• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

COUPE Plakalık İptali

mert hitay

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
0
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
34
Bugun plakalıklardan zorda olsa sonunda kurtuldum :D Böyle gözüme güzel göründü takmadım plakaları birazda plakasız takılsın Coupe :D


u960.jpg
[/URL][/IMG]
u97h.jpg
[/URL][/IMG]
u98q.jpg
[/URL][/IMG]
u9bg.jpg
[/URL][/IMG]
u9d3.jpg
[/URL][/IMG]
u9f9.jpg
[/URL][/IMG]
u9gp.jpg
[/URL][/IMG]
u9hy.jpg
[/URL][/IMG]
u9jv.jpg
[/URL][/IMG]

u9nu.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Böyle daha güzel duruyor.

Benim aldığım adamda nikelaj çerçeve yaptırmış söktüm bugün onları rahatladım :D

Yeni bastırdığım plakaları taktım yazı şeklinde,süper oldu :D
 
mert yeni app yaptır geri tak plakanı ...
 
Fuzuli işler müdür mert hitay :D
 
Böyle daha güzel duruyor.

Benim aldığım adamda nikelaj çerçeve yaptırmış söktüm bugün onları rahatladım :D

Yeni bastırdığım plakaları taktım yazı şeklinde,süper oldu :D

hayırlı olsun yeni plakalar :D


mert yeni app yaptır geri tak plakanı ...

biraz plakasız takılsın coupe app bidahaki ay yaptırıcam inş :eyv


Fuzuli işler müdür mert hitay :D

hehehehe niye ya camda plaka honda style :D
 
plakasız dolaşıcaksan hakan gibi yaptırıcan..tamponu elden geçiriceksin böyle sırıtıyor delik deşik :D
 
plakasız dolaşıcaksan hakan gibi yaptırıcan..tamponu elden geçiriceksin böyle sırıtıyor delik deşik :D

aslında işin doğrusu yalama yapmış vidalar takamadım plakaları çaktırma :D :D :D
 
aslında işin doğrusu yalama yapmış vidalar takamadım plakaları çaktırma :D :D :D
Tahmin etmeliyidk buda xenon muhabbetine dönmüş :D


 
Geri
Üst