Viraja Sert Girdim!!!

Ahmetaydın

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2018
Mesajlar
237
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Biraz öyle fluence ya, fakat yükleyipte yolda bastın mı gidiyor yolada yapışıyor hakkını yememek lazım, bagaj ful dolu arabada 4 kişi ortalama 80 er kilo bastıkça araba böyle sanki kendisi gidiyor gibi oluyordu, gaza basmaya gerek yok gibi :))
 

muhsin_cepelli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
198
Tepki puanı
0
Puanları
16
Biraz öyle fluence ya, fakat yükleyipte yolda bastın mı gidiyor yolada yapışıyor hakkını yememek lazım, bagaj ful dolu arabada 4 kişi ortalama 80 er kilo bastıkça araba böyle sanki kendisi gidiyor gibi oluyordu, gaza basmaya gerek yok gibi :))

Aynen araba arkada 3 kişi ile daha konforlu ve sağlam gidiyor, bosken ufak bi kasiste sıçrıyor arka ve kontrolü kaybettiriyor ben başka arabalara göre fluence bu konuda zayıf aksini kabul etmem, ama hızlanması atikliği direksiyon (hissiz de olsa) tepkisi filan kaliteli ama yol tutuşu arabanın yakıtı düşürülsün diye 2.sıra da tutulmuş doğrusu bu
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Geçen hafta arkadaşa jetta aldık onun arka tarafı daha iyi oturuyor fakat o da aynı şekilde virajda cukur vs varsa atıyor. Muhtemelen hepsinin sebebi arka tarafın bağımsız süspansiyon değil de torsiyon olmasından kaynaklanıyor.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

muhsin_cepelli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
198
Tepki puanı
0
Puanları
16
Geçen hafta arkadaşa jetta aldık onun arka tarafı daha iyi oturuyor fakat o da aynı şekilde virajda cukur vs varsa atıyor. Muhtemelen hepsinin sebebi arka tarafın bağımsız süspansiyon değil de torsiyon olmasından kaynaklanıyor.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Bağımsız süspansiyon etkili ama ağırlık merkezi arka hafiflikten dolayı çok ön tarafta, jetta daha oturaklı olmasının sebebi arka da az da olsa ağır ve ağırlık merkezi ortalıyor az da olsa. Hareketli ağırlık merkezi olan bir audi kullanın ne demek istediğimi virajda çok iyi anlarsınız. Harika bi zevki var bi de son model arkadan çekiş bi bmw tabi kıyaslamak yanlış ama o teknolojiler cidden çok şey katıyor zamanla bütün arabalara gelecek insan sağlığı arttırmak ve kaza riskini düşürmek için
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
Arkadaşlar bugün ankarada otobandan çıkışa - ki bilirsiniz çıkışlar aşırı sert olmaz -biraz sert (90-100) girdim ve hayatımda ilk defa araba kullanırken bu kadar korktum araba savurdu savuracak zor kurtardım fren gaz iyi ayarlayarak çıktım ama fluence virajda güvensiz diyenlerin ne demek istediğini anladım. Buna 3 yıllık 95.000 km lik lastik de etki etmiş olsa da araba virajlarda güven vermez bunu çok acı öğretecekti nerdeyse yeni alan arkadaşlar aman dikkat kontrollü girin virajlara

malesef yol tutuş zayıf. 10 üstünden 8 veriyorum (direk değil 7,5 dan 8 ) güvenlik konusuna dikkat çektiğiniz için çok teşekkürler arkadaşım:eyv

şahsen şu anda yol tutuştan önce 95 binlik lastiği sıkıntı ederdim :)


Daha önce megane 2 ve mitsubishi lancer kullandım ve babamin arabası da transporter bunların hepsi ile ki daha kötü lastikler ile bile o viraja 100 ile rahat girerdi. Bilmiyorum jant büyütmek veya lastik tabanını genişletmek gibi düşüncelerim var benim de. Bariyeri olmayan keskin bi viraj bulursam (asfalt) arabanın sınırlarını deneyeceğim.

bence 95 binlik lastikle hiç deneme. araç zaten yüksek, yan rüzgar hızı, yolda gözle görünmeyen yükselti farkları, asfaltın temiz olup olmaması gibi değişkenler de akılda tutulmalı

benden 1 dk önce aynı virajdan geçen kaygan sıvı akıtan bir çöp aracının geçme ihtimali bilmem yaşımdan ötürümüdür hiç aklımdan çıkmaz:)
 

ulusoycelal

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
751
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Kaliteli bir spor yay ile virajlarda savurma sorunu ortadan kalkıyor konforda orjinalden iyi oluyor tavsiye ederim. Tabi lastikte önemli

ecf9666fff5a57943ddf38c1dacc7eab.jpg



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
Kaliteli bir spor yay ile virajlarda savurma sorunu ortadan kalkıyor konforda orjinalden iyi oluyor tavsiye ederim. Tabi lastikte önemli

ecf9666fff5a57943ddf38c1dacc7eab.jpg



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Soldaki Fluence SUV modeli galiba [emoji4]
 

Keje46

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eki 2017
Mesajlar
265
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Kaliteli bir spor yay ile virajlarda savurma sorunu ortadan kalkıyor konforda orjinalden iyi oluyor tavsiye ederim. Tabi lastikte önemli

ecf9666fff5a57943ddf38c1dacc7eab.jpg



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
sagdaki aracin kullandigi yay kaclik acaba?

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst