Yaydan sonra ! yardim

MeganeSport

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Kas 2011
Mesajlar
526
Tepki puanı
6
Puanları
0
Yaş
33
en kötü akisler kasıyodur o yuzdendir. 90ı gectıkden sonra flan titreme yapıorsa direksyon akislerdende olablr kanımca
 

babyolog

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Şimdi ya anlatım bozukluğu var ya da ben yanlış anladım eğer her viteste 3500 deviri geçince yapıyorsa motordan olma ihtimali daha fazla.tabi bu yüksek ihtimalden sonra yürüyen aksam geliyor.jantla balansla olcak iş değil belli bi devirde titremesi, belli hızlarda titreseydi o zaman olurdu
 

karaca35

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
99
Tepki puanı
4
Puanları
0
Yaş
33
Furkan sorun yok kardeşim ufak bi anlatım bozukluğu olabilir türkçem berbat :D ama sorunu bulundu balans ve rot başı. Hafta sonu hallettircem devir olarak da bahsettim aklıma aks lar geldi diye ama yeni değiştiği için imkansız aks dan olması diye düşündüm. Yani sorun bulundu aslında hafta sonu halledilecek :) Basık halinin fotoğrafını atıyorum şimdi
 

ubuntu53

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
122
Tepki puanı
0
Puanları
0
ben 5 cmlık yayları kestırdım hala oyle bı sıkıntı yasamadım ama rot ayarı yok sola cekme var asırı derece
 

OmerYaman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
88
Tepki puanı
0
Puanları
0
Titreme akis kollarından kaynaklanıyor, güvenip virajlara sert dalma çoğunlukla 2. viteste yapiyordur, akis kırarsan 800 tl masrafı var :)
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
Sorunun akislerden olduğunu düşünüyorum .

Çok önce ki broadwayimizde 70 ten sonra acayip titriyordu . Akisler değişince sıkıntı kalktı.
Servis bizim megane a da sağ akisin biraz yıpranmış dedi ama yüksek hızlar dahil hiç sorun yaşamadım .
 

karaca35

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
99
Tepki puanı
4
Puanları
0
Yaş
33
Sorunun akislerden olduğunu düşünüyorum .

Çok önce ki broadwayimizde 70 ten sonra acayip titriyordu . Akisler değişince sıkıntı kalktı.
Servis bizim megane a da sağ akisin biraz yıpranmış dedi ama yüksek hızlar dahil hiç sorun yaşamadım .

Aks degistirmek masraf ya :/ orjinal yaylarimi geri takicam sanirim yani bu sekilde cidden rahatsiz oluyorum
 

purmol

Bilgi Girilmemiş
Orjinal yayları takınca ileri de yine aynı sıkıntıyı yaşayacaksınız . Bence siz en temiz i değiştirmeye bakın , servis olmazsa sanayi de değiştirecek ustalar var fiyat alırız . Fiyat ı daha aşşağıda olması babında . Aks kesip yolda kalmaktansa bence değiştirmek en temiz i :)
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
Aks degistirmek masraf ya :/ orjinal yaylarimi geri takicam sanirim yani bu sekilde cidden rahatsiz oluyorum

Servis bana o fiyatı verdiğinde moralim sıfır olmuştu :)

2004 Model ne araba alsakta aks problemi olacaktı . Bu konuda Megane II yi de suçlayamam .
Bazen pahalı arabaları gereksiz görüyorum .
Megane II Ortalama 23.000 TL olabilir ama gerçekten pahalı bir araba . 23.000 TL lik symbolden pahalı .
Hani derler ya 1 KG demir mi ağırdır , 1 KG pamuk mu ? Aynı onun gibi .

Megane II pahalı olduğundan parçaları pahalı .
Bugün serviste baştan aşşağı alttakım yaptırmak 3.000 TL yi buluyor komple . Tabi komple bir bakım bu en küçük cıvatasına kadar .
 
Üst