- Konuyu Başlatan
- #81
- Katılım
- 27 Kas 2010
- Mesajlar
- 1,032
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
bu işler sabır işi kolay gelsin sana bitişini bekliyoruz
Tesekkurler
Yuzduk yuzduk kuyruguna geldik artik iste...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
bu işler sabır işi kolay gelsin sana bitişini bekliyoruz
kolay gelsin, bittiğinde güzel olacak eminim

NihayetAllah kaza bela vermesin kardeşim
![]()
heheEren hayırlısıyla çıkar şunuda Co-Pilot olarak geleyimBu f7p 1.8 16V
Bendeki f7r 2.0 16v
bu korkulu ruyasi bendeki ise kabusu![]()
heheEren hayırlısıyla çıkar şunuda Co-Pilot olarak geleyim
Filtre egzozu adam edip oksijen sensoru alinmali. tabi once trafige cikarmali![]()
İnşallah hayırlısı ama adrenalin tırmanıyor her daim 