• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

clio 3 grandtour 1.2 lpg li 2011 gösterge uyarısı hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan memolikk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ARKADAŞLAR GÜLSEMMİ AĞLASAMMI ARACIMIN HİÇ BİŞEYİ YOKMUŞ
SERVİSTEN USTA ARADI 4 SAAT UĞRAŞTIM DEDİ ARIZANIN SEBEBİ ÇİNDEN ANAHTAR ÇEVRESİNE TAKILAN AKSESUAR TAKMIŞTIM ONUN YÜZÜNDEN MİŞ MIKNATISI METALİ ÇEKMESİNDEN DOLAYI ARIZA ÇIKARIYORMUŞ ARACI KOMPLE İNDİRECEKTİM YOKSA DEDİ AKIL PARASI OLARAK USTA 200 TL ALDI ARIZA YOKMUŞ SEVİNDİM GÜNAHINI ALDIM ADAMIN HAKKINI HELAL ETSİN
PD1vA6.jpg
[/URL][/IMG]
 
geçmiş olsun 200 liracık sıkışmış :)
 
hiç sorma cebimde muayene ye gitmeye bıraktığım parada oraya gitti ama bişey çıkmadığına sevindim
 
Geçmiş olsun :)

Hiçde akla gelecek birşey değil öğrenmiş olduk.
 
Işyeri aracimiz dacia dusterda denedik onda da ayni hatayi verdi araç çalişmadi çinliler suikast yapmiş beyinli araçlarda ariz yapiyor ben reno 19 için almiştim pişman etti 200 tl ye mal oldu
 
Bununla geçmiş olsun
 
clio 3 grandtour aracımda 1.2 benzinli enjeksiyon arızası diye ışık yandı ve stop lambası yandı altunizade den kurtköye kadar geldim yol kenarında bir kaç kez durdum stop edip tekrar çalıştırdım gitmedi uyarı kurtköye geldim evin önüne baktım uyarı yazısı ve ışığı gitti neden yapmış ve neden sönmüş olabilir uyarı arızasını
 
clio 3 grandtour aracımda 1.2 benzinli enjeksiyon arızası diye ışık yandı ve stop lambası yandı altunizade den kurtköye kadar geldim yol kenarında bir kaç kez durdum stop edip tekrar çalıştırdım gitmedi uyarı kurtköye geldim evin önüne baktım uyarı yazısı ve ışığı gitti neden yapmış ve neden sönmüş olabilir uyarı arızasını
Bilmediğiniz bir yerden mi Benzin aldınız??? Genelde kötü yakıt dolayısı ile bu ışık yanar. Ya da aracın km si çok yüksekse, enjektörlerin değişim zamanı yavaş yavaş geliyor demektir.
 
Bilmediğiniz bir yerden mi Benzin aldınız??? Genelde kötü yakıt dolayısı ile bu ışık yanar. Ya da aracın km si çok yüksekse, enjektörlerin değişim zamanı yavaş yavaş geliyor demektir.
yakıt shellden aldım 70 tl gaz 130 tl benzin aldım lpg filtresini yeni değiştirdi sadece sonra düzeldi bi daha yanmadı bu yakıtla 515 km gitmişim benzin var daha gaz bitti ne kadar gidecek diye almadım yolda kalacam diye çekiniyorum da benzin kırmızıya gelene kadar binerim bakalım kaç km yapacak
 
bugün araçta yine enjeksiyon arızası yazıyor yakıt bitsinde alayım diye bekliyordumyolda bıraktı
lpg den mi yapar benzinden mi yapar bunu opetten lpg ve benzin aldım yeniden ikinci yakıt alışım önceden nerden almışlar bilgim yok enjektörmü pislik var ne yapayım servise mi lpg ciye mi gideyim
 
Geri
Üst