- Katılım
- 21 Şub 2017
- Mesajlar
- 2
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 33
Merhaba arkadaşlar 8 aylık bi 1.5 dCi EDC kadjarım var aracım 2 ay önce motorda yatak sesi yaptığı için garantiden Malatya urma servisinde motoru değiştirildi bu süreçte müşteri hizmetlerine aracı kabul etmediğimizi ayıplı mal olduğunu yeni araçla değiştirilmesini istediğimizi sözlü olarak telefonda bildirdik ama herhangi bir yetkili muhattap alıp bize olumlu olumsuz bir dönüş bile yapmadılar bizde kızıp aracı bu şekilde kullanmaya devam ettik 1 hafta sonra şanzımanda vuruntu yaptığı vitesi düz yolda birden düşürdüğü şikayeti ile gittim aracım 1 gün serviste kaldı sorun çözüldü denilip teslim edildi bu tarihten tam 5 gün önce aracın direksiyonunda vuruntu yaptığı en ufak çukura girdiğimde bi boşluk sesi geldiği şikayeti ile servise gittim aracımın direksiyon kutusunun arızalandığını garantiden değiştirileceği söylendi şirketimiz bünyesinde 3 tane Renault KADJAR var diğer ikisinde herhangi bir sıkıntı yok bu araç ayıplı mal kategorisindemidir eğer öyleyse mahkemeye mi gitmeliyiz çünkü müşteri hizmetlerine böyle bi talepte bile bulunacak bir muhattap bulamıyoruz gerçekten çok mağdur olduk müşteri hizmetlerinin bu ilgisizliğinden sonra Renaultla şirket olarak bir daha çalışırmıyız bilmem yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılar
Saygılar
Moderatörün son düzenlenenleri: