• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Kastamonu'dan RFC Ailesine Selamlar

KaraAhmet

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim : Ahmet
Soyisim : KARAÇAM
Yaş : 35
Yaşadığı Yer : KASTAMONU
Otomobil Marka : Clio Symbol 1.4 RNA
Otomobil Modeli : 2000
Renk : Gümüş Gri (Silver)
Meslek : Memur

Tüm RFC Ailesine selamlar. Kastamonu'da yaşıyorum. Doğma büyüme RENO'cuyum. 7 (Yedi) sülalemde RENO'cudur.

Not : Yukarıda bilgileri verilen araç ilk arabam olup 2 yıldır kullanmaktayım.

 
hoşgeldiniz iyi forumlar dilerim...
 
aileye hoşgeldınız
 
HoşGeldin,SefaGeldin...
 
Teşekkür ederim, iyi forumlar.
 
Ailemize hoşgeldin Ahmet,bende Ilgaz'lıyım,hemşeri sayılırız...:eyv
 
Aramıza hoşgeldiniz, keyifli forumlar..
 
Hoşgeldin hemserim bende Kastamonuluyum
 
Geri
Üst