- Katılım
- 9 Ocak 2012
- Mesajlar
- 1,159
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Bunlarda BONUS:
deneme amaçlı takıldı sadece jant fazala büyük geldi ayar yapıl ması lazım mış,yay a sürtüyor:d
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Geniş açılı bi foto olsaydı daha güzel belli olurdu ama güzel gibi görünyo.Bide jantlar sökülünce kaliperleri boyamak lazım.bi zımpara üstüne 2-3 kat boya![]()
güzel jant denemede olsa yakısmıs aracınıza

çekemedim abi, yaza doğru güzel bi jant bulabilirsem takıcaz ofsetli bi şey düşünüyorumda bkalımkrikodan inmiş halini çekip koysaydınya![]()

