19 Şub 2011 #1 burak_ozyerli Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 15 Şub 2011 Mesajlar 29 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 [/IMG]
19 Şub 2011 Konuyu Başlatan #2 burak_ozyerli Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 15 Şub 2011 Mesajlar 29 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 yorumları alalım nasıl 85 model gtc renault 9'um (broadway değill)
19 Şub 2011 #3 16-UğUR-55 Uğur Kaymak, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 12 Eki 2010 Mesajlar 2,572 Tepkime puanı 2 Puanları 0 26 yaşındaki bir araba için gayet diri duruyor maşallah kazasız belsız kullanın
19 Şub 2011 Konuyu Başlatan #4 burak_ozyerli Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 15 Şub 2011 Mesajlar 29 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 amın amın ama sağ ön kapı direğinın orası çürüdü artık elimde kalcak diye kapıyı açıp kapamaya korkuyorum walla
amın amın ama sağ ön kapı direğinın orası çürüdü artık elimde kalcak diye kapıyı açıp kapamaya korkuyorum walla
19 Şub 2011 #5 16-UğUR-55 Uğur Kaymak, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 12 Eki 2010 Mesajlar 2,572 Tepkime puanı 2 Puanları 0 burak_ozyerli' Alıntı: amın amın ama sağ ön kapı direğinın orası çürüdü artık elimde kalcak diye kapıyı açıp kapamaya korkuyorum walla Genişletmek için tıkla ... O kadar yılın ardında ufak tefek oksitlenmeler normal Tamiratla giderilecektir Ellinde kalmaz korkma
burak_ozyerli' Alıntı: amın amın ama sağ ön kapı direğinın orası çürüdü artık elimde kalcak diye kapıyı açıp kapamaya korkuyorum walla Genişletmek için tıkla ... O kadar yılın ardında ufak tefek oksitlenmeler normal Tamiratla giderilecektir Ellinde kalmaz korkma
19 Şub 2011 Konuyu Başlatan #6 burak_ozyerli Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 15 Şub 2011 Mesajlar 29 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 ben bu işin içimdeyim oksitlenme değil ya bildiğin çürüme resmını çeker yollarım bi gün
19 Şub 2011 #7 16-UğUR-55 Uğur Kaymak, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 12 Eki 2010 Mesajlar 2,572 Tepkime puanı 2 Puanları 0 burak_ozyerli' Alıntı: ben bu işin içimdeyim oksitlenme değil ya bildiğin çürüme resmını çeker yollarım bi gün Genişletmek için tıkla ... iyimser yaklaşayım dedim ama olmadı harbiden çürümüş yani öylemi O zaman acilen el atmak lazım
burak_ozyerli' Alıntı: ben bu işin içimdeyim oksitlenme değil ya bildiğin çürüme resmını çeker yollarım bi gün Genişletmek için tıkla ... iyimser yaklaşayım dedim ama olmadı harbiden çürümüş yani öylemi O zaman acilen el atmak lazım
19 Şub 2011 Konuyu Başlatan #8 burak_ozyerli Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 15 Şub 2011 Mesajlar 29 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 16-UğUR-55' Alıntı: iyimser yaklaşayım dedim ama olmadı harbiden çürümüş yani öylemi O zaman acilen el atmak lazım Genişletmek için tıkla ... babama diyorum yaa gidelim bi tane çıkma kapı alalım yok ya ne gerek war diyip duruyoo
16-UğUR-55' Alıntı: iyimser yaklaşayım dedim ama olmadı harbiden çürümüş yani öylemi O zaman acilen el atmak lazım Genişletmek için tıkla ... babama diyorum yaa gidelim bi tane çıkma kapı alalım yok ya ne gerek war diyip duruyoo
19 Şub 2011 #9 16-UğUR-55 Uğur Kaymak, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 12 Eki 2010 Mesajlar 2,572 Tepkime puanı 2 Puanları 0 burak_ozyerli' Alıntı: babama diyorum yaa gidelim bi tane çıkma kapı alalım yok ya ne gerek war diyip duruyoo Genişletmek için tıkla ... Kapı yerinden düşünce gidersiniz artık
burak_ozyerli' Alıntı: babama diyorum yaa gidelim bi tane çıkma kapı alalım yok ya ne gerek war diyip duruyoo Genişletmek için tıkla ... Kapı yerinden düşünce gidersiniz artık
19 Şub 2011 #10 *USTA Mustafa USTA, T.C Vatandaşı, Yönetici Genel Başkan 09-Aydın Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 33,900 Tepkime puanı 1,855 Puanları 113 Yaş 57 Kazasız belasız kullanın kardeşim...