• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Ankara Gameland pazar kahvaltı önerisi

ProdriveSTi

Murat Cantürk,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
266
Tepkime puanı
0
Puanları
0
RFC Ankara ekibi olmak üzere tüm RFC üyelerimizi pazar sabahı 10-10.30 gibi Gameland'de toplanıp kahvaltı etmeye ne dersiniz?

DUYURU:

Arkadaşlar kahvaltı yeri için hemen yanımızda bulunan 114 Koyukahve'de karar kıldık...Araçlarımızı park ettikten sonra yan tarafta kahvaltımızı yapıp mekanımıza geçebiliriz.

Kahvaltı tabağı : 10 tl

*
Menemen,Patates kızartması ve Portakal suyu ikramdır.Çay sınırsızdır...

İletişim: 0535 394 08 16

Katılanlar :


1) ProdriveSTI - Murat
2) HELL_KNIGHT - Kıvanç
3) Power4 - Levent
4) ​Ayberk0616 - Ayberk
5) mert - Mert
6) coupErdi - Erdi
7) adigeemre - Emre
8) BamBam - Murat
9) evrentopcu - Evren (henüz belli değil)
10) smhdrk - Semih
11) onur2ran - Onur
12) deep87 - Emrah
13) Joker - Berk
14) ZgN - ?
15) CUB -Can (henüz belli değil)
16) White RS :)
17) denn0512
-Deniz (henüz belli değil)
 
Son düzenleme:
Keşke bizlerde gelebilsek :) İyi eğlenceler hepinize
 
Bir haftasonu kaçıp gelin illa aracınızla gelceniz diye bir kaide yok :)
 
kursum 11.30da bıtıo bana uyar
 
iyi eğlenceler
 
Ben (Murat)
Kıvanç
Levent
Ayberk
Mert

gelecek olanların ismini yazayım buraya :)
 
Güncel olsun ...
 
uyar banada söz vermeyım ama gelmeye çalışırım....:eyv
 
nereye sıgcaz lan :D
 
Geri
Üst