Yeni Megane coupe GT line uzun dönem test

batilgan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Selamlar. Yeni Megane coupe 1.5 dci GT line otomobili bir hafta kadar kullandım ve izlenimleri burada paylaştım.

Evet Perşembe günü aldığımız Megane Coupe aracımızı bugünde kullanmaya devam ediyoruz. Sizin için zor şartlarda :) sabah Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçiş yaptım. Sabah 10 gibi evden çıkıp boğaz köprüsü yolundan Bebek ofise geçmek keyifli ve rahat oldu. Sebebi ise otomotik vitesin konforu ve dizel motorun ekonomisi. Araç 2 günde sadece dur kalk trafikte kullanıldı. 570 km.'de olan araç (sıfır yani) ortalama 8.0lt.'de şu anda. Aslında çok görünebilir fakat, ben yakıt aldığımda yol bilgisayarını resetlemedim. Bu şartlar altında benim sahip olduğum düz vitesli 2010 Scenic'le aynı yakıyor. Neyse detay, rakam fazla önemli değil. Araç inanılmaz rahat ve kullanımı kolay. İlk nesil Megane Coupe ve bir önceki kasa Megane coupe'lere göre hayli ağırbaşlı. Eski kasa ile biraz daha oynayabiliyordunuz. Bunda daha ağırbaşlı bir sürüş var. Direksiyon hafif , Levazım'dan aşağı inen, benim bayıldığım virajlı (hani yağmurda herkesin oraya buraya çarptığı yol) yolda biraz zorladım, acil esp devreye girip ekranda göz kırpmaya başladı. Viraj çıkışında gaza yüklendiğinizde klasik dizel ağırlığı hemen hissediliyor. Ha unutmadan dik yokuş (ama gerçekten dik yokuş) tırmanırken vites kutusu arada tereddüt ediyor.
Kapıyı açıp koltuk ve direksiyonla karşılaşma tam bir tören havasında. Direksiyon ve koltuk kayadan yontulmuş gibi. Koltuğa geçip oturmak ve direksiyonu kavramak çok keyifli. Direksiyon çapı 2-3 cm. daha küçük olsa akşam söküp eve çıkartır, sarılır uyurdunuz. Onun için biraz büyük yapmışlar. Koltuklarda eski R5 turboların koltuklarının zaman içinde gelişimine en güzel örnek. Orta konsol, vites kolu, gösterge tablosu takdire şayan. Megane modellerinde kullanılan birbirinin çok benzeri orta konsol spor bir araca yakışacak şekilde değişik tasarlanabilirdi. Bu modelden inip başka bir megane veya Fluence'ye binince aracın ne olduğunu anlamak için etrafınıza bakmanız gerekli. Sürüş ve yolculuk izlenimleri devam edecek.

49d4-8fda-c62e217cf627_20120924115024_photo%20(16).jpg

49d4-8fda-c62e217cf627_20120924114950_photo%20(14).jpg

-49d4-8fda-c62e217cf627_20120924114834_photo%20(7).jpg

-49d4-8fda-c62e217cf627_20120924114744_photo%20(5).jpg

49d4-8fda-c62e217cf627_20120924114702_photo%20(12).jpg

49d4-8fda-c62e217cf627_20120924114605_photo%20(10).jpg

49d4-8fda-c62e217cf627_20120924114527_photo%20(19).jpg

-49d4-8fda-c62e217cf627_20120924114218_photo%20(8).jpg
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

atacanaslan

RK CLİO III,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
601
Tepki puanı
0
Puanları
0
yorumlarınız için teşekkürler aracı gayet iyi tanımlamıssınız :eyv
 

karpuz

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
429
Tepki puanı
1
Puanları
0
Elinize sağlık teşekkürler :eyv
 

*Renault9

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
8,212
Tepki puanı
225
Puanları
63
Yaş
34
​Teşekkürler.:eyv
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,581
Tepki puanı
1,697
Puanları
113
Yaş
55
Paylaşımın için teşekkürler,link verdiğin yerdeki yazı ve resimleri buraya aktardım...:eyv
 

duymaz

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
gt line nın dısını değilde içindeki o kucucuk detayları seviyorum :)
 
Üst