Rlink güncelleme hk

lejypner26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Mar 2018
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Herkese merhaba,

2015 model İcon araç alarak aranıza yeni katıldım. daha önceden Captur vardı ama multimedia olmadığından bu konuda çok cahilim. konu başlıklarını araştırdım fakat ya istediğimi bulamadım yada anlayamadım.

benim arabamdaki Rlink yazılım versiyonu 2.2.11.803
navigasyon bilgisinde de 9.12.30.518661 yazıyor.

ben güncelleme yapmak istiyorum. Renault un güncelleme sayfasında Rlink 2 altında Kadjar var ama nasıl yapılıyor çözemedim.

konu hakkında bilgisi olan yönlendirirse sevinirim
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,127
Tepki puanı
58
Puanları
48
Herkese merhaba,

2015 model İcon araç alarak aranıza yeni katıldım. daha önceden Captur vardı ama multimedia olmadığından bu konuda çok cahilim. konu başlıklarını araştırdım fakat ya istediğimi bulamadım yada anlayamadım.

benim arabamdaki Rlink yazılım versiyonu 2.2.11.803
navigasyon bilgisinde de 9.12.30.518661 yazıyor.

ben güncelleme yapmak istiyorum. Renault un güncelleme sayfasında Rlink 2 altında Kadjar var ama nasıl yapılıyor çözemedim.

konu hakkında bilgisi olan yönlendirirse sevinirim


Merhaba.
Hayırlı olsun aracınız.
Video ile anlatmıştım.

Ancak en son versiyon 7 ile başlayan versiyon ve de bu yalnızca serviste yüklenebiliyor.Kendisi versiyon 3'e güncelleyenlerde oldu.Bu da bir seçenek ama riskli bir iş.Videodaki yöntemi motor çalışırken yüklemek kaydıyla kullanırsanız daha güncel bir yazılımınız olur.
 

lejypner26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Mar 2018
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Öncelikle teşekkür ederim.
videonuzu izledim ve belirttiğiniz şekilde ilerledim. fakat şase numarasını yazarak kontrol ettiğimde
"Sisteminiz güncelleme gerektirmiyor"
diye uyarı çıkıyor ve ilerleyemiyorum malesef




Merhaba.
Hayırlı olsun aracınız.
Video ile anlatmıştım.

Ancak en son versiyon 7 ile başlayan versiyon ve de bu yalnızca serviste yüklenebiliyor.Kendisi versiyon 3'e güncelleyenlerde oldu.Bu da bir seçenek ama riskli bir iş.Videodaki yöntemi motor çalışırken yüklemek kaydıyla kullanırsanız daha güncel bir yazılımınız olur.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,127
Tepki puanı
58
Puanları
48
Öncelikle teşekkür ederim.
videonuzu izledim ve belirttiğiniz şekilde ilerledim. fakat şase numarasını yazarak kontrol ettiğimde
"Sisteminiz güncelleme gerektirmiyor"
diye uyarı çıkıyor ve ilerleyemiyorum malesef

O zaman serviste rica etmeniz gerekiyor.Çünkü 2.2.19.300'e serviste 2.2.17.5xx güncellemesi yapılmadan geçilemiyordu.Ama servise gitmişken versiyon 7 ye güncelleme yapılmasını isteyin bence.Daha sonra android auto vb. özellikleri kullanabilirsiniz böylece.
 

lejypner26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Mar 2018
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
müşteri hizmetleri (servis değil) Kadjar için şuanki yazılımın hataya neden olduğunu kadjar için yeni yazılım geldğinde yükleme yapabileceklerini söylediler.

O zaman serviste rica etmeniz gerekiyor.Çünkü 2.2.19.300'e serviste 2.2.17.5xx güncellemesi yapılmadan geçilemiyordu.Ama servise gitmişken versiyon 7 ye güncelleme yapılmasını isteyin bence.Daha sonra android auto vb. özellikleri kullanabilirsiniz böylece.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,127
Tepki puanı
58
Puanları
48
müşteri hizmetleri (servis değil) Kadjar için şuanki yazılımın hataya neden olduğunu kadjar için yeni yazılım geldğinde yükleme yapabileceklerini söylediler.

Anladım.Benzer bir durum megane 4 için de vardı.v3 yazılımın ilk çıkan bazı versiyonlarında yanlış hatırlamıyorsa.O zaman tek çare beklemek.
 

Syabasan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ara 2019
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Merhabalar
Bende geçen ay 2016 model kadjar alarak aranıza katıldım. Benim R-link versiyonu v2.2.15.703. İnternetten kendim güncellemek için Şase no girdiğimde güncelleme yok diyor. Haftasonu Ankara daki servislerden birine gittim. Aracın garantisi bittiği için normalde 300tl+KDV karşılığında güncelleme yaptıklarını ancak Kadjar en çok problem çıkartan model olduğu için risk almadıklarını ve güncelleme yapmadıklarını belirttiler. Tek tek tüm servislere sorarak da vakit kaybetmek istemiyorum. Ne yapsam bilemedim.
 

