• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Ankara!!! Pazar gÜnÜ buluŞuyomuyuz??????????

bu aralar bızım ısler dusuk bende gelırım fakat net değil son anda piyangodan bişey cıkmazsa :eyv
 
Görünen o ki kisisel yogunluklar itibariyle katilim yok , ileri bir tarihe konu acar ; güzel bir bulu$ma ayarlariz.
 
ankara iptal:)
 
heee valla hayırlısı olsun bee napalım
 
23.02.2012 Pazar gündüz veya 22.02.2012 Cumartesi akşamı uygunmudur ?
Bi buluşma patlatsak diyorum..

Edit gün ve ay düzeltildi..:)
 
Son düzenleme:
cumartesi bekçiyim.
 
bence o tarihe organize oluruz :D
 
23.12.2012 Pazar gündüz veya 22.12.2012 Cumartesi akşamı uygunmudur ?
Bi buluşma patlatsak diyorum..

atakan bu tarihleri yazarkenki halini merak ettim doğrusu. ne gün tutuyor, ne ay tutuyor :D
 
Geri
Üst