12 Kas 2010 #1 *USTA Mustafa USTA, T.C Vatandaşı, Yönetici Genel Başkan 09-Aydın Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 33,900 Tepkime puanı 1,855 Puanları 113 Yaş 57
12 Kas 2010 #2 onur2ran Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 0 Tepkime puanı 70 Puanları 0 Cenker Çelebi misali
12 Kas 2010 #3 CenKeRS Yasaklı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 557 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 34 Herşey İçin Çok Teşekkür Ederim Mustafa Abi Gerek Sıcak Sohbetin Gerek Nescafe'n qw RFC Kurulduktan Sonraki İlk Türbe Ziyeretimi Yaptım Mutluyum
Herşey İçin Çok Teşekkür Ederim Mustafa Abi Gerek Sıcak Sohbetin Gerek Nescafe'n qw RFC Kurulduktan Sonraki İlk Türbe Ziyeretimi Yaptım Mutluyum
12 Kas 2010 #4 CenKeRS Yasaklı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 557 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 34 onur2ran' Alıntı: Cenker Çelebi misali Genişletmek için tıkla ... Biraz Öyle Oldu Abi qw
12 Kas 2010 #5 borakia Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 10 Eki 2010 Mesajlar 274 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Güzel buluşma olmuş ama bu mini buluşma değil 2 kişi olduğu için mini mini buluşma olmuş bence
12 Kas 2010 #6 CenKeRS Yasaklı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 557 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 34 Bora Kardeşim Bir Günde Seninle Buluşma Yapalım ? qw qw
12 Kas 2010 #7 *Korkmazbey Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 2,425 Tepkime puanı 17 Puanları 0 Yaş 41 Cenker bugün İstanbul'un tozunu attı...
12 Kas 2010 #8 Renault Süper Moderator 34-İstanbul Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 781 Tepkime puanı 15 Puanları 2 Yaş 46 bu hafta yapalım bişeyler rfc
12 Kas 2010 #9 CenKeRS Yasaklı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 557 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 34 speedmann' Alıntı: Cenker bugün İstanbul'un tozunu attı... Genişletmek için tıkla ... 9 Ay Sonra Geldim Gezmek İçin 10 Gün Burdayım İstanbul Mu Büyük Ben Mi qw qw AnıL-TD' Alıntı: bu hafta yapalım bişeyler rfc Genişletmek için tıkla ... Sonuna Kadaar Katılıyorum qw
speedmann' Alıntı: Cenker bugün İstanbul'un tozunu attı... Genişletmek için tıkla ... 9 Ay Sonra Geldim Gezmek İçin 10 Gün Burdayım İstanbul Mu Büyük Ben Mi qw qw AnıL-TD' Alıntı: bu hafta yapalım bişeyler rfc Genişletmek için tıkla ... Sonuna Kadaar Katılıyorum qw
13 Kas 2010 #10 Agop Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 22 Eki 2010 Mesajlar 70 Tepkime puanı 0 Puanları 0 cenker bu aralar cok gezıyorsun kıskandım