• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Benzin Zammı !!!!!!

sempati1905

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
594
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Arkadaslar 25.01.2018 den gecerli olacak şekilde benzine 12 kuruş zam gelıyor. İmkanı olan depoyu fullesin yada en azından 40 50 tl gece 00:00 den once alsın derim
 
Twingo'ya sevabından 100 liralık atarım... :)
 
Bu akşam 100 liralık attım. Malum ülkemiz savaşta daha da artabilir fiyatlar.
 
Bu akşam 100 liralık attım. Malum ülkemiz savaşta daha da artabilir fiyatlar.

kaç tl kar yaptın hacı
2 tl oldu mu
 
3.70 liradan 120 liralık aldım, 21.050 lt benzine denk geldi... :)
 
yaşasın lpg :)
 
hocam lpg bile aldı başını gitti 3,18 olmuş uzun süredir bakmıyodum şaşırdım kaldım lpgli aracı satalı 3 sene olacak nerdeyse en son onunla 2.15 ten almştım :)
 
Geri
Üst