Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben anlamadım bu işi balık restaurantında tabiki içki olucak sonucta bize içki verilmiyecegi belli
içki içen kendine icer ben gecen sene bodrumda dısarda iftar actıgım hergun yanımda hababam siseler acılıyordumilletten banane sonucta
bu arada önce beylikduzu denildi ama mekan surekli karsıya yaklasıyor ha karsıya gitmisiz ha mecidiyekoy tarafına
Dün gittiğim kafede de adamlar içki içiyorlardı sıkıntı etmedim.
Mekan bizi kaldırır üst katı kapatırız olr biter
Park sıkıntısı olcağını sanmıyorum
Mekanın oraya bugün geçip güncel fotoğraflar çekebilirim olmadı ileride cemal kamacı var oraya park edilir.
Akşam mekanda olursan vural abi gelim arabayla.