabilirsiniz diye düşünüyorum.
 
Üst