• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Gölbaşı Balık Avı Vol.1

ProdriveSTi

Murat Cantürk,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
266
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Levent'le birlikte canımız sıkıldığında ara sıra,termosla çayımızı götürür,sohbet muhabbet eşliğinde balık tutma keyfi yaşarız... :)

Bu hafta içinde böyle bir planımız var.Dükkanı erken kapattığımız bir gün gece 12 gibi Gameland önünde buluşup gitmeyi düşünüyoruz,gelmek isteyenleri bekleriz :D

Gelecek olanlar :

Murat
Levent
Mert
Erdi (Belki)
 
Son düzenleme:
Güncel olsun :)
 
Rastgele Gençler...
 
Onur abi gelmez misin sen ?

Çok mu geç olur o saat :confused:
 
Ne tür balıklar var gölbaşında sazansa değmez...:D
 
Ne tür balıklar var gölbaşında sazansa değmez...:D

Kambur sazan var abi çok lezzetli oluyolar :D

73563_457311358235_757798235_5279646_3168080_n.jpg
 
Yayın balığı bekliyoruz

Rastgele
 
ben kesin gelemem:) hem izmir'den misafirim geliyor bu hafta sonu hem de orgnaziasyon saati bekarlar için :D

size rastgele dostlar :)
 
Kambur sazan var abi çok lezzetli oluyolar :D

73563_457311358235_757798235_5279646_3168080_n.jpg

Bu soğukta sazan için değmez yaw her tarafı lezzet olsa ne olur ben bir seferinde 25 sazanı arkadaşlara verdim avdan sonra...:D

 
Geri
Üst