Sıfır araç almak da çözüm değil bu ülkede kadjar...RESİMLİ...

selim_ugur

Selim Uğur ŞAHİNTÜRK,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
4,686
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
baska yerden alıntı...

04/08/2017 Tarihinde "Buhari Otomotiv Mamülleri Pazarlama İmalatı Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi" Çorlu Şubesinden 2017 model 0 km Renault Kadjar araç satın aldım. Aracımın faturasının 2 hafta sonra mail adresime göndereceklerini söylediler ve Buhari otomotiv den çıkıp yaşamakta olduğum Gönen/Balıkesir'e seyahat etim. Yolculuk sonrasında evimin önüne geldiğimde ön ve arka paspasların ıslak olduğunu fark ettim. Ertesi gün Buhari otomotiv den Görkem bey ile görüşüp bu konuyu kendisine ilettim. Aracı teslim etmeden önce yıkandığını bildiğim için ilk aklıma gelen yıkama sırasında ıslanmış olabileceğiydi. Aracı daha o gün teslim almıştım. Malesef durum bu şekilde değilmiş. Hatalı üretim sonucu klima gider borusunun düzgün takılmaması sebebiyle aracın içine birikiyor ve iç kısmı su doluyormuş. Buhari Otomotiv den Görkem bey sorunun kısa sürede halledileceğini ve en yakın servise gitmem gerektiğini söyledi. 17/08/2017 tarihinde (aracı aldıktan tam 2 hafta sonra) Bandırma Somtaş Severler Otomotiv Motorlu Araçlar ve Ticaret Anonim Şirketine yönlendirdim. Bu sırada aracımın MTV si ödenmemişti ve Görkem bey'e bunu söylediğimde işlerinin yoğun olduğunu ve yatıramadığını söyledi. Ayrıca aracımın faturası kesilmedi diye biliyorum ama kesildiyse bile elime ulaşmadı. Olaylar bundan sonrasında bambaşka bir hal aldı. 0 km olarak aldığım aracın 4 gün serviste kalmasını söylediklerinde biraz garibime gitmişti fakat ıslak olan kısmın kurumasının uzun sürebileceğine hak verdiğim için kabul etmiştim. 18/08/2017 tarihinde Renault Megane kiralık araç temin ettiler. Aracımın biraz daha kalması gerektiği söylendi. Bayram yaklaşıyordu ve aracım halen servisteydi. Süre uzadıkça uzuyordu. 29/08/2017 tarihinde bayramdan önce aracımı alacağımı sandım ama bambaşka bir manzara ile karşılaştım. 29 ağustosta Somtaş Severler Otomotiv'e gittiğimde aracımı görmek istediğimi söyledim ve isteğim hoş karşılanmadı.Daha sonrasında ısrarım üzerine servis kaporta bölümüne gittik ve görmüş olduğum manzara karşısında şok oldum. Resimlerde de göreceğiniz üzere Aracımın kapısı sökülmüştü. İç kısımda koltuklar sökülmüş ve ön konsol dahil tüm parçalar çıkartılmıştı. Fotoğraflarını çekmek istediğimde servistekiler buna karşı çıkarak böyle bir çekim yapamayacağımı söylediler. Bu görüntü üzerine 2017 model ve 0km olarak aldığım aracın yeni bir araç ile değiştirilmesi için bir çok telefon görüşmesi yaptım ve hiç kimse bana hiç bir şekilde yardımcı olmadı. Renault TÜRKİYE resmi sitesinden şikayette bulundum ve yardım departmanı görevlisi Yunus bey ile görüştüm. Kendisi bu konuyu çok rahat bir şekilde böyle durumlar yaşanabiliyor Kapının sökülmüş olması veya iç aksamın sökülmüş olmasını normal bir durum olarak belirtti. (Konuşmaların kayıt altında olduğunu söylemelerine rağmen bu şekilde rahatça bir konuşma yaşandı) Bu konuşma sonrasında Yunus bey'e ulaşmam için bir numara verilmişti ama bir daha Yunus bey hep toplantıda olduğu için Tayfun bey telefonuma cevap veriyordu ve şikayetimi ileteceğini her seferinde söylüyordu,tabi ki tarafıma bir dönüş sağlanmadı. 08/09/2017 tarihinde 444 66 22 Renault yardım hizmetlerini aradım ve tekrardan şikayetimi ilettim , bu sırada daha önce aracımın fotoğrafını çekmek istediğimde bana karşı çıkıldığını söyledim ve fotoğraf çekmemde bir sakınca olmadığını yardım hizmetlerinde söylediler. Bunun üzerine 11/09/2017 pazartesi günü öğlen saatinde tarafıma tahsis edilmiş aracı teslim etmek ve aracımın fotoğraflarını çekmek için Somtaş severler otomotiv'e gittim. Aracım 29/08/2017 tarihindeki gibi duruyordu ve hiç bakılmamıştı. Kapıları sökülmüş ve içi boş haldeydi. Bu sefer fotoğraf çekmemde bir sakınca yokmuş dediğimde karşı çıkmadılar ve fotoğraf ve video çekimi yaptım. Bugün 13/09/2017 ve 04/08/2017 tarihinde almış olduğum ve parasının tamamını vermiş olduğum araç halen serviste. Faturası kesildi mi onu bile bilmiyorum çünkü halen elime ulaşmadı. Buhari Otomotiv'in ödemekle yükümlü olduğun MTV si halen yatırılmadı ve üzerime vergi borcu olarak görünüyor. Şu kadar olay yaşandı ve hiç bir yetkili yardım için bir işlem yapmadı. Yapıldı sandığım aracımın kapısı söküldü, içi komple çıkartıldı. Daha anlatılacak çok durum oldu ama zaten yeterince uzun bir yazı oldu. Müşteri olarak,Tüketici olarak sizlere iyi niyet ile yaklaştım,her söylediğinize sabırlı olarak cevap verdim ve karşılığında 1 aydır bana böyle bir durum yaşatıyorsunuz. Bu yazıyı büyükleriminde okuyacağını düşündüğüm için terbiyem müsaade etmiyor size söyleyeceklerimi buraya yazmaya...