Canavar113

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Tem 2021
Mesajlar
49
Tepki puanı
0
Puanları
6
Yaş
43
Merhabalar.
Erzurum'da bu gün servise güncelleme yapamaya gittim ve korkulan oldu. R link i guncelleyemediler. Şu an multimedya ekranı yok ama radyo sesi var.kadran ekranında 4 motion diye daha evvel olmayan yonc ayapraina benzer bir ibare var. Eco mod aktif pasif yapamıyorum. Seviş personeli söylediğine göre güncelleme yarıda kalıyormuş. Ses gelse görüntü gelmiyor, görüntü gelse ses gelmiyormus. Bu gün 6 saatlik uğraş sonucu beceremediler. İlk gelen uygun kadjardan yazılımı kopyalayıp benim araca atacaklarını söylediler. Sizce ne olmuş olabilir, benim nasıl hareket etmem gerek, sorun geri dönüşü olabilir haldemi acaba.
Yardımınıza ve görüşlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Merhabalar.
Erzurum'da bu gün servise güncelleme yapamaya gittim ve korkulan oldu. R link i guncelleyemediler. Şu an multimedya ekranı yok ama radyo sesi var.kadran ekranında 4 motion diye daha evvel olmayan yonc ayapraina benzer bir ibare var. Eco mod aktif pasif yapamıyorum. Seviş personeli söylediğine göre güncelleme yarıda kalıyormuş. Ses gelse görüntü gelmiyor, görüntü gelse ses gelmiyormus. Bu gün 6 saatlik uğraş sonucu beceremediler. İlk gelen uygun kadjardan yazılımı kopyalayıp benim araca atacaklarını söylediler. Sizce ne olmuş olabilir, benim nasıl hareket etmem gerek, sorun geri dönüşü olabilir haldemi acaba.
Yardımınıza ve görüşlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler

Bu durum sanırım model farketmeksizin 2016 model ilk seri araçlarda mevcut. Bende 2016 megan için serviste güncelleme istedim hiç ikilemediler bile sağolsunlar yaptılar fakat benim sürüm de sizinki gibi V2.2 olarak gelmişti. Güncellemeyi yine v2.2 üzerinden yapmışlar. Benim istediğim V8-9 guncellemesiydi. Bu güncelleme olmadığı gibi üzerine birde masaj koltugun sürekli çalısması, geri görüş kamerasinin calismamasi, park sensorlerinin calismamasi, modlarin kalıcı olmaması (kontak kapaninca neutrala donmesi) gibi sorunlar yasayinca servise yoneldim tekrar. İki saatlik uğraş sonucu v2.2 içerisinde sorunu cozemedikleri için v7.0 versiyona guncellediler ve sorunların tamamı ortadan kayboldu ve bu süreçte ne servisle bir sorun yasadim sağolsunlar olmaz yapamayiz gibi yaklasmadilar ne de ekranla ilgili kararma sorunu yaşamadım ve neticede olay bi kaç gün içerisinde çözüldü. Fakat servis bana keyfi güncelleme istedigimde bile bozulur sorumluluk almayiz gibi yaklaşmadı. Tavsiyem bir iki servis ile sinirli kalmayin mutlaka başka servislere de danışın. Serviste yükleme islemini yapan personeller arasında bile kalifiyelik anlamında ciddi farklar var. İsi bilen personel hiç ugrasmadan sistemin kolayliklarini ve sikintilarini da bildiginden rahatlıkla her işlemi yapabiliyor. Benim islemim yapilirken aracımın garantisi yoktu ve sadece yetkili servis bakımlı olan bir aracti buna rağmen bir zorlukla karailasmadim.

Ayrıca belirtmek isterim ki bu tarz güncelleme işlemlerini yapmamak istememelerini servis nezdinde haklı bulabilirim. Bu işlemler bildiginiz gibi clip cihazı ile yapılıyor ve her servise 8-10 adet verilmiyor. Seevisin iş gucu ve ekonomik durumuna göre genelde 2 tane oluyor ve rutin bakimda kontrol va için daha çok arıza tespiti sorun algilama için kullanılan bir cihaz. Bu durumda bakıma gelen aracı okumak sorunu clip ile çözmek zaman zaman uzun sureler alabiliyor. Ayrıca VX.X surumunu yükseltmek en az bir buçuk saat sürüyor. Ben servis olsam bu cihazı daha etkin kullanmak adına servise bakıma gelen araca onceligi verirdim ki servisler de bu şekilde yapıyor. Bu cihazı iki saat bir yazılım güncellemesi için bir araca baglamaktansa (zaten genelde iki adet var) servis bakimina gelen aracın işlemleri için kullanmayi tercih ediyor. Dolayısı ile dışarıdan yazılım için gelen musterilere hele ki araç birde servis bakımlı değilse müşteriye yapmiyoruz demektense cokebilir vs demeleri de çok normal.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Canavar113

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Tem 2021
Mesajlar
49
Tepki puanı
0
Puanları
6
Yaş
43
Cevabınız için teşekkürler. Şimdilik servisten gelecek geri çağrılması bekliyorum. Bu arada sağolsun Hakan Bey ile irtibat halindeyim. Galiba su an araçta Talisman R-link yazılımı var. Çözüm bulancak gibi ama benim açımdan çok can sıkıci bir süreç olacak kanımca...
 
Üst