Renaultun Talismana sağladığı ayrıcalıklar

Oknlksy

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2013
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Arkadaşlar bazı anlamsız eleştiler olunca zor şartlarda kazandığımız ve araştırarak aldığımız arabamızın iyi yönlerini de yazmamız gerekir diye düşündüm.

1. Renaultun Talisman müşterilerine ayrı bir kıymet vermesi ve vip hattının olası.
2. Markanın satıştaki en üst donanım arabası. Mersedes Bmw gibi arabalarda en üstleri bir milyondan başlıyor.
3. Muadili olan arabalardan (SuberB, passat, insignia, mondeo v.b) eksik bir özelliği yok ve daha yeni teknoloji.

sizlerinde katkılarını bekliyorum...
 

sentimental

Ali UÇAR,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
634
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Servis kanalında da Renaultun Talisman-Megane 4- Koloes müşterilerine ekstra imkanlar sunduğunu ,bir de bu araçlara özel uzun süreli işlemlerde ikame araç verildiğinide eklemek lazım.Öyle parçası zor bulunuyor araçsız kalıyorum derdi de yok.Renault bu modellerin üzerine düşüyor.Kötü yazanların çoğunun daha renaultun kapısını bile ellemediklerini düşünüyorum.Özelikle sürekli olumsuz yazanlar genelde diğer markaların satış temsilcileri oluyor.Çok aldanmamak lazım bu tür yazanlara.
 

Oknlksy

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2013
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
4 control şansı sunabilen bu klasmanda bir araba bilmiyorum.
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Talisman sinifinda oldukca iddali ve bir o kadar da yeni bir arac. Dolayisi ile bir suru sorun cikacaktir, normaldir. Onemli olan renault ne kadar bunun arkasinda durabilecek. Ornegin cogu firma garanti bittigi anda ilisigi keserken bir toyota gibi 11 yillik aracini geri cagiran firmada var. Bununda zamanla buralara acilan konulardan gorecegiz. Renault bazi konularda cok ilgisiz diye savinan arkadaslar mutlaka baska servisleri de denesinler, ilgisizlik degil ama bilgisizlik fazlasiyla var ( denemediler demiyorum fikir aunuyorum kendilerine ) denediler sonuc alamadilarsa ne ala..
talisman icin ayri bir hat oldugunu bilmiyordum, ayni ozeni megane icin yapmayabilir zira talisman daha ust sinif bir arac. Guzel bir hizmet olmus.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com
 

Oknlksy

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2013
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Talisman sinifinda oldukca iddali ve bir o kadar da yeni bir arac. Dolayisi ile bir suru sorun cikacaktir, normaldir. Onemli olan renault ne kadar bunun arkasinda durabilecek. Ornegin cogu firma garanti bittigi anda ilisigi keserken bir toyota gibi 11 yillik aracini geri cagiran firmada var. Bununda zamanla buralara acilan konulardan gorecegiz. Renault bazi konularda cok ilgisiz diye savinan arkadaslar mutlaka baska servisleri de denesinler, ilgisizlik degil ama bilgisizlik fazlasiyla var ( denemediler demiyorum fikir aunuyorum kendilerine ) denediler sonuc alamadilarsa ne ala..
talisman icin ayri bir hat oldugunu bilmiyordum, ayni ozeni megane icin yapmayabilir zira talisman daha ust sinif bir arac. Guzel bir hizmet olmus.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com

Bende bilmiyordum. Bir talep için genel merkezin 4446622 numarasini aradığımda bir saat sonra bir bayan aradı artık talisman ile ilgili benle
Ve bu numara ile temasa geçebilirsiniz diye belirtti. En önemlisi talebim olumlu karslanDi. Garanti kapsamında değişim yapıldı. Servise haber verilmiş servis aradi (Ankara net grup ilgilerine çok teşekkürler etlikte) Birgun sonrasına randevu verdiler . Servise gittigimde müşteri hizmetlerinde Nihal Hanım hemen ilgilendi ve randevu saatim de 21 nisan 2017 09 00 da işlem başladı. Detaylı yazdım hem genel merkezin yaklaşımı hem net grubun yaklaşımı böyle. Bunu wv passat da yaşayan bir kişi varsa satayım alayım arabayı.
 
Son düzenleme:

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
Kadjara bisey yokmu :) hakkini yemeyelim ama servise kadjari bırakınca ikame talisman veriyorlar :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,126
Tepki puanı
57
Puanları
48
Evet beni de renault Türkiye sitesinden yazdığım r link 2 guncellemesi ile ilgili mesaj sonrası bir bey arayıp "Ben Talisman özel müşteri temsilcisiyim" diyerek arayıp servisle ilgili yazılım güncelleme problemimi çözmüştü.
 

tx_61

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
165
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
kullandığınız yetkılı servısın önemi cok bende bir sorun olunca mail atıyorum geri dönüş yapıyorlar :)
 

cenkank.

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Talismanın sağladığı ayrıcalıklar 11 gündür serviste yatan aracımda bütün ayrıcalıklarını yaşadım.

hergünün sonunda müşteri temsilcisi hanımefendi neler yapıldığını neler yapılacağını anlattı davet etti cay ikram etti

ikame araç hemen verildi. talisman vereceğiz ancak özel istediğiniz araç var mı diye soruldu,

megane sedan istedimhep merak etmişimdir hemde çevremde almaya niyetli olanlar görsün baksın diye
1.6 joy paket verildi 1300km de benim düz vites zor oluyor dememden sonra
(benzinli megane sedan fiyat performans bakımından çok beyendim herkes beyendi 1 arkadaşım siparişi verdi.)

megane sedan icon 1.5 dci cam tavan 18 jant deri döşeme dolu dolu 300 km de verildi.
(icon paket'in keyfi ayrı olduğunu söylemem gerekir)

aracı yarım depo ile bırakmıştım deneme ve video amaçlı 100 km yapıldığından full depo olarak teslim edildi.

bu talisman olayında şaşırtı renault beni :)
 
Üst