Servis Problemi-Şikayet ettim

aaisik

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Merhabalar,

Size başıma yeni gelen bir olayı Renault Merkeze attığım şikayet mesajını paylaşarak anlatacağım. Görüşlerinizi ve benzer bir olay başınıza geldiyse tavsiyelerinizi bekliyorum. Henüz cevap alamadım.

" Merhaba,
25 Ağustos Cumartesi günü aracımın periyodik servis bakımını yaptırdım ve bununla birlikte sağ arka kapının sensör korumasının kendiliğinden düştüğünü ve bunun takılmasını istedim. Aynı gün servis bakımı yapılmış ve sensör koruması yapılmış biçimde aracı teslim aldım. Herşey gayet güzeldi ki, aynı gün akşam aracın sağ arka kapı sensörünün çalışmadığını fark ettim. Koruma takılmadan önce gayet güzel çalışan sistem koruma takıldıktan sonra çalışmamaya başladı. Bahsettiğim sistem 2010 Megane 3 Dynamique'de bulunan uzaktan kumanda üzerinizdeyken aracın yanına yaklaştığınızda elinizi her hangi bir kapı koluna soktuğunuz anda otomatik olarak kilitlerin açılmasıdır. Şu an itibariyle aracımın sağ arka kapı koluna elimizi koyduğumuzda kapılar açılmamaktadır. Çekme işlemi gerçekleşince ancak açılabilmektedir, ki bu da benim gibi aracıyla hassas bir şekilde ilgilenen biri için son derece sinir bozucu bir şeydir. Bugün yukarıda belirttiğim yetkili servisiniz ile tekrar görüştüm. Neden böyle bir şey olduğunu sordum ve servis danışmanı ile atölye şefi bu durumun takılan sensör korumasının "gözlü" olmadığından kaynaklandığını söyledi. Tabi ben de "neden gözlü takmadınız diye sordum" Aldığım cevap "diğer araçlar için gelen kapılarda bulunan herhangi çıkma bir malzeme takıldığı için" Benim bildiğim böyle bir durumda aracın gerekli parçalarının garanti kapsamında sipariş edilerek gerekirse daha sonraki bir gün içerisinde montajının yapılmasıdır. Fakat servis süresince bana böyle bir durumdan da bahsedilmemiştir ve pek de hoş olmayan bir işçilik ile hatalı sensör koruması araca yapıştırılmıştır. Fakat daha sonra servis danışmanı, ortada olmayan bir parçayı garanti kapsamına alamayız diyerek istersek 260 TL civarı bir ödemeyle bu parçanın orijinali ile değiştirilebileceğini söylemiştir. Böylesine ufak bir parça için bu kadar fahiş fiyat söylenmesi bir yana kendiliğinden düşen bir parça için garanti kapsamına girememek de ne demek ? Araçta herhangi kaza durumu olmadığı göz önünde bulundurularak söz konusu parçanın imalat hatası veya çalışma şartları göz önünde bulundurulmadan tasarlandığı ve kendiliğinden düşerek kaybolduğu için garanti kapsamında ücretsiz olarak orijinali ile değiştirilmesini ve sensörün çalışır duruma getirilmesini istiyorum. Araçta mevcut bulunan diğer 3 sensör korumasının da ne derece gevrek durumda olduğunu ve sürekli yuvasından çıkacak hale geldiğinine de servis görevlileri şahittir ki bakım esnasında o sensör korumalarını da yapıştırıcı ile sağlamlaştırmışlardır. Bilgilerinize sunulur, Saygılarımla."
 

burakdinler

Burak DİNLER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
6,048
Tepki puanı
1
Puanları
0
sıkıcı bir durum umarım işiniz görülür...
 

aaisik

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
az önce aradılar, bilgi verdiler. inceleme başlatılmış. umarım halledilir. teşekkürler temenniniz için
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,562
Tepki puanı
1,688
Puanları
113
Yaş
55
Geçmiş olsun,Mais bu işi mutlaka çözecektir...:eyv
 

Solenza

Ersin ŞENTÜRK,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
6,114
Tepki puanı
71
Puanları
0
geçmiş olsun
 

*Renault9

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
8,212
Tepki puanı
225
Puanları
63
Yaş
34
Geçmiş olsun inşAllah çözülür.:eyv
 

velituncez

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2011
Mesajlar
199
Tepki puanı
3
Puanları
0
Cozum bulmak zorundalar kardes eger sattigi urunun arkasinda degillerse arac satmasinlarrrrr
 

34FT2791

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
nereye şikayet ettniz acaba ?
 

mesut tuna

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
1,196
Tepki puanı
0
Puanları
0
Mais aradan 2 hafta bile geçse muhakkak geri dönüş yapar. İnşallah sıkıntınız hallolur.
Aldığım cevap "diğer araçlar için gelen kapılarda bulunan herhangi çıkma bir malzeme takıldığı için"
Bu söylenilen aklıma şunu getirdi. Beyaz eşya, sanayi makinaları, elektronik eşya .... vb tüketici ürünlerinde sanayi bakanlığı kanununa göre: üretici firma fatura tarihinde sonra 10 yıl süreyle o ürünün yedek parçasını piyasaya temin etmek zorunda. Bu kanunun oto larıda kapsıyor sanırım. Sonuç olarak servis böyle diyemez, orjinalini bulundurmak zorunda, o anda elinde olmayabilir ama sipariş verip sizede yeni randevu vermesi gerek. Parça garantiye girer girmez onu bilemem.
Aklıma geliverdi paylaşayım istedim.
 
Üst