• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yeni Renault Safrane

Çok güzel araç ama malesef Türkiye pazarına girmiycek galiba.
 
Ön logosuna dikkat ettinizmi o panjura göre ne kadar küçük emanet duruyor .... Renault yeni nesil arabalarında şuan büyük logo tercih ediyor .

Bazı ülkelerde Latitude , Latitude ismiyle değilde safrane ismiyle satılıyormuş Sudi Arabistan'da mesela .

2011-Renault-Safrane-3.jpg

2011-Renault-Safrane.jpg
 
Arkasınını beğenmedim.
 
ilk 2 resmde çok güzel çıkmış iç tasarım güzele benziyor
paylaşım için teşekkrler abi
 
Adı yeter safrane :eyv
 
Keşke, latıtude yerine safrane ismini koysalardı.
 
nerde o eski safranlar...
 
Geri
Üst