• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Sonunda bitti...Alev topu oldu be

Teşekkürler kardeşim..kazasız belasız bu geceyıde atlatırsak tamamdır...
 
Horoz da iyice semirdi keselim artıkın.
 
Heyecanla çıkmasını bekliyoruz :) .
 
Ayberk horoz ne alemde:)
 
Bi çıksaydı cok meraklandım :) Bide r12 lerin modifiyeli olması hoşuma gidiyor bakalım nasıl olacak..
 
nerde fotolarr
 
Geri
Üst