• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Buda Benim Kangoleyte..

kazasız belasız jantlar cok guzel bastgn zaman daha cok gosterr kendisini.
 
maşallah jantlarda güzel olmuş :eyv
 
Maşallah, kazasız belasız kulanmanız dileği ile...
 
buraya taşıdım resimleri diğer konuyu sildim:eyv
 
Kaput keçesi olmadan daha güzel duruyor araç.Kazasız belasız sürüşler :eyv
 
maşallah jantlar çok güzel durmuş
 
Geri
Üst