Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arabadan anlamam ancak hava filtresinin turboyu beslediğini az çok biliyorum..araba ne kadar hava alırsa o kadar az zorlanır..burnunuzun tıkalı olması gibi düşünün..
reno SLM KOLAY GELSİN ARZANIN SEBEBİNİ GÖRSEL OLARAK AÇIKLADIM [/QU
Vallahi elinize emeğinize sağlık bunca yıldır siteler de araştırma yaparım bu kadar güzel açıklayana denk gelmemiştim.
reno SLM KOLAY GELSİN ARZANIN SEBEBİNİ GÖRSEL OLARAK AÇIKLADIM [/QU
Vallahi elinize emeğinize sağlık bunca yıldır siteler de araştırma yaparım bu kadar güzel açıklayana denk gelmemiştim.
normal kullanımda 120bin kmde bakım, akrasif kullanımda 60bin km turbonun bakımı yapılması gerekiyor.birde kullanım şekline görede değişir. eğer hortumda yağlanma ve ıslık sesi ve eksozdan garip duman çıkmıyorsa çekişde düşmediyse gerek yok,diye düşünür tamirciler .ama öğle değil burçlarda boşluk artar ıslık sesi fan sürtmeye başlar sonrada ya mili keser yada fanı ikiye koparır.buda turboyu kople değiştirmenize sebeb olur.250tl işçilik ve tamir kiti ile durumu kurtarırsınız.tamircinize kalmış.not turbonun ömrünü uzatmak için motor yağını ve hava filtre bakımlarını mutlaka zamanında yaptırın
Bir forumda Dizel partükül filtresi ve turbonun kendi kendini temizlemesi için otobanda hızı cruise control ile 70-80 ile 15 dakka yapılırsa faydalı olacağını okudum.
anlamadığım birşey var. bu yağlanmaya neden normal diyorsunuz? yani sebep şu ise anlarım? parça pahalıdır , değişimi maliyetli olacaktır. hani bunu bir terleme olsada idare ettiririz gibilerinden mi? yani neticede üretici aracı ürettiğinde orada yağlanma yoktu. veya aracı satarken şöyle mi diyor? bu araç 60 bine geldiğinden bu parça terleyecek gibi. birisi "biraz terleme normaldir" anlamını söyleyebilir mi? ama teknik olarak.