21728301_10159352636250013_3054145428552755815_n.jpg
21740593_10159352637365013_1656633663841319224_n.jpg
21740131_10159352640700013_7005640086377198891_n.jpg
21731298_10159352640660013_1979592372151816538_n.jpg
21728433_10159352640620013_885990090297935109_n.jpg
21761739_10159352641375013_6518150095422594409_n.jpg
21740658_10159352760885013_5311878315779747804_n.jpg
 
Son düzenleme:

Atmaca_53

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 May 2017
Mesajlar
13
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda çözülür. Renault'un kurumsal olarak ve özellikle servisin zaman açısından tutumu anlattığınız çerçevede pek olumlu gözükmüyor. Bence durumu tüketici hakları kapsamında değerlendirip bir avukat aracılığı ile girişimde bulunabilirsiniz. Tekrar geçmiş olsun.
 

RedFoX

Levent
Süper Moderator
14-Bolu
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
3,465
Tepki puanı
61
Puanları
48
Yaş
38
Bu araba sizin geçenlerde aldığınız arabamı ? Bu araçtan artık hayır gelmez her yerinden tıkırtı sesi gelmeye başlar. Kesinlikle teslimi kabul etmeyin.. Bildiğin toplanmaya hazır doğan şahin gibi olmuş. Geçen bir arkadaşın dacia aracıda komple boyalı çıkmıştı yeni araçla değişimi sağlanacakmış. Bu araçta ayıplı mal bence...
 

maninwar

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,492
Tepki puanı
0
Puanları
0
Gercekten icler acisi benim icim karardi.araci boyle gorunce sanki aracta soyĺeyemedikleri daha buyuk sorun var da gizliyorlar izlenimi verdi.
 

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bu aracta baska bisey var bence selim abi. Klima gider sıkıntısı cok basit bi islemdi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Aykut Karabulut

,
Başkan
35-İzmir
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,080
Tepki puanı
730
Puanları
113
Yaş
59
Çok geçmiş olsun, bu tür olayların yaşanması can sıkıcı, gene de sağduyulu davranış göstermeniz takdir edilecek bir durum. Bu araç özürlü araç kapsamına girmekte ve Renault'un bu aracı alıp size kalite kontrolleri yapılmış aynı model ve şartlarda yeni bir araç teslim etmesi gerçektir. Bunu sağlamaları için elinizden gelen ne ise yapın hukuki yollara başvurun iyi bir avukat ile anlaşın. Gelişmelerden de bizleri haberdar ederseniz emsal teşkil etmesi acısından üyelerimize yol göstermiş oluruz.:eyv
 

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
'Baska yerden alıntı' yaziyor farkindaysaniz :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Aytskal

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2015
Mesajlar
249
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yapılanlar tam anlamıyla rezillik adam kendi arabasının fotoğrafını videosunu çekememiş Birde MTV ödememek ne oluyor bu nasıl bir anlayış ??.Bu arabanın aynısı bizim işyerinde başka bir arkadaşımda var renginden tutun herşeyi aynı mükemmel bir araç 115000 tl aldı yani hiçte ucuz değil , Arıza olabilir ama tutum çok yanlış.Söylemeden geçemeyeceğim , eski kasa Clio'nun sübap ayarı için 3 Renault Yetkili Servisinden 250 Tl 2 Özel Renault Servisinden 100-85 Tl fiyat aldık dışarıdaki usta bu ayarı 30 tl ye yaptı birde conta değiştirdi 10 tl de ona verdi eleman üstelik araba çekiş artı yakıt tüketimi düştü 10 numara iş yaptı.
 
Son düzenleme:

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
konuyla ilgisiz biraz ama maksat muhabbet olsun :)
reno büyük bi şirket... türkiyeye bayilikler vermiş, servisler vermiş... demek istediğim herşey bayilerde bitiyor...
büyük ihtişamlı yerlerden kaçarım ben...çünkü sağını solunu dağıtıyorlar..
reno binalarını yeniledi...çoğalttı biliyorsunuz....
binasının parasını bizden çıkartıyorlar...
mesela: amasya merkez de uğur oto var..reno yetkili servisi çok iyi orası...
kimsede bilmiyor..
ama çevresindekiler öyle değil...
yani bi şehirde sanayi ile yetkili servis çok gelişmişse veya gelişmeye başladı ise kaçacaksın...
çünkü ortak çalışıyor adamlar...
geçen yetkili servis...sanayiden orjinal parça istiyodu :D yalan demiyorum...:D
bayiliklerde öyle...herşey adamda biter..
yani firmayı bende kötülüyorum...ama bence sinirle yanlış düşünüyorum..
sorun adamlarda değil...uyanık geçinen bayilerde....uyanık geçinen yetkili servislerde...
 

selim_ugur

Selim Uğur ŞAHİNTÜRK,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
4,686
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Bu aracta baska bisey var bence selim abi. Klima gider sıkıntısı cok basit bi islemdi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

aynen kardeşim, okadar sokmek bence anlamsız, alınmaz o arac daha...
 
Üst